eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych i baterii trakcyjnych do wózków akumulatorowych należących do 1. Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Warszawa: Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych i baterii trakcyjnych do wózków akumulatorowych należących do 1. Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 155585 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1. Baza Lotnictwa Transportowego , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 821 316, faks 261 821 316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych i baterii trakcyjnych do wózków akumulatorowych należących do 1. Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych tj.: OPEL Insignia typ 0G-A, OPEL MOVANO 2.5 CDTi typ F9, OPEL Vectra 1,8 16V typ Z-C, Land Rover LA Discovery 4, Merceses-Benz Sprinter 313 CDI, FIAT Ducato II 3,0 Multijet, typ 250/9M mikrobus, FORD F6/FP6V Transit VAN 280S, IVECO Stralis AT 260 S35 Y/P, AUTOSAN A10.10T.07.01 Lider 3, IVECO Eurocargo ML 160E25, Mercedes Benz Turismo 15RHD, oraz baterii trakcyjnych do wózków akumulatorowych należących do 1. Bazy Lotnictwa Transportowego. Szczegółowe określenie przedmiotu znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ znajdującego się na stronie internetowej, 2. oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - najkrótszy czas dostarczenia zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żwirki i Wigury 1c 00-909 Warszawa bud. 50 pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: ul. Żwirki i Wigury 1c 00-909 Warszawa bud. 51 pok. 215 - Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - OPEL Insignia typ 0G-A, nr VIN: W0LGM5EB5D1012993, typ silnika: GMPTE A16LET, 1598 ccm, 132 kW, rok produkcji 2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klocki hamulcowe tył kpl. 2; 2 Filtr oleju szt. 3; 3 Świeca zapłonowa szt. 8; 4 Dodatkowe światło Stop szt. 2; 5 Tarcza hamulcowa tył szt. 4;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. najkrótszy czas dostarczenia zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - OPEL MOVANO 2.5 CDTi typ F9, nr VIN: VN1F9AMD636556526, typ silnika: Renault G9U A754, 2463 ccm, 84 kW, rok produkcji 2006.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zawór EGR szt. 1; 2 Osłona półosi wewnętrzna szt. 2; 3 Włącznik sprzęgła szt. 2; 4 Świece żarowe szt. 8; 5 Filtr powietrza szt. 2; 6 Filtr oleju szt. 4; 7 Ręczna pompka paliwa szt. 2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - OPEL Vectra 1,8 16V typ Z-C, nr VIN: W0L0ZCF6951106397, typ silnika: Opel/GM Z18XE, 1796 ccm, 90 kW, rok produkcji 2005.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Termostat szt. 5; 2 Filtr przeciwpyłowy szt. 10; 3 Filtr oleju szt. 10; 4 Filtr powietrza szt. 5; 5 Pióro wycieraczki lewe szt. 6; 6 Pióro wycieraczki prawe szt. 6; 7 Cewka zapłonowa szt. 4; 8 Świeca zapłonowa szt. 12; 9 Łożysko oporowe sprzęgła szt. 3; 10 Sonda Lambda przednia szt. 5; 11 Sonda Lambda tylna szt. 5; 12 Łącznik stabilizatora przedniego szt. 10; 13 Dodatkowe światło Stop szt. 5; 14 Opornik sinika dmuchawy szt. 3; 15 Szpilka koła szt. 20; 16 Podnośnik szyby drzwi tył szt. 2; 17 Podnośnik szyby drzwi przód szt. 2; 18 Korek zbiornika płynu hamulcowego szt. 5; 19 Sprężyna zawieszenia przedniego szt. 4; 20 Amortyzator pokrywy bagażnika szt. 6; 21 Korek spustowy oleju szt. 5; 22 Wieszak tłumika szt. 10; 23 Napinacz paska alternatora szt. 2; 24 Rolka napinacza paska alternatora szt. 5; 25 Śruba rolki napinacza paska rozrządu szt. 10; 26 Pompa wody szt. 5; 27 Dywanik podłogowy gumowy kpl. 5; 28 Amortyzator pokrywy silnika szt. 6; 29 Łącznik stabilizatora tył szt. 6;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. najkrótszy czas dostarczenia zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - Land Rover LA Discovery 4, nr VIN: SALLAAA14BA560432, typ silnika: 2,7 TDV6, 2720 ccm, 140 kW, rok produkcji 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klocki hamulcowe tył kpl. 1; 2 Pióro wycieraczki lewe szt. 2; 3 Pióro wycieraczki prawe szt. 2; 4 Filtr powietrza szt. 2; 5 Czujnik klocków hamulcowych szt. 8; 6 Tarcze hamulcowe przód szt. 2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. najkrótszy czas dostarczenia zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - Merceses-Benz Sprinter 313 CDI, nr VIN: WDB9036621R956997, typ silnika: DraimlerChrysler AG 611981, 2148 ccm,140 kW, rok produkcji 2006.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Felga stalowa 6Jx15H2 ET75 szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - FIAT Ducato II 3,0 Multijet, typ 250/9M mikrobus, nr VIN: ZFA25000001550558, typ silnika, 2999 ccm, 115,5 kW, rok produkcji 2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr oleju szt. 5; 2 Filtr powietrza szt. 5; 3 Klocki hamulcowe przód kpl. 10; 4 Klocki hamulcowe tył kpl. 5; 5 Pióro wycieraczki lewe szt. 10; 6 Pióro wycieraczki prawe szt. 10; 7 Automat rozrusznika szt. 3; 8 Szczęki hamulca ręcznego kpl. 5; 9 Bendix rozrusznika szt. 2; 10 Czujnik ciśnienia zaworu EGR szt. 5; 11 Sprzęgło kompletne szt. 2; 12 Rolka napinacza klimatyzacji szt. 2; 13 Sprężyna dźwigni zmiany biegów 71729090L szt. 2; 14 Prowadnica dźwigni zmiany biegów 71718861 szt. 2; 15 Wodzik zmiany biegów 1318418080 szt. 2; 16 Sworzeń wahacza przód szt. 10; 17 Regulator ciśnienia paliwa 9665523380 szt. 1; 18 Mechanizm opuszczania koła zapasowego szt. 2; 19 Odbój resoru tył szt. 10; 20 Mechanizm wycieraczek szt. 2; 21 Kostka rezystora nawiewu nagrzewnicy szt. 10; 22 Wiązka przepustnicy szt. 5; 23 Obudowa filtra paliwa szt. 5;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. najkrótszy czas dostarczenia zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - FORD F6/FP6V Transit VAN 280S, nr VIN: WF0XXXTTFX8D81174, typ silnika: Ford QVFA, 2198 ccm, 81,0 kW, rok produkcji 2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr powietrza AP023/4 szt. 5; 2 Wkład filtra oleju szt. 10; 3 Filtr paliwa szt. 5; 4 Klocki hamulcowe przód kpl. 5; 5 Odłącznik prądu (hebel 12V) szt. 10; 6 Łożysko koła przód kpl. 4; 7 Pióro wycieraczki prawe szt. 5; 8 Pióro wycieraczki lewe szt. 5; 9 Śruba mocowania tarczy hamulcowej szt. 10; 10 Łącznik drążka stabilizatora szt. 10; 11 Uszczelka zaworu EGR 1758593 szt. 10; 12 Uszczelka zaworu EGR 1372425 szt. 10; 13 Zawór EGR szt. 5;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. najkrótszy czas dostarczenia zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - IVECO Stralis AT 260 S35 Y/P, typ E2N/S/2005, nr VIN: WJME2NP0064305329, typ silnika: Iveco F2BE0681B, 7790 ccm, 259 kW, rok produkcji 2005.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr przeciwpyłkowy szt. 10; 2 Filtr oleju szt. 10; 3 Filtr paliwa wstępny szt. 20; 4 Filtr paliwa szt. 10; 5 Filtr układu wspomagania szt. 10; 6 Filtr osuszacza szt. 20; 7 Filtr powietrza szt. 5; 8 Filtr turbosprężarki szt. 10; 9 Filtr odmy szt. 10;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - AUTOSAN A10.10T.07.01 Lider 3, nr VIN: SUADB4CGT8S610643, typ silnika: Cummins ISBe4 300 Euro 4, 6692,6 ccm, 215,1 kW, rok produkcji 2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr oleju szt. 3; 2 Filtr powietrza AF26124 szt. 3; 3 Filtr powietrza AF26125 szt. 3; 4 Filtr paliwa szt. 3; 5 Pasek klinowy 1320XPB szt. 2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - IVECO Eurocargo ML 160E25, nr VIN: ZCFA1MJ04A2567912, typ silnika: F4AE3681D, 5880 ccm, 185 kW, rok produkcji 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr oleju 2992238 szt. 10; 2 Filtr paliwa 2992241 szt. 10; 3 Filtr paliwa Webasto szt. 10; 4 Wkład filtra powietrza WPO-923 szt. 5; 5 Filtr paliwa AD BLUE AD1501X szt. 5;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - Mercedes Benz Turismo 15RHD, nr VIN: WEB63203613260910, typ silnika: OM457hLA, 11967 ccm, 300 kW, rok produkcji 2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr oleju A9061800209 szt. 4; 2 Filtr paliwa OM541 A5410900151 szt. 2; 3 Wkład filtra A0004770103 szt. 2; 4 Filtr powietrza A0040941704 szt. 2; 5 Wkład filtra AD-BLUE A0001420289 szt. 2; 6 Filtr pyłkowy z obudową (gąbka) A0008301365 szt. 2; 7 Osuszacz klimatyzacji A0028352047 szt. 2; 8 Filtr p/pyłkowy A0018357047 szt. 8; 9 Filtr klimatyzacji 492X148X30 A0018357147 szt. 8; 10 Filtr wody webasto A0018356947 szt. 2; 11 Osuszacz A0004295695 szt. 2; 12 Filtr p/pyłkowy A6328350047 szt. 16; 13 Filtr powietrza kompresora A0009891311 szt. 2; 14 Filtr paliwa webasto A0018354447 szt. 2; 15 ORING A0018358398 szt. 4; 16 Pierścień uszczelniający N000000001071 szt. 2; 17 Pierścień uszczelniający N000000001073 szt. 2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DOSTAWA BATERII TRAKCYJNYCH DO WÓZKÓW AKUMULATOROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Bateria trakcyjna 48V/750Ah do podnośnika widłowego akumulatorowego BALCANCAR EV 1638 szt. 1; 2 Bateria trakcyjna 24V/570Ah do podnośnika widłowego akumulatorowego WW 1.25 szt. 2; 3 Bateria trakcyjna 80V/250Ah do wózka platformowego akumulatorowego WAN 13-0202 szt. 1;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.