Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Zawiercie: Dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych(wolontariat-poczęstunek dla wolontariuszy,poczęstunek dla uczestników zajęć w KS i PAL,zakup artykułów przemysłowych)w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez MOPS w Zawierciu,współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII Promocja integracji społecznej,Działanie7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 156459 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych(wolontariat-poczęstunek dla wolontariuszy,poczęstunek dla uczestników zajęć w KS i PAL,zakup artykułów przemysłowych)w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez MOPS w Zawierciu,współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII Promocja integracji społecznej,Działanie7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i przemysłowych (wolontariat - poczęstunek dla wolontariuszy, poczęstunek dla uczestników zajęć w KS i PAL, zakup artykułów przemysłowych) w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szczegółowy wykaz zamawianych artykułów: Pozycja nr Artykuł Ilość / jednostka ARTYKUŁY SPOŻYWCZE 1. Syrop owocowy wiśniowy o poj. 5 l bez konserwantów, przeznaczony do wykorzystania przy sporządzaniu napojów gorących i zimnych, jako dodatek do herbaty, dzięki zagęszczeniu wydajny - po rozcieńczeniu 1:9 pozwoli na otrzymanie - z jednej butelki syropu 45 litrów gotowego napoju, z możliwością zakupu pompki dozującej pozwalającej na estetyczne i ekonomiczne dozowanie syropu, w poręcznym plastikowym opakowaniu z uchwytem do przenoszenia. 3 szt. 2. Syrop owocowy malinowy o poj. 5 l bez konserwantów, przeznaczony do wykorzystania przy sporządzaniu napojów gorących i zimnych , jako dodatek do herbaty ,dzięki zagęszczeniu wydajny - po rozcieńczeniu 1:9 pozwoli na otrzymanie- z jednej butelki syropu 45 litrów gotowego napoju, z możliwością zakupu pompki dozującej pozwalającej na estetyczne i ekonomiczne dozowanie syropu, w poręcznym plastikowym opakowaniu z uchwytem do przenoszenia 3 szt. 3. Herbata czarna, ekspresowa op. 100 szt. po 1,4 g. Wartość energetyczna bez cukru i innych dodatków 7-8kJ(2,5kcal)/100ml 7 op. 4. Paluszki solone, 300g, wartość energetyczna1774kJ (420kcal)/ 100 g 70 op. 5. Paluszki o smaku sera i cebulki 200 g 70 op. 6. Ciastka kruche czekoladowe 160 g 30 op. 7. Ciastka kruche wiśniowe 160 g 30 op. 8. Ciastka kruche maślane 160 g 30 op. 9. Kawa mielona 250 g 100% Arabika, wartość energetyczna min. 125kcal(518kJ)/100g, zawartość antyoksydantów min. 25,0g/100g 15 op. 10. Kawa rozpuszczalna 200 g 100% Arabiki, wartość energetyczna min. 125kcal(518kJ)/100g, zawartość antyoksydantów min. 25,0g/100g. 10 op. 11. Woda mineralna niegazowana o poj. 1,5 l Naturalna woda mineralna nienasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 636, 25mg/l butelki plastikowe PET 150 szt. 12. Woda gazowana o poj. 1,5 l Naturalna woda mineralna wysoko nasycona dwutlenkiem węgla, średnio zmineralizowana, poddawana procesowi napowietrzania i filtracji, ogólna zawartość składników mineralnych : min. 742mg/l butelki plastikowe PET 150 szt. 13. Cukier sypki kryształ biały 1 kg 5 kg ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE 14. Tacki papierowe (50 szt. w opakowaniu) 500 szt. 15. Łyżeczki plastikowe małe (100 szt. w opakowaniu) 500 szt. 16. Kubeczki jednorazowe do ciepłych napojów o poj. 250 ml 1000 szt. 17. Ręcznik papierowy (pakowany po 2 rolki) 8 op. 18. Tacki papierowe (50 szt. w opakowaniu) 500 szt. Dostawa będzie zrealizowana jednorazowo w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Artykuły spożywcze będące przedmiotem dostawy winny być opatrzone etykietą określającą m.in. ich wagę/pojemność i termin przydatności do spożycia. Ustala się, iż termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych nie może być krótszy niż do 31.12.2012 r. Dostawa przedmiotu zamówienia loco siedziba Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.83.12.00 - Cukier biały 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.32.10.00 - Soki owocowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 39.22.22.00 - Tacki na żywność 39.22.31.00 - Łyżki 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionym formularzem asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT; 2) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47 Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47 Pokój nr 6 - sekretariat, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 lipca 2012 r. Projekt Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowany w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Zakup trzech agregatów prądotwórczych (2 sztuki 50kW, 1 sztuka 80kW) wraz z trzema przyczepami transportowymi."
- Modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z pionem wodno-kanalizacyjnym w placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych "Pełna Chata" i "Na Jurze" w Górze Włodowskiej - III postępowanie
- "Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu" 6 Części
- Dzierżawa urządzeń do druku podążającego dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa produktu leczniczego
- Dostawa papieru do drukowania
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie z podziałem na części.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa przypraw, sosów i wody butelkowanej do zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem UJ CM) - postępowanie w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Dąbrówce z podziałem na części
- "Zakup asortymentu spożywczego według podanej specyfikacji wraz z jego opakowaniem w formie 1000 paczek wigilijnych od Prezydenta Miasta Krakowa dla osób ubogich, wraz z dostawą.
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





