eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Medyka › CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Medyka: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA
Numer ogłoszenia: 156299 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146243 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce, Medyka 288, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 16 671 53 75, faks 16 671 53 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń kierowanych do uczestników projektu pn. CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej zapisanych w następujących instrumentach: I. Instrument aktywizacji społecznej - Trening interdyscyplinarny w ramach, którego wykonawca przeprowadzi ćwiczenia umiejętności rozumienia zachowań własnych i innych osób, wyrażania myśli i uczuć, poprawnego komunikowania się, wskazania swoich mocnych i słabych stron. Zajęcia te mają za zadanie zwiększyć zaufanie we własne możliwości i wpłynąć na zmianę własnej sytuacji życiowej. 1. Warsztaty kompetencji zawodowych w formie zajęć teoretycznych odbywać się będą w: - 2013 r. - 1 grupa x 10 osób x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), - 2014 r. - 1 grupa x 8 osób x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), - 2015 r. - 1 grupa x 3 osoby x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), 2. Założenia: 2.1. Tematyka warsztatów: - Komunikacja interpersonalna, - Organizowanie własnego czasu, - Motywowanie do działania w poszukiwaniu pracy, - Zmiany - jak modyfikować swoje postawy, - Budowa poczucia własnej wartości, 2.2. Usługa szkoleniowa w 2013 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 10 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 10 osobowej grupy szkoleniowej. 2.3. Usługa szkoleniowa w 2014 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 8 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 8 osobowej grupy szkoleniowej. 2.4. Usługa szkoleniowa w 2015 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 3 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 3 osobowej grupy szkoleniowej. 2.5. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 2.6. Liczba osób - 21. 2.7. Liczba certyfikatów - 21. 2.8. Liczba godzin dydaktycznych - 72 w tym w: - 2013 r. - 24 godziny - 2014 r. - 24 godziny - 2015 r. - 24 godziny 2.9. Realizacja usługi w: - 2013 r.: sierpień 2013 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce. - 2014 r.: marzec 2014 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce. - 2015 r.: luty 2015 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce 3. Zadania Wykonawcy: 3.1. Obowiązki organizacyjne: a) zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób, zawierać niezbędne umeblowanie, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu; c) zapewnienie obiadu składającego się z dwóch dań dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; d) zwrot kosztów dojazdu na szkolenia e) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. II. Instrument aktywizacji społecznej w ramach, którego wykonawca zrealizuje w formie zajęć teoretycznych metody aktywnego poszukiwania pracy (APP) 1. Warsztaty kompetencji zawodowych w formie zajęć teoretycznych odbywać się będą w: - 2013 r. - 1 grupa x 10 osób x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), - 2014 r. - 1 grupa x 8 osób x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), - 2015 r. - 1 grupa x 3 osoby x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), 2. Założenia: 2.1. Tematyka warsztatów: - Aktualna sytuacja na rynku pracy, - Wymogi pracodawców wobec kandydatów na pracowników, - Aktualne wymagania obowiązujące na regionalnym i europejskim rynku pracy, - Autodiagnoza w zakresie własnego potencjału i predyspozycji zawodowych. - Skuteczne działania w zakresie poszukiwania pracy. - Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV, list motywacyjny. 2.2. Usługa szkoleniowa w 2013 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 10 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 10 osobowej grupy szkoleniowej. 2.3. Usługa szkoleniowa w 2014 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 8 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 8 osobowej grupy szkoleniowej. 2.4. Usługa szkoleniowa w 2015 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 3 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 3 osobowej grupy szkoleniowej. 2.5. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 2.6. Liczba osób - 21. 2.7. Liczba certyfikatów - 21. 2.8. Liczba godzin dydaktycznych - 72 w tym w: - 2013 r. - 24 godziny - 2014 r. - 24 godziny - 2015 r. - 24 godziny 2.9. Realizacja usługi w: - 2013 r.: sierpień 2013 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce. - 2014 r.: kwiecień 2014 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce. - 2015 r.: luty 2015 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce 4. Zadania Wykonawcy: 4.1. Obowiązki organizacyjne: a) zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób, zawierać niezbędne umeblowanie, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu; c) zapewnienie obiadu składającego się z dwóch dań dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; d) zwrot kosztów dojazdu na szkolenia e) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. III. Instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach, którego wykonawca przeprowadzi kursy zawodowe dla 21 uczestników projektu w tym: - 2013 r. - dla 10 osób - 2014 r. - dla 8 osób - 2015 r. - dla 3 osób 1. Kursy zawodowe będą oparte o 80 - 150 godzinne programy odpowiadające kierunkom szkoleń. Beneficjenci projektu mają do wyboru następujące kierunki szkoleń: - Kosmetyczka z elementami wizażu, - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Fryzjer, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Agent ochrony, - Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, - Palacz c.o. (gazowy) + uprawnienia E, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym - Spawacz 2. Założenia: 2.1. Uczestnicy wybiorą dla siebie kursy zawodowe w specjalnościach wymienionych poniżej odpowiednio: - 2013 r. w specjalności: - Kosmetyczka z elementami wizażu, - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Fryzjer, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Agent ochrony,- - Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B , - Palacz c.o. (gazowy) + uprawnienia E, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym, - Spawacz - 2014 r. w specjalności: - Kosmetyczka z elementami wizażu, - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Fryzjer, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Agent ochrony, - Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, - Palacz c.o. (gazowy) + uprawnienia E, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym, - Spawacz - 2015 r. w specjalności: - Kosmetyczka z elementami wizażu, - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Fryzjer, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Agent ochrony, - Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, - Palacz c.o. (gazowy) + uprawnienia E, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym, - Spawacz 2.2. Instrument obejmuje usługę przeprowadzenia kursów zawodowych dla Beneficjentów Ostatecznych oraz przeprowadzenie lekarskich badań specjalistycznych 2.3. Ze względu na specyfikę instrumentu Wykonawca może zlecić realizację kursów zawodowych uprawnionemu do realizacji określonych typów kursów podwykonawcy 2.4. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia kurs/wykład. 2.5. Liczba osób - 21. 2.6. Liczba certyfikatów - 21. 2.7. Realizacja usługi w: - 2013 r.: wrzesień - listopad 2013 r. w układzie pięciu dni w okresie od poniedziałku do piątku w cyklu 8 h na miejscu w Medyce lub w Przemyślu dla 10 osób. - 2014 r.: czerwiec - wrzesień 2014 r. w układzie pięciu dni w okresie od poniedziałku do piątku w cyklu 8 h na miejscu w Medyce lub w Przemyślu dla 8 osób. - 2015 r.: marzec - maj 2015 r. w układzie pięciu dni w okresie od poniedziałku do piątku w cyklu 8 h na miejscu w Medyce lub w Przemyślu dla 3 osób. 3. Zadania Wykonawcy: 3.1. Obowiązki organizacyjne: a) Wykonawca przedstawi szczegółowy program oraz harmonogramu szkoleń, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów/podwykonawców z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i związanych z nimi szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca pokryje koszty dojazdu do miejsca odbywania się szkolenia. e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, f) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. g) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. h) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń. Zaświadczenia o ukończeniu kursu mają być wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZ SPOŁECZNEGO i realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i rozpowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Przemyślu., ul. Wilsona 12, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73284,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73284,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73284,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.