eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Hoffmanowej 10 w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części).

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Rzeszów: Roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Hoffmanowej 10 w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części).
Numer ogłoszenia: 155613 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132203 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Hoffmanowej 10 w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Hoffmanowej 10 w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) a) Zadanie nr 1: Konserwacja pomieszczeń, osuszanie ścian piwnic budynku nr 1 w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10 Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: - przygotowanie pomieszczeń do wykonywania robót: zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, podłóg oraz pozostałego w pomieszczeniu wyposażenia przed zabrudzeniem materiałami iniekcyjnymi oraz uszkodzeniem lub zniszczeniem, - wykonanie iniekcji grawitacyjnej ścian piwnic od strony wewnętrznej, zgodnie z przyjętą technologią oraz kartami technicznymi, kartami charakterystyki oraz oficjalnymi danymi i wytycznymi Producenta: wyznaczenie trasy przebiegu linii wierceń, wytrasowanie otworów w odpowiednim rozstawie, ustalenie faktycznej wilgotności ściany i postępowanie zgodnie z wymogami technologii, wiercenie otworów skierowanych ku dołowi, o właściwej średnicy, długości i nachyleniu, oczyszczenie otworów, napełnienie otworów środkiem iniekcyjnym, uzupełnienie płynu aż do ustania wchłaniania, w przypadku gwałtownego wnikania środka iniekcyjnego w otworze, należy przerwać iniekcję i postępować zgodnie z wytycznymi technologii, po ustaniu wchłaniania płynu w strukturę muru oczyścić otwór z resztek płynu a otwór wypełnić odpowiednim środkiem (zaprawą), - utylizacja niezużytych i odpadów środków iniekcyjnych na bieżąco lub przechowywanie ich, przed utylizacją, w zabezpieczonych i oznakowanych pojemnikach, - w przypadku zabrudzenia skóry, oczu, ubrania, powierzchni wyposażenia, powierzchni szklanych, kamiennych, podłóg lub stolarki postępować zgodnie z kartą techniczną i kartą charakterystyki produktu, - zabezpieczenie posadzek, okien, drzwi i innych elementów na czas trwania robót, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach konserwacyjnych z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót renowacyjnych uporządkowanie terenu wokół budynku, udostępnionych na czas robót pomieszczeń, likwidacja placów składowych i ewentualnego zaplecza budowy, usunięcie powstałych szkód, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. b) Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie elewacji budynku nr 2 w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10 Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: - demontaż (wykucie z ścian) krat okiennych zewnętrznych z prętów stalowych, okrągłych, gładkich i płaskowników, kraty okienne pozostają w stanie nie zmienionym, podlegać będą tylko wyprostowaniu, wykonaniu niezbędnych napraw i uzupełnień, - oczyszczenie krat i 2-krotne malowanie farbą ftalową na kolor istniejący, - ponowny montaż w/w krat w ścianach po wymianie okien i parapetów, - wymiana zewnętrznej, drewnianej, stolarki okiennej na stolarkę okienną pcv z zachowaniem istniejących wymiarów i podziału skrzydeł okiennych, - wymiana zewnętrznych, drewnianych, 2-skrzydłowych drzwi na drzwi 2-skrzydłowe, o takich samych wymiarach i takim samym podziale skrzydeł, o konstrukcji aluminiowej, powlekanej jak kolor drzwi istniejących, - rozbiórka istniejących parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - montaż zewnętrznych parapetów z blachy stalowej powlekanej oraz wewnętrznych parapetów drewnianych z wyprowadzeniem spadków z zachowaniem istniejącego koloru, - rozbiórka zdewastowanych, zewnętrznych schodów betonowych, wykonanie nowych schodów wg kształtu i wymiarów schodów istniejących z betonu konstrukcyjnego mrozoodpornego, - demontaż obróbek z blachy na gzymsach elewacji bocznych z montażem obróbek z blachy stalowej powlekanej, w kolorze istniejącej obróbki, z wyprowadzeniem spadków, - sprawdzenie stanu istniejących tynków elewacji, odbicie uszkodzonych, odparzonych i zniszczonych tynków ścian i gzymsów, - wykonanie nowych tynków ścian i gzymsów w miejscach jw. - odbicie całości tynku na cokole z wykonaniem nowych tynków, - przygotowanie starych tynków do malowania z zmyciem powierzchni tynków z zabrudzeń, sadzy, tłuszczu, środkami przeznaczonymi do tego celu z wykorzystaniem agregatu ciśnieniowego na gorącą wodę z regulowanym ciśnieniem, - malowanie całości elewacji farbą emulsyjną do wymalowań zewnętrznych, - zabezpieczenie tynku elewacji środkiem zabezpieczającym przed korozją biologiczną, pleśnią i zagrzybieniem, - oczyszczenie widocznych drewnianych elementów konstrukcji dachu (krokwie zewnętrzne, końce murłat, obicie deskami) oraz pomalowanie farbą ftalową z zabezpieczeniem drewna przed korozją biologiczną, pleśnią, zagrzybieniem, - wzmocnienie istniejącej konstrukcji daszku nad wejściem z zwiększeniem jego powierzchni oraz z wymianą blachy i malowaniem, - przemurowanie trzonu komina na odcinku od poddasza do wylotu ponad dachem, z cegły pełnej na pełne spoiny, z rozbiórką istniejącej czapki betonowej i wykonaniem nowej z wykonaniem zbrojenia konstrukcyjnego, - naprawa i uzupełnienie istniejących obróbek blacharskich dachu blachą stalową powlekaną w kolorze istniejącym, - sprawdzenie przepustowości istniejących rynien i rur spustowych z ewentualnym ich udrożnieniem i usunięciem materii zatykających odpływy, - ocena stanu powłok pokrycia dachu, przyczepność istniejących powłok, istnienie ognisk korozji, miejsca szczególnie zabrudzone i zatłuszczone, stan mocowania arkuszy blach i obróbek z ewentualną naprawą mocowań, - umycie powierzchni blachy na połaci dachu z zabrudzeń stałych, sadzy, pyłów, ptasich odchodów, zanieczyszczeń organicznych i nie organicznych, zanieczyszczeń z bliskiej lokalizacji ciągu komunikacyjnego oraz zakładów produkcyjnych, przy użyciu profesjonalnej myjki ciśnieniowej na ciepłą wodę, z regulowanym ciśnieniem, środkami przeznaczonymi do zmywania blach stalowych ocynkowanych i malowanych, obojętnych dla środowiska oraz pokrycia dachowego (nie wolno stosować agresywnych preparatów chemicznych), usunięcie rdzy i odpadających, luźnych, części powłoki blachy, - po umyciu dokładne spłukanie ciepłą wodą, - dokładne usunięcie ognisk korozji i ich śladów, po odpyleniu, oczyszczeniu, odtłuszczeniu nałożenie farb zaprawkowych na oczyszczane miejsca oraz na zarysowania powierzchni blachy, - odtłuszczenie powierzchni blachy środkami chemicznymi (właściwości jak przy zmywaniu) do blach stalowych ocynkowanych i uprzednio malowanych, spłukanie ciepłą wodą i osuszenie, - malowanie 2-warstwowe, metodą natryskową, farbą podkładową oraz nawierzchniową (może być gruntoemalia), - montaż i demontaż niezbędnych rusztowań, - zabezpieczenie krat, okien, drzwi i innych elementów na czas trwania robót, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach malarskich i konserwacyjnych z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót renowacyjnych uporządkowanie terenu wokół budynku, likwidacja placów składowych i ewentualnego zaplecza budowy, usunięcie powstałych szkód, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 9B - dla zadania nr 2), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 10B - dla zadania nr 2) oraz na Schemacie Technicznym (Załącznik nr 11A- dla zadania nr 1) 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Konserwacja pomieszczeń, osuszanie ścian piwnic budynku nr 1 w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LECZ-MUR inż. Henryk Jóźwiak, Ul. Batalionu Zośka 31, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32747,06

  • Oferta z najniższą ceną: 32747,06 / Oferta z najwyższą ceną: 137889,54

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.