eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M.ST. W-WY ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE ADK 4 I 16.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M.ST. W-WY ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE ADK 4 I 16.
Numer ogłoszenia: 15614 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy , ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, faks 022 3366192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M.ST. W-WY ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE ADK 4 I 16..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M.ST. W-WY ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE ADK 4 I 16..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)wykaz 2 zamówień wykonanych co najmniej przez 1 rok w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż przewidywane roczne wynagrodzenie wynikające z umowy danej części przetargowej) robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców b)dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp)- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie graniczne umowy dla poszczególnych części zamówienia tj.: część przetargowa nr I: 58.850,00 zł., część przetargowa nr II: 275.000,00 zł. 4)wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)wykaz 2 zamówień wykonanych co najmniej przez 1 rok w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż przewidywane roczne wynagrodzenie wynikające z umowy danej części przetargowej) robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców b)dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp)- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie graniczne umowy dla poszczególnych części zamówienia tj.: część przetargowa nr I: 58.850,00 zł., część przetargowa nr II: 275.000,00 zł. 4)wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 pokój nr 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 w kancelarii na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w nieruchomościach stanowiących 100% własności m.st. W-wy administrowanych przez ZGN Warszawa Śródmieście Administracja Domów Komunalnych nr 4 ul. Jezuicka 1/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w nieruchomościach stanowiących 100% własności m.st. W-wy administrowanych przez ZGN Warszawa Śródmieście Administracja Domów Komunalnych nr 4 ul. Jezuicka 1/3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w nieruchomościach stanowiących 100% własności m.st. W-wy administrowanych przez ZGN Warszawa Śródmieście Administracja Domów Komunalnych nr 16 ul. Oleandrów 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w nieruchomościach stanowiących 100% własności m.st. W-wy administrowanych przez ZGN Warszawa Śródmieście Administracja Domów Komunalnych nr 16 ul. Oleandrów 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.