Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Ruda Śląska: Remont schodów zewnętrznych do hali sportowej w Halembie przy ul. Kłodnickiej 95.
Numer ogłoszenia: 156460 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul.gen. Hallera 14a, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486336, faks 032 2486654.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów zewnętrznych do hali sportowej w Halembie przy ul. Kłodnickiej 95..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: - rozbiórki okładzin lastryko spocznika i schodów zewnętrznych, - demontaż balustrad, - wykonanie podlewów betonowych uszkodzonych schodów - wykonanie wylewki cementowej, - wykonanie okładziny z płytek lastrico 30x30cm, (wzór płytek do wyboru przez inwestora) - malowanie pionowych stalowych kolumn, - naprawa ubytków tynków muru od strony spocznika i schodów zewnętrznych, - malowanie tynków od strony spocznika i schodów zewnętrznych, - zamontowanie nowych balustrad. Kolorystykę wszystkich powierzchni malowanych przed malowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową przedstawioną przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 700,00 zł. Słownie złotych: siedemset złotych 00/100.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 5 robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 20.000 zł brutto każda. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których wyżej mowa w pkt 1.2.2. niniejszego rozdziału SIWZ) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej w pkt 1.2.2. lit. a, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; c) uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 1.2.3. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: - oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń, złożone na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.3. Zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 1.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku złożenia wadium w postaci niepieniężnej (bezpośrednio do oferty) - zgodnie z pkt 2.1. rozdz. XV SIWZ. 2. Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt XI 1.1. SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-5 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin realizacji (wykonania) - 10
- 3 - Okres udzielonej gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.rsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji,
41-709 Ruda Śląska,
ul. gen. Hallera 14a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 41-709 Ruda Śląska, ul. gen. Hallera 14a..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja budynku Sz. P. nr 23 w Rudzie Śląskiej przy ul. 11 Listopada 15 wraz z jego dostosowaniem do wymogów ppoż.
- Remont wentylatora głównego typu WPK-3,9 nr 1 dla Oddziału KWK Ruda Ruch Halemba
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów równowagi kwasowo - zasadowej
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy samochodami ciężarowymi dla Oddziału KWK Ruda w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 35 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Zamenhofa 3
- Budowa parkingu przy ulicy Racławickiej - Kosynierów w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Remont części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu na potrzeby DDP prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn. "Między nami seniorami"
- Remont oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn: "Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Słupia
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Iwaszkiewicza 27 w Wejherowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.