eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudynki mieszkalne ul Dembego 7 i 9, ul. Zaruby 10,12,13,15,17 - roboty remontowe



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Warszawa: Budynki mieszkalne ul Dembego 7 i 9, ul. Zaruby 10,12,13,15,17 - roboty remontowe
Numer ogłoszenia: 156503 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, ul. Chełmska 6/8, 00-724 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4331926, 4331927, fax 022 8516795.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm-mswia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budynki mieszkalne ul Dembego 7 i 9, ul. Zaruby 10,12,13,15,17 - roboty remontowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w branży budowlanej w n/w zasiedlonych budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w następującym zakresie: 1) Budynek przy ul. Dembego 7 w Warszawie: a. uzupełnienie poziomych ław kominiarskich, b. spoinowanie ścian zaprawą cementową, barwioną ze skuciem istniejącej spoiny na murze oporowym wokół tarasu, c. wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV w 1 lokalu mieszkalnym, d. wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi z PCV w 1 lokalu mieszkalnym 2) Budynek przy ul. Dembego 9 w Warszawie: a. uzupełnienie poziomych ław kominiarskich, b. montaż wejściowych drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, c. spoinowanie ścian zaprawą cementową, barwioną ze skuciem istniejącej spoiny na murze oporowym wokół tarasu, d. wykonanie wysokoplastycznej izolacji przeciwwilgociowej płyt balkonowych, e. uzupełnienie ocieplenia ścian budynku płytami styropianowymi, f. wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi z PCV w 1 lokalu mieszkalnym, 3) Budynek przy ul. Zaruby 10 w Warszawie: a. uzupełnienie poziomych ław kominiarskich, b. montaż wejściowych drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, c. spoinowanie ścian zaprawą cementową, barwioną ze skuciem istniejącej spoiny na murze oporowym wokół tarasu, d. wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi z PCV w 1 lokalu mieszkalnym, e. wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV w 2 lokalach mieszkalnych, 4) Budynek przy ul. Zaruby 12 w Warszawie: a. uzupełnienie poziomych ław kominiarskich, b. montaż wejściowych drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, c. spoinowanie ścian zaprawą cementową, barwioną ze skuciem istniejącej spoiny na murze oporowym wokół tarasu, d. wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi z PCV w 1 lokalu mieszkalnym, 5) Budynek przy ul. Zaruby 13 w Warszawie: a. wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi z PCV w 9 lokalach mieszkalnych, b. wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV w 2 lokalach mieszkalnych, 6) Budynek przy ul. Zaruby 15 w Warszawie: a. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej płyt balkonowych, b. ułożenie posadzek gresowych na płytach balkonów, c. uzupełnienie ocieplenia ścian budynku płytami styropianowymi, d. wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na balkonach, e. wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi z PCV w 5 lokalach mieszkalnych, 7) Budynek przy ul. Zaruby 17 w Warszawie: a. wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi z PCV w 4 lokalach mieszkalnych, b. wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV w 3 lokalach mieszkalnych, c. ułożenie 10 m2 nawierzchni z kostki brukowej, 8) Altana śmietnikowa obsługująca budynki mieszkalne przy ul. Dembego 7, ul. Dembego 9, ul. Zaruby 10 i ul. Zaruby 12 w Warszawie: a. odnowienie powłok malarskich elementów metalowych b. spoinowanie ścian zaprawą cementową i odnowieniu powłok malarskich ścian.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium - 10 tys. pln /słownie: dziesięć tysięcy 00/100 pln/. 2. Miejsce wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: BPH PBK S.A. Oddział Warszawa 78106000760000330000220994 2) pozostałe formy, należy zdeponować w formie oryginałów - tylko i wyłącznie w Wydziale Finansowo-Księgowym Zamawiającego, pok. 206, codziennie w godzinach 8.00 - 14.00. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500 tys. pln (pięćset tysięcy pln) netto każda, przy czym dwie z nich wykonane były w zasiedlonych budynkach mieszkalnych, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) dysponują rusztowaniem min. 500 m2 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej - dla szkód wyrządzonych osobom trzecim - na kwotę nie niższą niż 500 tys. pln. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 1, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 2, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 4 do SIWZ, zawierającego informacje stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z załączeniem, odpowiednio dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia; 3) wykazu niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 9. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 3, Zamawiający żąda przedstawienia: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm-mswia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Chełmska 8A, pokój 101..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 08:45, miejsce: Warszawa ul. Chełmska 8A - kancelaria Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.