Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-26
Kołobrzeg: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 155843 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kołobrzeski , Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3547618, faks 94 3544642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkolobrzeg.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 - Obiekt nr 1 Wykonanie operatów w dwóch egzemplarzach mających na celu określenie wartości 29 niżej wymienionych nieruchomości o łącznej powierzchni 0,5376 ha, położonych w obrębie Korzystno i obrębie Zieleniewo Gmina Kołobrzeg, które z mocy prawa przeszły na własność Powiatu Kołobrzeskiego z przeznaczeniem na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa chodnika oraz ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej 3355Z w Korzystnie, na podstawie której zostanie ustalona wysokość odszkodowania związana z wywłaszczeniem prawa własności i wygaśnięciem prawa wieczystego użytkowania: dz. nr 162/7 o pow. 0,0072 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 161/13 o pow. 0,0057 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 160/1 o pow. 0,0487 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 158/14 o pow. 0,0032 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 159/3 o pow. 0,0177 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 159/5 o pow. 0,0892 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 159/6 o pow. 0,0374 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 158/9 o pow. 0,0201 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 192/12 o pow. 0,0214 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 197/17 o pow. 0,0200 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 199/12 o pow. 0,0199 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 200/15 o pow. 0,0002 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 195/12 o pow. 0,0016 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 195/14 o pow. 0,0150 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 196/19 o pow. 0,0165 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 81/5 o pow. 0,0296 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 79/6 o pow. 0,0042 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 79/7 o pow. 0,0039 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 78/1 o pow. 0,0050 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 77/3 o pow. 0,0048 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 343/6 o pow. 0,0017 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność), dz. nr 82/8 o pow. 0,0011 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 81/3 o pow. 0,0003 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 196/21 o pow. 0,0015 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 335/5 o pow. 0,0168 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 202/14 o pow. 0,0026 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 182/32 o pow. 0,0765 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 74/4 o pow. 0,05 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność), dz. nr 192/17 o pow. 0,0158 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę. Przedmiotem wyceny są również ustanowione na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości ograniczone prawa rzeczowe oraz wszelkiego rodzaju elementy składowe nieruchomości (budynki, zadrzewienia, uprawy wieloletnie i in.). Jeżeli na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości jest ustanowiona hipoteka - zadaniem rzeczoznawcy jest ustalenie wysokości odszkodowania z tytułu wygaśnięcia hipoteki zgodnie z treścią art. 18 ust. 1c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 687 ze zm.). Istnienie ww. obciążeń należy stwierdzić w operacie szacunkowym, na podstawie badania działu III i IV księgi wieczystej. Wartość praw do wywłaszczonych nieruchomości winna być ustalona na dzień, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania oraz według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji. Rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin nieruchomości w obecności dotychczasowego właściciela lub jego pełnomocnika, którzy poświadczą stan zagospodarowania nieruchomości na dzień 16.06.2015r. /sporządzony na tę okoliczność protokół należy dołączyć do operatu/. Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy wypisów z ewidencji gruntów i budynków oraz map - materiały te należy pozyskać we własnym zakresie, za stosowną odpłatnością. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w postępowaniu administracyjnym o ustalenie odszkodowania, aż do ostatecznego zakończenia, w tym poprzez osobisty udział w rozprawach administracyjnych. Cel wyceny: ustalenie wysokości odszkodowań za wywłaszczone grunty CZĘŚĆ NR 2 - Obiekt nr 2 Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach mającego na celu określenie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonej działką nr 86/2 o pow. 0,4032 ha w obrębie 10 m. Kołobrzeg w celu ustalenia opłaty należnej za nabycie prawa własności przez dotychczasowego użytkownika wieczystego w trybie bezprzetargowym..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą odpowiedzialną za świadczenie usług posiadającą uprawnienia do szacowania wartości nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2014.518)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcą (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, jedynie w uzasadnionych przypadkach dotyczących zmiany terminu wykonania. Za takie uznaje się: - z przyczyn technicznych lub w przypadkach uzasadnionych ważnymi zdarzeniami losowymi, które uniemożliwiają wykonanie operatu szacunkowego w terminie określonym w § 3 pkt 1 na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin wykonania operatu szacunkowego, bez naliczania kar umownych, o których mowa w § 5 pkt 1. - z uwagi na wynikłą w trakcie realizacji zamówienia konieczności uzyskania decyzji administracyjnych bądź innych dokumentów wymaganych prawem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, pl. Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, pl. Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg,Kancelaria pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów w dwóch egzemplarzach mających na celu określenie wartości 29 niżej wymienionych nieruchomości o łącznej powierzchni 0,5376 ha, położonych w obrębie Korzystno i obrębie Zieleniewo Gmina Kołobrzeg, które z mocy prawa przeszły na własność Powiatu Kołobrzeskiego z przeznaczeniem na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa chodnika oraz ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej 3355Z w Korzystnie, na podstawie której zostanie ustalona wysokość odszkodowania związana z wywłaszczeniem prawa własności i wygaśnięciem prawa wieczystego użytkowania: 1. dz. nr 162/7 o pow. 0,0072 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 2. dz. nr 161/13 o pow. 0,0057 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność) 3. dz. nr 160/1 o pow. 0,0487 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność) 4. dz. nr 158/14 o pow. 0,0032 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 5. dz. nr 159/3 o pow. 0,0177 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność) 6. dz. nr 159/5 o pow. 0,0892 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność) 7. dz. nr 159/6 o pow. 0,0374 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność) 8. dz. nr 158/9 o pow. 0,0201 ha, obręb Zieleniewo, Gmina Kołobrzeg (własność) 9. dz. nr 192/12 o pow. 0,0214 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 10. dz. nr 197/17 o pow. 0,0200 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 11. dz. nr 199/12 o pow. 0,0199 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 12. dz. nr 200/15 o pow. 0,0002 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 13. dz. nr 195/12 o pow. 0,0016 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 14. dz. nr 195/14 o pow. 0,0150 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 15. dz. nr 196/19 o pow. 0,0165 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 16. dz. nr 81/5 o pow. 0,0296 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 17. dz. nr 79/6 o pow. 0,0042 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 18. dz. nr 79/7 o pow. 0,0039 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 19. dz. nr 78/1 o pow. 0,0050 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 20. dz. nr 77/3 o pow. 0,0048 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 21. dz. nr 343/6 o pow. 0,0017 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (współwłasność) 22. dz. nr 82/8 o pow. 0,0011 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 23. dz. nr 81/3 o pow. 0,0003 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 24. dz. nr 196/21 o pow. 0,0015 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 25. dz. nr 335/5 o pow. 0,0168 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 26. dz. nr 202/14 o pow. 0,0026 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 27. dz. nr 182/32 o pow. 0,0765 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 28. dz. nr 74/4 o pow. 0,05 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) 29. dz. nr 192/17 o pow. 0,0158 ha, obręb Korzystno, Gmina Kołobrzeg (własność) Operaty należy wykonać oddzielnie na każdą działkę. Przedmiotem wyceny są również ustanowione na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości ograniczone prawa rzeczowe oraz wszelkiego rodzaju elementy składowe nieruchomości (budynki, zadrzewienia, uprawy wieloletnie i in.). Jeżeli na nieruchomościach lub na prawie użytkowania wieczystego tych nieruchomości jest ustanowiona hipoteka - zadaniem rzeczoznawcy jest ustalenie wysokości odszkodowania z tytułu wygaśnięcia hipoteki zgodnie z treścią art. 18 ust. 1c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 687 ze zm.). Istnienie ww. obciążeń należy stwierdzić w operacie szacunkowym, na podstawie badania działu III i IV księgi wieczystej. Wartość praw do wywłaszczonych nieruchomości winna być ustalona na dzień, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania oraz według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji. Rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin nieruchomości w obecności dotychczasowego właściciela lub jego pełnomocnika, którzy poświadczą stan zagospodarowania nieruchomości na dzień 16.06.2015r. /sporządzony na tę okoliczność protokół należy dołączyć do operatu/. Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy wypisów z ewidencji gruntów i budynków oraz map - materiały te należy pozyskać we własnym zakresie, za stosowną odpłatnością. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w postępowaniu administracyjnym o ustalenie odszkodowania, aż do ostatecznego zakończenia, w tym poprzez osobisty udział w rozprawach administracyjnych. Cel wyceny: ustalenie wysokości odszkodowań za wywłaszczone grunty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach mającego na celu określenie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonej działką nr 86/2 o pow. 0,4032 ha w obrębie 10 m. Kołobrzeg w celu ustalenia opłaty należnej za nabycie prawa własności przez dotychczasowego użytkownika wieczystego w trybie bezprzetargowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





