To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-17
Piaseczno: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 15593 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428286 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych, ciągnikowych, tablic do przyczep-naczep, tablic jednorzędowych dwurzędowych, zabytkowych i indywidualnych (włącznie z tablicami zamawianymi jako wtórniki) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 186 poz. 1322) oraz odbiór i złomowanie wycofanych tablic w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 21 grudnia 2012 r. Wymagany termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 21 grudnia 2012 r. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy na podstawie składanych zamówień określających ilość i asortyment oraz doraźnie w przypadku wtórników. Dostawy i odbiór tablic będą wykonywane transportem wykonawcy na jego koszt do i z siedziby zamawiającego. Nowe tablice będą odpowiednio opakowane i zabezpieczone na czas transportu. Orientacyjne łączne zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne wynosi około 30 000 sztuk rocznie. Zamawiający w zależności od potrzeb zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości tablic..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TABLIX Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 91, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159000,00
Oferta z najniższą ceną: 159000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Marka - Etap I wraz z łącznikiem ul. Księdza Marka i ul. Balladyny w Piasecznie (...) oraz Przebudowa drogi gminnej ul. Balladyny w Piasecznie (...)
- "Termomodernizacja budynku przy ul. 11 Listopada 64 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Leśnej 45 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Lechitów 20 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi""
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, tabliczek informacyjnych, bhp i ppoż., urządzeń grzewczo-wentylacyjnych, stołów barowych koktajlowych oraz szaf metalowych depozytowych
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od 03.06.2024 roku do dnia 31.05.2026 roku oraz odbiór tablic przeznaczonych do kasacji
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.