eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przedstawiciel handlowy. Nr postępowaniaDOR-271-24/14.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Nowy Sącz: Przedstawiciel handlowy. Nr postępowania: DOR-271-24/14.
Numer ogłoszenia: 156475 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131915 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedstawiciel handlowy. Nr postępowania: DOR-271-24/14..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Przedstawiciel handlowy dla 10 osób, w tym dla 3 osób w ramach projektu pn. Generator aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób, w tym dla 3 osób w ramach projektu pn. Generator aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie przedstawiciela handlowego. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 38 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Miesięczny wymiar godzin szkolenia nie może przekroczyć 150 godzin zegarowych. 5. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 260 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Zadania zawodowe przedstawiciela handlowego - obejmujący 56 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych z zakresu m.in. marketingu, negocjacji, obsługi klienta, technik sprzedaży oraz prawa handlowego; 1.2. Moduł II - Techniki sprzedaży - obejmujący 14 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych z zakresu psychologii sprzedaży i komunikacji z klientem; 1.3. Moduł III - Obsługa kasy fiskalnej - obejmujący 14 godzin zegarowych zajęć warsztatowych z zakresu obsługi kasy fiskalnej; 1.4. Moduł IV- Warsztaty komputerowe - obejmujący 36 godzin zajęć zegarowych z zakresu obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego; 1.3. Moduł V - Praktyka zawodowa - 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w hurtowniach, firmach usługowych, działach handlowych, przedsiębiorstwach, itp., prowadzących własne działy sprzedaży i zatrudniających przedstawicieli handlowych. Praktyka zawodowa powinna być zorganizowana u pracodawców, którzy potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych obejmujący Moduł I i Moduł II, który powinien zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia), 2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 2.2.4. tematykę zajęć, 2.2.5. miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), 2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, 2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Przygotowanie harmonogramu zajęć praktycznych zawierającego: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numer telefonu do opiekuna stanowiskowego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć praktycznych nie później niż na pięć dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie teoretyczno - praktyczne do podjęcia pracy w zawodzie przedstawiciela handlowego; 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia; 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U.2012, poz. 186). 5. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 5.1. MODUŁ I - Zadania zawodowe przedstawiciela handlowego - 56 godzin zegarowych zajęć z zakresu m.in. marketingu, negocjacji, obsługi klienta, technik sprzedaży oraz prawa, który powinien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) rola i zadania przedstawiciela handlowego; 2) cechy profesjonalnego przedstawiciela handlowego; 3) pożądany wygląd i zachowanie przedstawiciela handlowego, stosowanie norm obyczajowych, etycznych i estetycznych; 4) wizja i strategia sprzedaży - skuteczna realizacja celów biznesowych, monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży, wybór segmentów rynku, pozyskiwanie informacji rynkowych, dane rynkowe - niezbędne narzędzie przedstawiciela handlowego, analiza SWOT, analizowanie i interpretowanie informacji marketingowych; 5) reklama i promocja; 6) dystrybucja; 7) pozyskiwanie klientów/ rozpoznawanie potrzeb klientów, typy klientów, wyznaczanie celów; 8) radzenie sobie z wątpliwościami i obiekcjami klienta; 9) prowadzenie rozmów z klientami, utrzymywanie kontaktów handlowych, prowadzenie korespondencji; 10) techniki i etapy aktywnej sprzedaży; 11) przygotowywanie sprzedaży, procesy około sprzedażowe; 12) prowadzenie sprzedaży, sprzedaż w terenie; 13) organizowanie dostaw towarów do klientów; 14) marketingowe podejście podstawowe zagadnienia z marketingu - rynek, otoczenie marketingowe, marketing mix, konkurencja itd.; 15) negocjacje handlowe - techniki negocjacyjne; 16) zarządzanie celami i czasem; 17) zagadnienia finansowo- prawne dotyczące sprzedaży i zawodu handlowca; 18 ) zastrzeżenia, zażalenia, reklamacje; 19) działania po zakończeniu sprzedaży, finansowe rozliczenia handlowe; 20) prowadzenie sprzedaży sieciowej; 21) podstawowe zagadnienia prawa cywilnego, prawa reklamy i prawa pracy; 22) umowy handlowe z kontrahentami, zabezpieczenia sprzedaży; 22) techniki prezentacji produktu; 23) elementy merchandisingu. Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały wykształcenie kierunkowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć w zakresie handlu/marketingu/zarządzania/biznesu - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, posiadała/posiadały: min. 3-letni staż pracy zgodny z kierunkiem szkolenia. Trener winien być praktykiem m.in. technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. prowadziła/prowadziły: co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.2. Moduł II - Techniki sprzedaży - 14 godzin zegarowych obejmujących elementy psychologii sprzedaży i komunikacji z klientem, który powinien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) stres i samoocena; 2) asertywność w kontaktach biznesowych; 3) motywacja i automotywacja; 4) pozytywne myślenie; 5) autoprezentacja, standardy profesjonalnej obsługi klienta; 6) komunikacja międzyludzka jako narzędzie w kontaktach z klientami; 7) komunikacja werbalna i niewerbalna; 8) modulacja głosem; 9) profesjonalna obsługa klienta z elementami obsługi tzw. trudnego klienta, etapy obsługi klienta - obsługa bezpośrednia i telefoniczna klienta; 10) psychologia obsługi klienta, utrzymanie dobrych relacji z klientem; 11) budowanie długofalowych relacji z klientem; 12) współczesne techniki sprzedaży; 13) ocena techniki wpływu społecznego, perswazji i argumentowania, taktyki negocjacyjne; 14) etyka zawodowa przedstawiciela handlowego; 15) zajęcia warsztatowe - ćwiczenia umiejętności handlowych przedstawiciela handlowego między innymi z wykorzystaniem aktywnych form i technik sprzedaży - symulacje rozmów handlowych, prezentacje handlowe, scenki sytuacyjne podczas wizyt handlowych; Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł II spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały wykształcenie kierunkowe co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe z zakresu psychologia lub psychologia biznesu lub psychologia w zarządzaniu; prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. Zajęcia powinny być prowadzone różnymi metodami aktywnymi, między innymi: wykład, ćwiczenia, dyskusja, praca w zespołach, odgrywanie ról, burza mózgów, studium przypadku. 5.3. MODUŁ III - Obsługa kasy fiskalnej - 14 godzin zegarowych zajęć warsztatowych, obejmujący co najmniej następujące zagadnienia z zakresu: 1) kasa fiskalna jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie stosownej ustawy; 2) budowa oraz rodzaje i zastosowanie kas fiskalnych; 3) programowanie kas fiskalnych; 4) praktyczna obsługa kas fiskalnych różnych typów i urządzeń peryferyjnych - symulacja obsługi klienta, 5) dokumenty kasowe (paragon, raport dobowy i raport okresowy); 6) transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych; 7) rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych; 8) błędy obsługi i sposoby ich rozwiązywania. Ponadto Wykonawca zapewni podczas zajęć z obsługi kasy fiskalnej możliwość nabycia praktycznych umiejętności z obsługi: metkownicy, wagi elektronicznej, czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych (opis rynku kart płatniczych i zasady działania kart płatniczych, rodzaje transakcji kartami płatniczymi, zabezpieczanie kart i procedury weryfikacyjne, wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, budowa terminala/PINpada, doładowania telefonów komórkowych). Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące Moduł III spełniały następujące warunki: posiadały: wykształcenie nie niższe jak średnie, ukończyły szkolenie z zakresu obsługi i programowania kas fiskalnych potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem, prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.4. MODUŁ IV - Warsztaty komputerowe - obejmujący 36 godzin zegarowych zajęć z obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego z zakresu: 1) ewidencja kontrahentów; 2) ewidencja towarów, cen i marż; 3) rejestr sprzedaży i zakupów; 4) kontrola stanów magazynowych; 5) wystawianie dokumentów sprzedaży: faktur VAT, pro-forma, faktur wewnętrznych, rachunków, wz-faktury; 6) korekta zamówienia, faktury zakupu, faktury sprzedaży. Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące Moduł IV spełniały następujące warunki: posiadały: wykształcenie informatyczne - wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.5. Moduł V - Praktyka zawodowa - 140 godzin zajęć praktycznych w hurtowniach, firmach usługowych, działach handlowych, przedsiębiorstwach, itp., prowadzących własne działy sprzedaży i zatrudniających przedstawicieli handlowych. Praktyka zawodowa powinna być zorganizowana u pracodawców, którzy potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. Celem w/w Modułu jest praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie przedstawiciela handlowego poprzez efektywne wykonywanie obowiązków/zadań polegających na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretyczno - zawodowych m.in. poprzez: przygotowanie i organizację spotkania z klientem, przeprowadzenie prezentacji handlowej, zdobywanie nowych klientów i namawianie ich do korzystania z produktów/usług firmy, wizyty handlowe w zakresie prowadzenia akwizycji, doprowadzenie do zawarcia transakcji, sprzedawanie i utrzymywaniu długotrwałej współpracy z odbiorcą, rozliczenia finansowe itd. Program zajęć praktycznych powinien być realizowany w układzie: - co najmniej 50% godzin zajęć praktycznych w rzeczywistych warunkach działań sprzedażowych - wizyty handlowe kursanta/kursantów wraz z opiekunem stanowiskowym na terenie miasta Nowego Sącza, Powiatu Nowosądeckiego oraz poza Powiatem Nowosądeckim w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900 z tym, że łączny czas zajęć praktycznych w ciągu dnia nie może przekroczyć 8 godzin. - pozostałe około 50% godzin zajęć praktycznych - zajęcia stacjonarne w firmie. Zamawiający wymaga wyznaczenia w każdej firmie, w której kursanci będą odbywać zajęcia praktyczne opiekuna stanowiskowego. Liczba kursantów w jednej firmie nie może być większa niż 2 osoby. Zamawiający wymaga, aby opiekunowie w poszczególnych miejscach praktyk posiadali wykształcenie: co najmniej średnie i 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia albo wyższe zawodowe, podyplomowe, magisterskie i 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie sporządzoną przez opiekuna stanowiskowego w danej firmie, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie. 6. Zamawiający dopuszcza uzupełnienie programu szkolenia w poszczególnych modułach ze względu na praktyczną realizację celu szkolenia, to jest przygotowanie uczestników szkolenia do podjęcia pracy w charakterze przedstawiciela handlowego. Nie dopuszcza się natomiast zmiany ilości godzin zajęć w poszczególnych modułach. 7. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić: 7.1. test sprawdzający wiedzę kursantów z tematyki zajęć teoretyczno-zawodowych, który ma być przeprowadzony bezpośrednio po zajęciach z Modułów I, II, III i IV; 8. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 8.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia; 8.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r., w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014, poz. 667) na papierze kredowym; W/w zaświadczenia powinno zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 8.3. certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzających ukończenie szkolenia, wraz z informacją: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 8.2. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. 8.4. certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzających ukończenie szkolenia, wraz z informacją: Szkolenie realizowane w ramach projektu Generator aktywności - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1. Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 8.2. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1. projekt Generator aktywności 9. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane na papierze kredowym w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego. 10. Odbiór w/w zaświadczeń musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. b)Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Generator aktywności współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20436,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11916,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48334,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.