Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Szczecin: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w KPP w Choszcznie, KPP w Pyrzycach, KPP w Gryfinie oraz KPP w Stargardzie Szczecińskim.
Numer ogłoszenia: 155909 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w KPP w Choszcznie, KPP w Pyrzycach, KPP w Gryfinie oraz KPP w Stargardzie Szczecińskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w: części I - Komendzie Powiatowej Policji w Choszcznie Policyjna Izba Zatrzymań, ul. Wyzwolenia 2, Choszczno Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 36 osób, części II - Komendzie Powiatowej Policji w Gryfinie, Policyjna Izba Zatrzymań, ul. Grunwaldzka 5, Gryfino Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 35 osób, części III - Komendzie Powiatowej Policji w Pyrzycach, Policyjna Izba Zatrzymań, ul. Kościuszki 24, Pyrzyce Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 19 osób, części IV - Komendzie Powiatowej Policji w Stargardzie Szczecińskim, Policyjna Izba Zatrzymań, ul. Warszawska 29, Stargard Szczeciński Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 99 osób. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dowiezienie i wydanie (uprawnionemu funkcjonariuszowi) trzech posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) przez siedem dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy i święta. 3.Ilość posiłków będzie zgłaszana każdorazowo przez oficera dyżurnego jednostki telefonicznie na godzinę przed ustalonym czasem dowiezienia posiłków, następnie potwierdzona pisemnie w formie zapotrzebowania dziennego. 4.Posiłki mają być przygotowane według dziennej stawki żywieniowej (tzw. wsad do kotła) obowiązującej w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z Decyzją nr 15/2005 z dnia 5 lipca 2005r. Dyrekotora Biura AG MSWiA i Dyrektora Budżetu Finansów MSWiA, która wynosi: 6, 92zł dla osób dorosłych, 8,65zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży. W przypadku, gdy zatrzymane osoby przebywają w konwoju ponad 6 godzin należy przygotować i dowieźć suchy prowiant według dziennej stawki żywieniowej: 10,38zł dla osób dorosłych, 12,98zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży. 5.Sporządzając posiłki należy kierować się następującym podziałem dziennej stawki żywieniowej: 1) śniadanie - 25% wartości dziennej stawki żywieniowej, 2) obiad - 50% wartości stawki żywieniowej, 3) kolacja - 25% wartości stawki żywieniowej. 6.Posiłki mają być urozmaicone i zawierać odpowiednią wartość energetyczną. Dzienna norma żywnościowa zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 01.04.2005r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać pomieszczenia w jednostkach organizacyjnych Policji przeznaczone dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U. Nr 68, poz. 607 z 2005r.) powinna zawierać nie mniej niż: 2600kcal dla osób dorosłych, 3200kcal dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży. 7.Posiłki będą dowożone w godzinach 7.00-19.00, tj.: 1) śniadanie 7.00 - 8.00 - suchy prowiant, 2) obiad 12.00 - 14.00 - ciepły posiłek, 3) kolacja 18.00 - 19.00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek. 8.Wykonawca zapewni dowóz posiłków własnym transportem spełniającym wymogi sanitarno - higieniczne (koszt transportu zawarty w cenie przedmiotu zamówienia). 9.Posiłki muszą być dostarczone w pojemnikach jednorazowych (bez sztućców), odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania zatrzymanym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił na dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 3. Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego wydaną na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 171 poz. 1225 z 2006r.) (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). Ponadto do oferty neleży dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. 3. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz jego zakres reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, pok. 219, Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, pok. 219, Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Choszcznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w: Komendzie Powiatowej Policji w Choszcznie - Policyjna Izba Zatrzymań, ul. Wyzwolenia 2, Choszczno. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 36 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w: Komendzie Powiatowej Policji w Gryfinie - Policyjna Izba Zatrzymań, ul. Grunwaldzka 5, Gryfino. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 35 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Pyrzycach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w: Komendzie Powiatowej Policji w Pyrzycach - Policyjna Izba Zatrzymań, ul. Kościuszki 24, Pyrzyce. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 19 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w: Komendzie Powiatowej Policji w Stargardzie Szczecińskim - Policyjna Izba Zatrzymań, ul. Warszawska 29, Stargard Szczeciński. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 99 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





