Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-03
Rozogi: Zakup średniego samochodu pożarniczego dla OSP Rozogi
Numer ogłoszenia: 156326 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7226002, fax 089 7226055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu pożarniczego dla OSP Rozogi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne samochodu pożarniczego: 1) rok produkcji - 1992 i powyżej, 2) silnik wysokoprężny o mocy min. 220 KM, 3) skrzynia biegów automatyczna, 4) napęd na dwie osie, 4 x 4, 5) przebieg do 70 000 km, 6) ABS, 7) kabina 6 osobowa, 8) zbiornik wodny min. 1800 l, 9) autopompa o wydajności: - 2400 l/min przy ciśnieniu 8 bar, - 240 l/ min przy ciśnieniu 40 bar z minimum roczną gwarancją, 10) szybkie natarcie min. 50 m z prądownicą, 11) zabudowa pożarnicza wykonana z elementów aluminiowych lub blachy nierdzewnej (żalużje, skrytki na sprzęt) na ścianach bocznych i tylnej, 12) agregat prądotwórczy min. 2200 W, 13) wyciągarka elektryczna min. 3,5 t, 14) maszt oświetleniowy min. 3 x 300 W, 15) sygnały świetlno-dźwiękowe (belka zespolona), 16) sprawny techniczne posiadajacy ważne badania techniczne i pozostałe dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE O NIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenienia: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJACEGO: 1. Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, pok. nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





