To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Tyszowce: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania .Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach i poprawa jakości świadczonych usług.
Numer ogłoszenia: 156225 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132849 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Wielka 101, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619277, 6619279, faks 084 6619278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania .Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach i poprawa jakości świadczonych usług..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy. 1.1. Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz kontrolowanie rozliczeńbudowy. 1.2. Inspektor reprezentuje interesy zamawiającego na budowie poprzez sprawowaniekontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi,przepisami ( w tym Prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. 1.3. Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru w szczególności należy: 2.1. zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną , terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, 2.2. udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, 2.3. sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjnych, 2.4 organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, 2.5 kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 2.6 akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy, 2.7.prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę, 2.8. kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych, 2.9.akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do przebudowy, pod kątem ich rodzaju , jakości, cech i źródeł pochodzenia, 2.10.kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz, 2.11. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zamontowanych urządzeń oraz wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń o parametrach niezgodnych z dokumentacją i zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 2.12. egzekwowanie od wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawcy, 2.13. kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 2.14.dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 3 dni od daty zgłoszenia o odbiorze, 2.15.uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego. 2.16.sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów, 2.17.sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach, 2.18.potwierdzanie w dzienniku budowy gotowości robót do odbioru (częściowych i ostatecznego), 2. 19 powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbiorów częściowych i odbioru ostatecznego, 2.20.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie prawidłowości i zgodności rozliczeń okresowych przed wystawieniem faktur częściowych oraz ostatecznego rozliczenia robót (w tym ustalenie ewentualnych potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z zamawiającym), 2.21.potwierdzenie wykonania prac mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót, oraz usunięcia ich w ramach przeglądów okresowych w okresie rękojmi/gwarancji, 2.22.kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 2.23.rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, 2.24.ilość pobytów na budowie minimum 3 razy w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb lub życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót lub zamawiającego, 2.25.składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót, 2.26.nadzór nad zabezpieczeniem przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, 2.27.rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia, 2.28.do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót, 2.29.dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji w dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego, 2.30.w przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń, 2.31.składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót, 2.32.proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji. 2.33.dopilnowanie przestrzegania realizacji robót przez wykonawcę zgodnej z harmonogramem rzeczowo- finansowym (załącznikiem do umowy z Zarządem Województwa Lubelskiego), 2.34.udzielanie Zamawiającemu informacji w celu wykonywania przez niego obowiązków sprawozdawczych w stosunku do Instytucji Zarządzającej, 2.35.comiesięczne monitorowanie ewaluacji produktów i rezultatów nadzorowanego projektu i udzielanie sprawozdań zamawiającemu. 3. Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi/gwarancji. 3.1.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania w okresie rękojmi/gwarancji corocznych przeglądów z udziałem inwestora i wykonawcy wykonanych robót i przekazania zamawiającemu protokołu oceniającego stan obiektu (występujących ewentualnych wadach lub usterkach) z punktu widzenia warunków gwarancji na 1 miesiąc przed upływem każdego kolejnego roku liczonego od daty odbioru ostatecznego. 3.2.Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenia ich wykonania. 3.3.Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji. 3.4. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana będzie przy udziale środków finansowych Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO WL. na lata 2007-2013w ramach realizacji projektu dla Działanie 8 .4. Pomoc społeczna.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.H. LEMAR - Leńczuk Marek, ul. Żeromskiego 13/19, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97544,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47000,00
Oferta z najniższą ceną: 47000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI TYSZOWCE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce w 2026 roku."
- Zagospodarowanie terenu wokół Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach
więcej: przetargi TYSZOWCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





