Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Radlin: Remont muru oporowego przy ul. Narutowicza w Radlinie.
Numer ogłoszenia: 155740 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont muru oporowego przy ul. Narutowicza w Radlinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót (wg dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót budowlanych): - roboty przygotowawcze i konserwacyjne na skarpie - naprawa ściany oporowej - naprawa skarpy wraz z barierą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - wykonania robót budowlanych - potwierdzenie: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert oraz oświadczenie (wzór zał. nr 2), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną o wartości min. 70.000 zł w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.) - potwierdzenie: wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór zał. nr 3), dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz oświadczenie (wzór zał. nr 2) c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - potwierdzenie: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór - zał. nr 4) oraz kserokopia potwierdzająca przygotowanie zawodowe kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB, oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór zał. nr 2), d) dysponują potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - potwierdzenie: oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów (wzór - zał. nr 2) e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenie: polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości minimum 50.000,00 zł. wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy oraz oświadczenie (wzór - zał. nr 2) f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 upzp - potwierdzenie: oświadczenie (wzór - zał. nr 2).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. nr 1); 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ( wzór - zał. nr 2) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum; 3.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości min. 70.000 zł z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 3); 4.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. nr 4) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby, a którymi będzie dysponował; 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie wymagane uprawnienia (kwalifikacje), tj. do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum; 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości minimum 50.000,00 zł. wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy; 8.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum; 9. Wyceniony przedmiar robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, I piętro, pok. nr 201..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Radlin, II piętro, pokój nr 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawa nowych urządzeń wyposażenia kompleksu ścianowego dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na zadania
- Remont silnika spalinowego lokomotywy UiK-SMARTLOC-36 rys. 071.001.000.000 dla PGG S.A. KWK ROW Ruch Marcel
- Dostawa sprężonego powietrza dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na dwa zadania
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej w okresie 24 m-cy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na zadania
- ,,Dostawa zespołu mieszająco iniekcyjnego z napędem pneumatycznym typu ZMI-P-02-90/30 lub równoważnego dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel"
- Wykonywanie usług z tytułu usuwania skutków szkód górniczych Oddział KWK ROW z podziałem na 2 zadania : 1.analizy TE 2.kosztorysy
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr 29 obręb Jatynia w ciągu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa szlaku turystyki rowerowej - etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.