eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych i materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń powielających dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Pruszków: Sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych i materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń powielających dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 156101 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 728 92 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych i materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń powielających dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem, artykułów biurowych i materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń powielających dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Kompletny asortyment oraz ilości określono w: a)Zadanie nr 1 artykuły biurowe dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie (załącznik nr 1 - pkt 1a); b)Zadanie nr 2 materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń powielających dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie (załącznik nr 1 - pkt 1b). Wymagane warunki i parametry techniczne artykułów muszą być spełnione bez zastrzeżeń. W przypadku niezgodności -zaoferowania produktu w niższej klasie, niezgodnych z zaleceniami i wymogami oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był dostarczany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty stosowne dokumenty potwierdzające wymagane parametry techniczne dla papieru takie jak: gramatura, białość, nieprzeźroczystość. W przypadku zaistnienia awarii urządzenia, maszyny w ocenie pracownika służb technicznych stwierdzającego, że przyczyną jest stosowanie papieru biurowego o złych - zaniżonych właściwościach i parametrach technicznych wszystkie koszty związane z naprawą urządzenia ponosi Wykonawca. Oferowany przez Wykonawcę asortyment w przypadku propozycji produktów równoważnych powinien posiadać parametry techniczne takie same lub lepsze w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta, którego produkt został przedstawiony przez Zamawiającego jako wzór. W przypadku propozycji przez Wykonawcę sprzedaży artykułów równoważnych, należy artykuły zamienne - próbki dostarczyć najpóźniej do dnia składania ofert. W przypadku propozycji przedstawienia równoważnego artykułu - papieru biurowego wymagany jest dokument producenta - DEKLARACJA ZGODNOŚCI, CERTYFIKAT stwierdzające zgodność wymogu jakościowego i technicznego. Wykaz dopuszczalnych artykułów równoważnych przedstawiają załączniki nr 6 i 7. Materiały zaoferowane w ofercie jak również w trakcie kolejnej sukcesywnej dostawy muszą być takie same. Oferty zawierające propozycje dostawy materiałów - równoważnych podlegają wnikliwej analizie. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia obejmującej okres minimum 12 miesięcy od dnia zakupu, po każdorazowym etapie dostaw. Oferowane artykuły Wykonawca dostarczy, rozpakuje, wniesie do wskazanych przez Zamawiającego miejsc. Miejscem dostarczenia, wniesienia artykułów biurowych oraz papieru biurowego jest budynek przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie - zadanie nr 1 i zadanie nr 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: artykuły biurowe dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o. o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36424,32

  • Oferta z najniższą ceną: 32291,83 / Oferta z najwyższą ceną: 43536,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń powielających dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o. o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37173,25

  • Oferta z najniższą ceną: 37173,25 / Oferta z najwyższą ceną: 41142,44

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.