Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Krapkowice: PUP.DO.261/6/MS/08
Numer ogłoszenia: 156290 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4466628, fax 0-77 4466625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.krapkowice.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PUP.DO.261/6/MS/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia : monter izolacji przemysłowej dla 20 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 7.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; oraz spełniają dodatkowe warunki : 7.1.5. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych w związku z art.20 ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 r. - Dz. U. Nr 99, poz.1001 z późniejszymi zmianami); Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.1.6. dysponują osobami posiadającymi udokumentowane doświadczenie co najmniej 10 lat pracy w branży izolacji przemysłowych lub w zakresie prowadzonych wykładów; Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wystarczy gdy ww. warunek spełnią łącznie podmioty występujące wspólnie. 7.1.7. dysponują do wykonania przedmiotowego zamówienia odpowiednimi narzędziami i urządzeniami : w trakcie zajęć teoretycznych na jedną osobą szkoloną musi przypadać jedno miejsce siedzące tj. stół (ławka, biurko - przeznaczone w pełni dla osoby szkolonej, bez dodatkowego sprzętu) oraz krzesło. W trakcie zajęć praktycznych Wykonawca musi dysponować co najmniej 10 zestawami szkoleniowymi opisanymi w punkcie 4.3. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7.1.8. posiadają doświadczenie w realizacji zamówień - jako główny wykonawca - rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością* w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zamówienie na przeprowadzenie szkolenia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia : monter izolacji przemysłowej. * Za zrealizowane zamówienia należy rozumieć zamówienia, których realizacja umów została zakończona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w wykazie prac. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 7.3. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w punkcie 7.1. podpunktach 7.1.1. -7.1.8. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych (patrz Rozdział 7.) udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz zgodnie z innymi wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : 9.1. Wypełniony druk OFERTA SZKOLENIOWA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 9.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga ! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz Rozdział 6.). 9.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub a) potwierdzoną kopię aktu założycielskiego publicznej szkoły, placówki lub ośrodka albo potwierdzoną kopię wpisu do ewidencji niepublicznych szkół lub placówek, prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego zgodnie z przepisami o systemie oświaty, lub b) potwierdzoną kopię decyzji ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego o uprawnieniu do prowadzenia studiów wyższych na określonym kierunku lub poziomie kształcenia. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.4. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, obejmujące : a) dokument stwierdzający aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd prac, potwierdzony imienną pieczątką właściwego pracownika wojewódzkiego urzędu pracy z adnotacją o zaktualizowaniu wpisu na rok 2008; Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.7. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunki podmiotowe (Rozdział 7. pkt.7.1.6.). Do wykazu musi być dołączony życiorys (CV) zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, posiadanym doświadczeniu zawodowym oraz uprawnieniach. Życiorys (CV) musi być podpisany własnoręcznie przez daną osobę. 9.8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunki podmiotowe (Rozdział 7. pkt.7.1.7.). 9.9. Wykaz wykonanych/zrealizowanych w wymaganym okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie - załącznik nr 2 do SIWZ - informacje potwierdzające warunki podmiotowe (Rozdział 7. pkt.7.1.8.). 9.10. Preliminarz kosztów szkolenia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 9.11. Program szkolenia zawierający co najmniej minimalny zakres przedmiotowy określony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 9.12. Harmonogram zajęć zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 9.13. Oświadczenie o zapewnieniu warunków pracy oraz stanowisk pracy zgodnych z przepisami BHP i przeciw pożarowymi w trakcie trwania szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 9.14. Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 9.15. Podpisany wzór umowy organizacji szkolenia, w sposób określony w punkcie 8.7.1., stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. * UWAGA ! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z 2006 r., poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.krapkowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, sekretariat, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Krapkowickiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Przebudowa części parterowej budynku przy ul.Sądowej 21 w Krapkowicach w ramach programu "Senior+"
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - odcinka ul. XXX-lecia w Kórnicy
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kasjer-fakturzysta
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Kurs projektowania wnętrz" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Kurs baristy" i "Kurs barmański" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski
- Organizacja i realizacja szkoleń on - line pt." Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych."
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Sprzedaż internetowa z elementami marketingu + ECDL BASE" dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.