Ogłoszenie z dnia 2007-09-03
Oświęcim: Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń Zamku Oświęcimskiego
Numer ogłoszenia: 156159 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, fax 033 8429199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń Zamku Oświęcimskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę i zakup mebli do sali reprezentacyjnej, biblioteki oraz pomieszczenia biurowego w Zamku Oświęcimskim wraz z transportem, rozładunkiem w miejscu dostawy, wniesieniem do pomieszczeń i montażem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.10.00 - Siedziska z ramą metalową Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.10.00 - Siedziska Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto oferta winna zawierać: 1). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, np. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 2) Zobowiązanie wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ośięcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Uraąd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 01, 32-600 Oświęcim.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia: zakup i dostawa mebli do sali reprezentacyjnej i biblioteki Zamku Oświęcimskiego:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fotele - 24 szt. Fotel drewniany, gięty w kolorze ciemnego brązu z obiciem z pluszu, w kolorze ciemnej zieleni butelkowej. Szczegółowy rysunek wraz z wymiarami w załączeniu. 2. Krzesła - 70 szt. Krzesło drewniane, w kolorze ciemnego brązu, z obiciem z pluszu w kolorze ciemnej zieleni butelkowej. Szczegółowy rysunek wraz z wymiarami w załączeniu. 3. Stoły - 7 szt. + wkładka - 4 szt ( o wymiarach 120x90 cm) Stół drewniany z wkładką, w kolorze ciemnego brązu 4. Stoły - 6 szt. ( o wymiarach 90x90 cm) Stół drewniany w kolorze ciemnego brązu 5. Krzesła - 12 szt. Krzesło drewniane,w kolorze ciemnego brązu, kolor identyczny jak kolor stołów, z obiciem w kolorze rdzawej czerwieni 6. Fotele - 3 szt. Fotel drewniany, w kolorze ciemnego brązu, kolor identyczny jak kolor stołów, z obiciem w kolorze rdzawej czerwieni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.22.00-1, 36.11.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia: zakup i dostawa mebli dla pomieszczenia biurowego Zamku Oświęcimskiego:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biurko - 1szt. Biurko stylizowane, w kolorze ciemnego brązu. Biurko ma posiadać wysuwaną szufladę na klawiaturę, po jednej stronie otwartą półkę na stację dysków, z drugiej strony zamykaną szufladę oraz zamykaną półkę. Wysokość biurka - 77 cm; głębokość - 59 cm; szerokość - 156 cm. 2. Biurka - 2szt. Biurko stylizowane, w kolorze ciemnego brązu. Biurko ma posiadać wysuwaną szufladę na klawiaturę, po jednej stronie otwartą półkę na stację dysków, z drugiej strony zamykaną szufladę oraz zamykaną półkę. Wysokość biurka - 77 cm; głębokość - 59 cm; szerokość - 136 cm. 3. Biblioteczka - 1szt. Biblioteczka stylizowana, w kolorze ciemnego brązu, z 3 otwartymi półkami, w dolnej części dwie szuflady. Wysokość biblioteczki - 200 cm; głębokość - 50 cm; szerokość - 113 cm 4. Serwantka - 1szt. Serwantka stylizowana, w kolorze ciemnego brązu, z 3 półkami zamykanymi przeszklonymi drzwiami, w szybach - szprosy. W dolnej części dwie szuflady. Wysokość serwantki - 200 cm; głębokość - 50 cm; szerokość - 113 cm. 5. Komoda Komoda stylizowana, w kolorze ciemnego brązu. Komoda w górnej części z 2 szufladami, w dolnej części z 2 półkami zamykanymi drzwiami. Wysokość komody - 88 cm; głębokość - 47 cm; szerokość - 113 cm. 6 Komoda Komoda stylizowana, w kolorze ciemnego brązu, z czterema szufladami. Wysokość komody - 88 cm; głębokość - 47 cm; szerokość - 93 cm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.12.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa chodników oraz drogi dojazdowej i placu utwardzonego przy ul. Pilata 22-26
- Świadczenie usług w zakresie najmu terminali płatniczych oraz obsługi i rozliczenia płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych z wykorzystaniem wynajętych terminali
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Małopolska Uczelnia Państwowa - rozwój w kierunku dostępności (nr projektu FERS.03.01-IP.08-0079/24)"
- DOSTAWA TESTÓW DO WYKRYWANIA KWASÓW NUKLEINOWYCH DROBNOUSTROJÓW METODĄ MULTIPLEKS REAL-TIME RT- PCR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
- Budowa drogi łączącej ul. Pod Olszyną z ul. Ceglaną (1KDX, 12KDD) - projekt budowlany
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa i montaż mebli oraz wyposażenie lokalu filii 1 Biblioteki Raczyńskich przy ul. Rostworowskiego 15
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5Programu Maluch+ 2022-2029-wyposażenie
- Dostawa mebli i wyposażenia do budynków CNK i PPK- Centrum Nauki Kopernik
- "Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Tczewie".
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - ZP-15/25
- Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.