eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usługi w zakresie konserwacji i napraw instalacji, urządzeń i sieci sanitarnych w obiektach i na terenie UKSW w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Warszawa: Wykonywanie usługi w zakresie konserwacji i napraw instalacji, urządzeń i sieci sanitarnych w obiektach i na terenie UKSW w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 156368 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, fax 022 5618944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi w zakresie konserwacji i napraw instalacji, urządzeń i sieci sanitarnych w obiektach i na terenie UKSW w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonywanie usługi konserwacji i napraw instalacji, urządzeń i sieci sanitarnych w obiektach i na terenie UKSW w Warszawie przy ul. Dewajtis 5, przy ul. Wóycickiego 1/3 oraz w Łomiankach przy ul. Baczyńskiego 7

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne ubiegania się o zamówienie publiczne zostały określone w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp. Warunki merytoryczne - zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.1. dysponują co najmniej 4 odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami tj. przeszkolonymi w zakresie przepisów bhp i p.poż., z co najmniej rocznym doświadczeniem w zakresie konserwacji instalacji i sieci sanitarnych, ze znajomością najnowszych technologii w zakresie wykonywania instalacji sanitarnych (wszystkie osoby), z uprawnieniami wykonawczymi zgodnie z Prawem Budowlanym w zakresie instalacji sieci sanitarnych i gazowych (co najmniej 1 osoba), z kwalifikacjami w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji sieci sanitarnych, cieplnych i gazowych (co najmniej 4 osoby), z uprawnieniami spawaczy gazowych i elektrycznych (co najmniej 2 osoby); 2.2. dysponują samochodem o ładowności co najmniej 500 kg; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł; 3.2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, nie mniejszej niż 50.000,00 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawców dołączenia do oferty: 1. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenia stwierdzającego, że Wykonawca dysponuje samochodem o ładowności co najmniej 500 kg oraz że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia zostały przeszkolone w zakresie przepisów bhp i p.poż., posiadają co najmniej roczne doświadczenie w zakresie konserwacji instalacji i sieci sanitarnych oraz posiadają znajomość najnowszych technologii w zakresie wykonywania instalacji sanitarnych, 7. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji: uprawnienia wykonawcze zgodne z Prawem Budowlanym w zakresie instalacji sieci sanitarnych i gazowych (1 osoba), zaświadczenie (certyfikat) potwierdzający kwalifikacje w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji sieci sanitarnych, cieplnych i gazowych (co najmniej 4 osoby), uprawnienia spawaczy gazowych i elektrycznych (co najmniej 2 osoby); 8. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000, 00 zł; 9. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UKSW, p. 116, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza UKSW, p. 204, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.