Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektów i mienia: Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, Inspektoratu ZUS w Gdyni. ul. Władysława IV 24, Inspektoratu ZUS w Gdańsku Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, Inspektoratu ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, Wydziału Orzecznictwa Lekarskiego, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Małgorzata Rzepko, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, 3078207, fax 058 3018459, 3013347, e-mail: rzepkom@zus.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Rzepko, Monika Wilczyńska, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 3078421, 3078207, fax +48 58 3013347, 3202650. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Wojciechowska, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 3078259, fax +48 58 3013347, 3202650. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Małgorzata Wojciechowska, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektów i mienia: Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, Inspektoratu ZUS w Gdyni. ul. Władysława IV 24, Inspektoratu ZUS w Gdańsku Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, Inspektoratu ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, Wydziału Orzecznictwa Lekarskiego, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektów i mienia: Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, Inspektoratu ZUS w Gdyni. ul. Władysława IV 24, Inspektoratu ZUS w Gdańsku Śródmieściu, ul. Chlebnicka 3/8, Inspektoratu ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, Wydziału Orzecznictwa Lekarskiego, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, Inspektorat ZUS w Gdyni. ul. Władysława IV 24, Inspektorat ZUS w Gdańsku Śródmieściu, ul. Chlebnicka 3/8, Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, Wydziału Orzecznictwa Lekarskiego, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie dzieli się na 5 części: 1) część I - Inspektorat ZUS w Tczewie, 2) część II - Inspektorat ZUS w Gdyni, 3) część III - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście oraz Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, 4) część IV - Oddział ZUS w Gdańsku oraz Wydział Orzecznictwa Lekarskiego, 5) część V - Inspektorat ZUS w Wejherowie Szacunkowa wartośćbez VAT: 698261,94 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: nie wymagane. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonanie usługi w danym miesiącu będzie regulowana na warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści, odpowiednio: 1) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, 2) aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, 3) aktualnego zaświadczenia z OddziaŁ Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziałj w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udzialt w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 2) koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż cena oferty (łącznie z podatkiem VAT). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczeniem oraz potencjał techniczny i udokumentuje wykonaniew okresie ostatnich trzech lat licząc do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług dozoru, ochrony obiektów i mienia w minimum 3 obiektach (dla danej części zamówienia), na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia, Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia o wykonanych usługach dozoru, ochrony obiektów i mienia. (Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ, terminy rozpoczęcia i zakończenia wykonania usbgi należy określić podając co najmniej miesiąc i rok [mm/rrrr], w przypadku umów, które trwają nadal należy podać termin zakończenia umowy). 2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) posiadającymi uprawnienia niezbędne do organizowania i kierowania zespołami pracowników, bezpośredniej ochrony fizycznej i udokumentuje że minimum 1 osoba (dla danej części zamówienia), która będzie wykonywać zamówienie: a) posiada aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, b) posiada wykształcenie Zasadnicze Zawodowe lub ukończone co najmniej 2 klasy szkoły średniej, c) posiada co najmniej 12 miesięczną praktykę (staż) w wykonywaniu zawodu pracownika ochrony fizycznej, d) jest pracownikiem w myśl art. 2 Kodeksu Pracy. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 ppkt 1 odbędzie się na podstawie, odpowiednio: - warunków określonych w pkt. 2 ppkt 1 lit. od "a" do "c" - odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia o kwalifikacjach osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z kopiami licencji pracowników ochrony fizycznej wystawionymi przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. (Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 4 do SIWZ), - warunku określonego w pkt. 2 ppkt 1 lit. "d"- odbędzie się na podstawie wypełnionego Formularza Oferty, który zawiera oświadczenie o tym, ze osoby wykonujące bezpośrednią ochronę fizyczną oraz osoby kierujące zespołami tych pracowników są pracownikami w myśl art. 2 Kodeksu Pracy. 2) posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania bezpośredniej ochrony fizycznej i udokumentuje, że minimum 4 osoby (dla danej części zamówienia), które będą wykonywać zamówienie: a) posiadają aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, b) posiadają wykształcenie Zasadnicze Zawodowe lub ukończone co najmniej 2 klasy szkoły średniej, c) posiadają co najmniej 12 miesięczną praktykę (staż) w wykonywaniu zawodu pracownika ochrony fizycznej, d) są pracownikami w myśl art. 2 Kodeksu Pracy. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 ppkt 2 odbędzie się na podstawie odpowiednio: - warunków określonych w pkt 2 ppkt 2 lit. od "a" do "c" - odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia o kwalifikacjach osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z kopiami licencji pracownika ochrony fizycznej wystawionymi przezKomendanta Wojewódzkiego Policji. (Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 4 do SIWZ.) - warunku określonego w pkt. 2 ppkt 2 lit. "d" - odbędzie się na podstawie wypełnionego Formularza Oferty, który zawiera oświadczenie o tym, że osoby wykonujące bezpośrednią ochronę fizyczną są pracownikami w myśl art. 2 Kodeksu Pracy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OZ/370/7/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibie zamawiającego w godzinach od 10:00 do 14:00 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.05.2006, godzina 10:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Inspektorat ZUS w Tczewie Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55 przez okres 01.06.2006r. godz. 12:00 do 29.10.2007 r. godz. 15:00. 3) Zakres lub wartość: Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS w Tczewie. Ochrona i dozór - 11 664 godziny, monitoring - 17 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.06.2006; termin dostawy: 29.10.2007. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Inspektorat ZUS w Gdyni Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, prze okres 27.05.2006r. godz. 12:00 do 31.08.2007r. godz. 15:00. 3) Zakres lub wartość: Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS w Gdyni. Ochrona i dozór - 11 055 godziny, monitoring - 15 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 27.05.2006; termin dostawy: 31.08.2007. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście oraz Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS w Gdańsk-Środmieście, ul. Chlebnicka 3/8 oraz Inspektoratu ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, prze okres od 30.06.2006r. godz. 12:00 do 22.12.2008r. godz. 15:00. 3) Zakres lub wartość: Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS w Gdańsk-Środmieście oraz Inspektoratu ZUS w Starogardzie Gdańskim. Ochrona i dozór: Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście - 21 771 godzin, Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim - 21 771 godzin. Monitoring: Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście - 30 miesięcy, Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim - 30 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 30.06.2006; termin dostawy: 22.12.2008. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Oddział ZUS w Gdańsku oraz Wydział Orzecznictwa Lekarskiego Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 oraz Wydziału Orzecznictwa Lekarskiego, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, prze okres od 31.07.2006r. godz. 12:00 do 28.04.2008r. godz. 15:00. 3) Zakres lub wartość: Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS w Gdańsku oraz Wydziału Orzecznictwa Lekarskiego. Ochrona i dozór: Oddział ZUS w Gdańsku - 15 315 godzin. Wydział Orzecznictwa Lekarskiego - 15 315 godzin. Monitoring: Oddział ZUS w Gdańsku - 21 miesięcy, Wydział Orzecznictwa Lekarskiego - 21 miesięcy. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 31.07.2006; termin dostawy: 28.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Inspektorat ZUS w Wejherowie Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS Wejherowo, ul. Sobieskiego 294 przez okres od 10.12.2006r. godz. 12:00 do 31.08.2007r. godz: 15:00. 3) Zakres lub wartość: Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektu i mienia Inspektoratu ZUS Wejherowo. Ochrona i dozór - 6 772 godziny, monitoring - 9 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określoony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 10.12.2006; termin dostawy: 31.08.2007.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Monitoringu siedliska przyrodniczego: 9110 - kwaśne buczyny, 9130 - żyzne buczyny, 9160 - grąd subatlantycki, 91E0 - łęgi wierzbowe, , 91F0 - łęgowe lasy rezerwat "Jar Reknicy"
- Przebudowa i rozbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji biurowej na budynek o funkcji zamieszkania zbiorowego tj. noclegowni przy ul. Elbląskiej 66D w Gdańsku.
- Monitoring siedliska przyrodniczego 7110 "Torfowiska wysokie z roślinnością torfotwórczą (żywe)" w obszarze Natura 2000 PLH220060 Las Wolność
- Remont dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 w m. Straszyn w km 6+115
- Wykonywanie konserwacji, dokonywanie napraw oraz awaryjne uwalnianie osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie kosztów leczenia i usługi assistance, ubezpieczenie NNW oraz OC, ubezpieczenia bagażu, kosztów leczenia kontynuowanego po powrocie dla pracowników Politechniki Gdańskiej i ich rodzin.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z działaniem grup interwencyjnych
- Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach -Kostrzycy
- "Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Kielcach w budynkach przy ul. Warszawskiej 44 i ul. Malików 146A"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej i dozoru mienia w obiektach Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach USD w Krakowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.