eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa asortymentu do laboratorium SP ZOZ w Łodzi Część II- Hematologia i biochemia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Łódź: Dostawa asortymentu do laboratorium SP ZOZ w Łodzi Część II- Hematologia i biochemia
Numer ogłoszenia: 155955 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu do laboratorium SP ZOZ w Łodzi Część II- Hematologia i biochemia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił główne postępowanie na III części z których każda część stanowi odrębne postępowanie przetargowe. Przedmiotowe postępowanie dotyczy CZĘŚCI II- Hematologia i Biochemia . Przedmiotowe postępowanie obejmuje dwa pakiety. Oferta może być złożona na jeden cały pakiet lub na dwa całe pakiety. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa asortymentu do laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi - część II- Hematologia i biochemia Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na następujące pakiety: Pakiet nr 1- Odczynniki do hematologii - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 - Formularze asortymentowo-cenowe I-III i Zał. nr 1a Pakiet nr 2 - Odczynniki do biochemii - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera -zał. nr 2 - Formularze asortymentowo-cenowe I-V i Zał. nr 2a TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 miesięcy od daty podpisania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania -przewidywana data podpisania umowy to dzień 27.09.2013 r.- w zakresie Pakietu I- Hematologia oraz 12 miesięcy podpisania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania -przewidywana data podpisania umowy to dzień 10.10.2013 r. w zakresie Pakietu II- Biochemia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczegółowego warunku. Wykonawca spełni warunek na podstawie oświadczenia Wykonawcy że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy wymóg musi być spełniony przez każdego z nich z osobna. Ocena na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał -wykonuje minimum dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia w odniesieniu do Pakietu na jaki składa przedmiotową ofertę z potwierdzeniem ,że dostawy te zostały wykonane- są wykonywane należycie.W tym zakresie Zamawiający wymaga przedłożenia : -Wykazu dostaw z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie wykonał - wykonuje - na minimum dwie dostawy odczynników, krwi i kontroli w zakresie Pakietu na jaki składa przedmiotową , wraz z potwierdzeniami że wskazane dostawy zostały wykonane należycie - referencje, listy polecające . -Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie. Ocena na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w szczególności Wykonawca musi wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia posiadają certyfikat CE lub deklarację zgodności EC -zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. W tym zakresie Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia ,że oferowany asortyment posiada deklaracje zgodności oraz certyfikat CE świadczący o dopuszczeniu wyrobu do obrotu w placówkach medycznych na terenie RP. Ocena na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczegółowego warunku. Wykonawca spełni warunek na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Ocena na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz zobowiązuje się utrzymać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres obowiązywania umowy objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy wymóg musi być spełniony co najmniej przez jednego z nich. Ocena na zasadzie spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dokument lub dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu na dzień składania ofert ubezpieczenia OC - od Wykonawcy z którym będzie podpisana przedmiotowa umowa Zamawiający może wymagać przedłożenia kserokopii polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że ubezpieczenie jest opłacone oraz obejmuje swym zakresem działalność związaną z przedmiotem zamówienia. - parafowany Formularz nr 7 wzoru umowy- - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia z którego treści wynikać będzie zakres faktycznego dysponowania zasobami tych podmiotów - oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz , że nie należy do grupy kapitałowej lub w przypadku gdy należy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji i konsumentów - oświadczenie iż wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Urzędu Skarbowego - Formularz Oferty - wzór stanowi Formularz Nr 1. - Formularze asortymentowo- cenowe - wzory stanowią Hematologia- Zał. Nr 1 Formularze I-III i Biochemia - Zał. Nr 2 , Formularze I-V do SIWZ - Dokument potwierdzający uprawnienia do reprezentacji Wykonawców dla osoby-osób podpisujących ofertę lub udzielających pełnomocnictwa oraz Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwa dla osoby -osób podpisujących ofertę w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony np. - Formularz Nr 5 z wykazem zakresu usług zlecanych Podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159, bud. adm. A I piętro pok 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi , ul. Aleksandrowska 159 , bud. adm A , sekretariat Dyrekcji II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - odczynniki do hematologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy odczynników do aparatu - analizator SYSMEX XS 1000i a. Przewidywana ilość oznaczeń w ciągu 12 miesięcy - ok. 12 000 oznaczeń b. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć karty charakterystyk: odczynników i kontroli c. Odczynniki i kontrole muszą posiadać znak CE oraz deklarację zgodności d. Do analizatorA SYSMEX XS 1000i używanego przez Zamawiającego wymagane są oryginalne odczynniki i kontrole. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu dostępu do autoryzowanego serwisu analizatora SYSMEX XS 1000i . Koszt wykonania przeglądu, naprawy, serwisowania aparatu nie jest wliczony w cenę przedmiotu zamówienia. W przypadku skorzystania z autoryzowanego serwisu analizatora SYSMEX XS 1000i zapewnionego przez Wykonawcę ,strony uregulują kwestię wynagrodzenia w odrębnej umowie. Zamawiający może lecz nie musi skorzystać z autoryzowanego serwisu analizatora SYSMEX XS 1000i zapewnionego przez Wykonawcę . e. Dostawa odczynników - 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach możliwość zamówienia na cito- realizacja w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia . f. Wszystkie odczynniki i kontrole muszą pochodzić od jednego producenta g. Zamawiający określając asortyment podał nazwy odczynników i materiałów kontrolnych, których używa obecnie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych odczynników i równoważnych materiałów kontrolnych, pochodzących od innego producenta, zastrzegając, iż muszą być one w pełni kompatybilne z używanym przez Zamawiającego analizatorem SYSMEX XS 1000i h. Możliwość przesunięć asortymentowych pomiędzy pozycjami. i. Okres ważności odczynników - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy Okres ważności krwi kontrolnej - nie krótszy niż 2 miesiące od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - odczynniki do biochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy aparatu Cobas Integra 400 plus a. Do odczynników należy dostarczyć: kontrole, kalibratory wg zaleceń i instrukcji producenta, płyny, materiały zużywalne i eksploatacyjne b. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć karty charakterystyk odczynników, kalibratorów, kontroli i płynów c. Odczynniki, płyny, kalibratory i cały pozostały asortyment muszą posiadać znak CE oraz deklaracje zgodności. d. Do aparatu wymagane są oryginalne odczynniki, kalibratory, płyny, kontrole. e. Dostawa odczynników - 5 dni robocze od momentu złożenia zamówienia. W szczególnych przypadkach możliwość zamówienia na cito realizacja w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia . f. Wszystkie odczynniki , kalibratory, kontrole, i materiały eksploatacyjne muszą pochodzić od jednego producenta. g. Zamawiający podał nazwy odczynników do modułu ISE, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z kalibratorami i materiałami kontrolnymi do modułu ISE oraz materiałów eksploatacyjnych do analizatora i modułu ISE , których używa obecnie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych odczynników do modułu ISE, równoważnych kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z równoważnymi kalibratorami i materiałami kontrolnymi do modułu ISE oraz równoważnych materiałów eksploatacyjnych do analizatora i modułu ISE, pochodzących od innego producenta, zastrzegając, iż muszą być one w pełni kompatybilne z używanym przez Zamawiającego analizatorem Cobas Integra 400 plus h. Okres ważności odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.