eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA W BIELSKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Bielsk: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA W BIELSKU
Numer ogłoszenia: 156175 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk , Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, woj. mazowieckie, tel. 24 265 01 01, faks 24 265 01 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugbielsk.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA W BIELSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: a) CZĘŚĆ I - węzeł kuchenny, b) CZĘŚĆ II - meble c) CZĘŚĆ III - wyposażenie drobne d) CZĘŚĆ IV - sprzęt, o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7a, 7b, 7c, 7d do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 39.31.40.00-6 Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.16.10.00-8 Meble przedszkolne 39.13.00.00-2 Meble biurowe 37.52.00.00-9 Zabawki 37.52.41.00-8 Gry edukacyjne 32.00.00.00-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 5. W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami (dostawami) równoważnymi. 6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej. Uwaga: W przypadku braku pozytywnego zakwalifikowania, przedmiot zamówienia w zakresie realizacji Części II, Części III, Części IV zostanie ograniczony do możliwości finansowych Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6, 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-2, 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 32.00.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium dla: a) dla CZĘŚCI I - w wysokości 2.700,00 zł słownie: dwa tysiące siedemset złotych, b) dla CZĘŚCI II - w wysokości 2.200,00 zł słownie: dwa tysiące dwieście złotych, c) dla CZĘŚCI III -w wysokości 1.900,00 zł słownie: tysiąc dziewięćset złotych, d) dla CZĘŚCI IV - w wysokości 200,00 zł słownie: dwieście złotych,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3 -wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw tj.: -dla CZĘŚCI I - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę wyposażenia w urządzenia węzła kuchennego w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 80.000,00 zł brutto; -dla CZĘŚCI II - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę wyposażenia w meble w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 50.000,00 zł brutto; -dla CZĘŚCI III - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę wyposażenia drobnego odpowiadającego swoim rodzajem co przedmiot zamówienia w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 30.000,00 zł brutto; -dla CZĘŚCI IV - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę wyposażenia w sprzęt elektroniczny w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 7.000,00 zł brutto. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę jedną na jedno lub dwa lub trzy lub cztery z wymienionych dostaw, wówczas zobowiązany jest przedstawić doświadczenie wymagane odpowiednio dla każdej części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.OFERTA WINNA ZAWIERAĆ: a)wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b)odpowiednio: (o ile jest to możliwe) kserokopie dokumentu wadialnego lub w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. c)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi , przedstawicielowi , partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy d)dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI. SIWZ, potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w pkt. V. SIWZ. e)Wycena wg. załącznika nr 2 - odpowiednio na część . części składaną.e w ofercie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88.00
  • 2 - gwarancja - 12.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku, gdy: -zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec; -nastąpiła siła wyższa obejmująca: klęski żywiołowe, niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne. -Zamawiający nie udostępnił pomieszczeń w celu wykonania przedmiotu zamówienia tj. montażu dostaw. 2) zmiany numeru konta lub osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 4) kolorystyki dostaw. 5) zmiana sposobu wykonania zamówienia- zmiany technologiczne: -niedostępność na rynku materiałów/urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku przez producenta na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, -pojawienie się na rynku materiałów nowej generacji albo nowych technologii wykonania pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, -konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, -konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa 6) Warunkiem dokonania zmiany jest przedłożenie przez jedną ze Stron umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany. 2.Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich. 3.Strony niniejszej umowy mają obowiązek wzajemnego informowania się o wszelkich zmianach statusu prawnego, sytuacji finansowej, o wszczęciu postępowania likwidacyjnego, układowego lub upadłościowego oraz o innych zmianach mających wpływ na treść i wykonywanie niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bielsku Plac Wolności 3A 09-230 Bielsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bielsku Plac Wolności 3A 09-230 Bielsk pokój nr 111 /Sekretariat/ I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA W BIELSKU a) CZĘŚĆ I - węzeł kuchenny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: w tym a) CZĘŚĆ I - węzeł kuchenny, o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7a do SIWZ. 5. W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami (dostawami) równoważnymi. 6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88.00
    • 2. Gwarancja - 12.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wyposażenia do Samorządowego Przedszkola w Bielsku b) CZĘŚĆ II - meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: b) CZĘŚĆ II - meble o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7b do SIWZ. 5. W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami (dostawami) równoważnymi. 6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej. Uwaga: W przypadku braku pozytywnego zakwalifikowania, przedmiot zamówienia w zakresie realizacji Części II, Części III, Części IV zostanie ograniczony do możliwości finansowych Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88.00
    • 2. Gwarancja - 12.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wyposażenia do Samorządowego Przedszkola w Bielsku c) CZĘŚĆ III - wyposażenie drobne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: c) CZĘŚĆ III - wyposażenie drobne o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7c do SIWZ. 5. W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami (dostawami) równoważnymi. 6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej. Uwaga: W przypadku braku pozytywnego zakwalifikowania, przedmiot zamówienia w zakresie realizacji Części II, Części III, Części IV zostanie ograniczony do możliwości finansowych Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88.00
    • 2. Gwarancja - 12.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wyposażenia do Samorządowego Przedszkola w Bielsku d) CZĘŚĆ IV - sprzęt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: d) CZĘŚĆ IV - sprzęt, o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7d do SIWZ. 5. W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami (dostawami) równoważnymi. 6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej. Uwaga: W przypadku braku pozytywnego zakwalifikowania, przedmiot zamówienia w zakresie realizacji Części II, Części III, Części IV zostanie ograniczony do możliwości finansowych Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88.00
    • 2. Gwarancja - 12.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.