eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Polkowice: zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 156480 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach Zad. I - drukarki Zad. II - urządzenie wielofunkcyjne kopiujące Zad. III - drobny sprzęt komputerowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rozdział III SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki -posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; -nie podlegać wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -warunki określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższy dokument musi być wystawiony z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 2.1. 3. Zaświadczenie właściwego organu podatkowego (Urząd Skarbowy) oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (ważne 3 miesiące).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpolkowicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, 59-100 Polkowice, ul. Górna 2 pok. 8 w godz. 8-16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, 59-100 Polkowice, ul. Górna 2 Kancelaria Ogólna - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 2 drukarek o minimalnych parametrach technicznych wskazanych w rozdziale III SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: urządzenie wielofunkcyjne kopiujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 1 urzadzenia wielofunkcyjnego kopiujacego o minimalnych parametrach technicznych wskazanych w rozdz. III SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drobny sprzet komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne parametry techniczne: 1.Mysz z podwójnym sensorem optycznym na złącze USB - 10 szt. 2.Klawiatura z min. 6 dodatkowymi przyciskami multimedialnymi na złącze USB - 5 szt, 3.Klawiatura elastyczna, zmywalna gumowa klawiatura USB, odporna na zalanie, brud i kurz - 5 szt. 4.Zasilacz o mocy 500W, ATX, posiadający 8 wtyczek zasilających 4-pin (HDD/ODD), 2 wtyczki zasilające 4-pin (FDD), 4 wtyczki zasilające Serial ATA, wtyczkę zasilającą 6-pin (PCI-E), wtyczkę zasilającą 6+2-pin (PCI-E), 2 wtyczki zasilające 4-pin (FAN), wtyczkę zasilającą +12V 4-pin (P4), wtyczkę zasilającą +12V 8-pin (EPS12V) oraz złącze zasilania ATX 20-pin + 4-pin bez przejściówki - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.