eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa systemów pompowych do komór próżniowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Radom: Dostawa systemów pompowych do komór próżniowych.
Numer ogłoszenia: 156329 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3644241, fax 048 3644760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itee.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemów pompowych do komór próżniowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów pompowych do komór próżniowych, obejmująca następujące pozycje: 1) Mechaniczny układ pompowy zawierający łopatkową olejową rotacyjną pompę próżniową połączoną z pompą próżniową Roota, spełniający następujące wymagania: - możliwość pompowania gazów wybuchowych H2, C2H2, CH4 (wyposażenie łopatkowych pomp rotacyjnych w zawór przedmuchu, właściwy dobór mediów roboczych); - wydajność umożliwiająca współpracę z pompami dyfuzyjnymi o szybkości pompowania 8000l/s; - kołnierz przyłączeniowy DN63 ISO-K. 2) System pompowy do działa elektronowego zawierający pompę turbomolekularną z układem zasilania i sterowania, pompę próżni wstępnej, zawór odcinający pompy turbomolekularnej, zawór odcinający działa elektronowego oraz niezbędne połączenia próżniowe, spełniający następujące wymagania: - możliwość pompowania gazów wybuchowych H2, C2H2, CH4; - kołnierz wlotowy śr. 160 [mm] umożliwiający przyłączenie do działa elektronowego typu ELA-60; - wydajność zapewniająca utrzymanie w obszarze działa elektronowego próżni nie niższej niż 10,7x10-5mbar, przy ciśnieniu roboczym w komorze próżniowej rzędu 10-2mbar. Oferowane urządzenia muszą być w pełni kompatybilne z istniejącą oraz aktualnie wytwarzaną przez Zamawiającego aparaturą i stanowiskami technologicznymi do realizacji procesów nakładania powłok metodami PAPVD. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. W zakres zamówienia wchodzi dostawa urządzeń do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy a także montaż, instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonych systemów pompowych. Wszelkie koszty związane z montażem, instalacją i uruchomieniem urządzeń, za wyjątkiem kosztów energii elektrycznej oraz mediów niezbędnych do przeprowadzenia testów technicznych, ponosi Wykonawca. Wymagane ilości: Pozycja 1): 2 komplety; Pozycja 2): 1 komplet. B. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. C. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. D. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. E. Wymagania organizacyjne: W trakcie uruchamiania Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonych urządzeń. F. Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagany okres gwarancji: co najmniej 1 rok. W przypadku napraw trwających dłużej niż 7 dni, Wykonawca, w celu zapewnienia ciągłości pracy Zamawiającego, ma obowiązek dostarczyć urządzenia zastępcze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.12.24.50 - Pompy próżniowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.24.50 - Pompy próżniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych; 6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. C. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.; 3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny; 6. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, D. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. E. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2. Postanowienia umowy - parafowany przez Wykonawcę; 3. Dokumenty wymienione w częściach B do G niniejszego punktu. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1, B.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1, B.3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis oferowanych urządzeń oraz ich parametrów technicznych. Opis musi zawierać odniesienie (wyszczególnienie) parametrów określonych w punkcie III SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia-; 2. Szczegółowy opis warunków gwarancji, w tym: - czas trwania gwarancji (w miesiącach); - czas reakcji serwisowej, rozumiany jako przyjazd pracownika serwisu technicznego Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w celu dokonania naprawy (w godzinach); - przeciętny czas dokonywania napraw gwarancyjnych (liczba dni); - aktualne koszty wykonania naprawy pogwarancyjnej, przy założeniu, że naprawa trwała 8 godzin, obejmujące wszystkie składniki (koszty przejazdu, pobytu, itp.), bez kosztów części (w PLN). H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Wymienione dokumentymogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itee.radom.pl/zamow.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, Pokój nr 112 C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.