eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Poznań: sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych
Numer ogłoszenia: 155915 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do siwz (formularz cenowy). 2.Wielkość zamówień częściowych będzie wynikała z zapotrzebowania składanego przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Zamówienie częściowe musi być zrealizowane w terminie 3 dni licząc od dnia złożenia zamówienia. Zamówioną partię materiałów instalacyjnych należy dostarczyć do magazynu UAM, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań. 3.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. 4. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy o zamówienie publiczne będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe netto (załącznik A do niniejszej Specyfikacji). 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego w załączniku nr 2 do siwz, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w formularzu cenowym kolumnę nazwa i typ proponowanego asortymentu przez Wykonawcę . Gdy w/w kolumna pozostanie pusta, lub przekreślona Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje asortyment wskazany w kolumnie opis przedmiotu zamówienia i będzie takiego wymagał podczas realizacji umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.21.00.00 - Ceramiczne artykuły gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą ofertę ostateczną, 2) wycenią wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, 3) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt. 1-3 Pzp, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzy dostawy artykułów branży instalacyjnej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Pzp) 5) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz oferty [załącznik nr 1 do siwz], 2)wypełniony formularz cenowy oraz formularz stanowiący załącznik do przyszłej umowy [załącznik nr 2 do siwz i załącznik A do siwz], 3)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu [Załącznik Nr 3 do SIWZ], 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; [załącznik nr 4 do siwz].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.amu.edu.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. H. wieniawskiego 1, 61-712 Poznań pok. 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:30, miejsce: ul. H. wieniawskiego 1, 61-712 Poznań pok. 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.