Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Zambrów: Budowa ulic
Numer ogłoszenia: 156481 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, fax 086 2712117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Budowa nawierzchni ulic: 71 Pułku Piechoty wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Papieża Jana Pawła II, ulicy Polnej oraz przebudowa i budowa oświetlenia ulicznego i przebudowa urządzeń teletechnicznych . 2) Zakres prac: - nawierzchnia ul.71 PP z betonu asfaltowego -warstwa ścieralna gr 5cm i wiążąca 8cm na podbudowie z kruszywa pow.4265,49m2 - chodnik - kostka betonowa gr.6cm na podsypce piaskowej pow. 558,65m2 - chodnik z płyt bet. 128,85m2 - sciezka rowerowa z kostki polbruk gr.6cm 1303,52 m2 - wjazdy na posesje - kostka betonowa gr.8cm na podbudowie z kruszywa naturalnego pow. 242,30 m2 - przebudowa istn.linii oświetlenia ulicznego od słupa nr 1 do słupa nr 11 - przebudowa linii telekomunikacyjnej na skrzyżowaniach - wpusty i przykanaliki dł. 181,50 mb. - nawierzchnia ulicy Polnej- z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr.5cm,warstwa wiążąca 4cm na podbudowie z kruszywa naturalnego - pow.1167,81 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.36.61.10 - 45.36.61.10 Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium o wartości 30 000,00 PLN ( słownie: trzydziesci tysięcy złotych)przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ; BS Zambrów nr 8687750009 0010 0101 0201 0002 , z dopiskiem: Budowa ulicy 71 Pułku Piechoty i ul.Polnej w Zambrowie 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego- tylko w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art.45 ust.6 upzp- w formie oryginału dołączonego do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 upzp 2. nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 upzp a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat - (l. 2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, nie mniej niż dwa zamówienia o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN- potwierdzone dokumentem ( np. referencją) stwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie; b) dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub do kierowania robotami bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane: - w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg, pełniącej jednocześnie funkcję kierownika budowy - instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych - instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych c) tj. wykażą przynależność osób, o których mowa w pkt. 2b do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 800 000 PLN; e) wykażą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 upzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art.22 ust.1 upzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy,( o ile dotyczy) - wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed terminem składania ofert 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót w tym min. dwa zadania, w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 2) Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (referencje) 3) Wykaz osób , niezbędnych do wykonania zamówienia 4) Odpis uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robot oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 800. 000 PLN. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający przyjmie za właściwą tylko taką informację banku, która będzie zawierać potwierdzenie wysokości środków finansowych, jakie posiada na swoim koncie Wykonawca lub oświadczenie o możliwości udzielenia Wykonawcy kredytu - podać wysokość kredytu).Oryginalny dokument lub jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) Umowę spółki, z której wynikać będzie sposób reprezentowania spółki, a także upoważnienie do zaciągania w jej imieniu zobowiązań 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum): a) wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia b) uznaje się, że wymogi dotyczące potencjału ekonomicznego, finansowego , technicznego, doświadczenia zawodowego oraz posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia są spełnione przez konsorcjum jeżeli spełniają je łącznie wykonawcy występujący w konsorcjum. c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 upzp, może złożyć tylko pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący- lider konsorcjum. 6. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdz.2 pkt.I ppkt.2,3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument, o którym mowa w pkt.5 ppkt.lit a których, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokument, których którym mowa w ppkt.lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pok.216.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urzad Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 sekretariat pok.nr 225.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w celu dostosowania Zambrowa do zmian klimatu.
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni w 2026 r.
- "Budowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie Gminy Słupno - OFMP" - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





