Ogłoszenie z dnia 2006-03-24
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Gdynia: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Morski im. PCK, do kontaktów: Ewa Szpietowska, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, tel. 058 6998124, fax 058 6998338, e-mail: zp@szpital-morski.pl, www.szpital-morski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków, środków dezynfekcyjnych i odczynników. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00, 24.43.16.00, 24.45.21.00, 24.46.10.00, 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 12 398 876,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie oddziałów w wyroby medyczne i aparaturę medyczną. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 23 374 175,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 14.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00, 24.45.21.00, 24.46.10.00, 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawa Leków różnych w okresie 12 miesięcy. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 9006829 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 31.03.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.43.16.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawa środków do dezynfekcji narzędzi, powierzchni i skóry w okresie 24 miesięcy. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 1033508 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 31.08.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawa odczynników w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Zakładu Patomorfologii i Pracowni Serologii. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 226753 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 14.04.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.11.10, 33.14.11.12, 33.14.11.13, 33.14.11.15. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawa materiałów opatrunkowych: przylepce, opaski, bandaże, opatrunki wysokospecjalistyczne Dostawa odczynników w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Zakładu Patomorfologii i Pracowni Serologii. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 760000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 01.06.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Uzupełnienie wyposażenia Pracowni Endoskopowej - dostawa: videogastroskop, videokolonoskop, komputerowy system archiwizacji, myjka ultradźwiękowa, laryngofiberoskop. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 372000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Uzupełnienie wyposażenia Ośrodka Onkologii - przyspieszacz wysokoenergetyczny, fantom wodny, fantom do dozymetrii IMRT, zestaw do dozymetrii In-Vivo, zestaw do nieruchomień indywidualnych, balusy, stop uooda. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 8900000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.11.10.00, 33.11.16.10, 33.11.16.40, 33.11.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Uzupełnienie wyposażenia w aparaturę do diagnozowania i monitorowania - dostawa: rezonans magnetyczny, modernizacja tomokomputera, mammograf cyfrowy, +ciemnia dzienna, USG, koloskop, bronchofiberoskop, 2 kardiomonitory, 2 rejestratory EKG i RR. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 9900000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Wyroby medyczne jednorazowego użytku - różne. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 2702175 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.17.10.00, 33.18.21.00, 33.19.11.00, 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawa różnej aparatury medycznej - aparat do znieczulania, 2 respiratory, 2 lampy operacyjne ścienne, inkubator, aparaty KTG, pompy infuzyjne, 5 pulsoksymetrów. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 450000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Rodzaj i zakres: Dostawa mebli medycznych - uzupełnienie wyposażenia w meble medyczne. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 290000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup kardiomonitorów z centralą na Oddział Chirurgii Ogólnej Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego ..... "
- Dostawa żagli na statek Dar Młodzieży
- Kompleksowa usługa cateringowa w dniu 23 maja 2024 roku
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- Łóżka hotelowe - doposażenie SDM3 i SDM4 - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
- Dostaw sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.