Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Łódź: INWENTARYZACJA BUDYNKÓW ZP/200/2008
Numer ogłoszenia: 155563 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście "Kamińskiego", ul. Kamińskiego 6, 91-427 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 679 16 11, fax 042 678 93 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaminskiego.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INWENTARYZACJA BUDYNKÓW ZP/200/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania inwentaryzacji architektonicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy,którzy a) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji usług.d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art 24 ust 1i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a.wypełniony formularz ofertowy zał nr 3. b.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wyamagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) c. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaqniem podatków,opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie że uzyskał zgodę nazolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (Wystawione nie wczęśniej ni......z 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) d. decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem złożone w formie orginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z orginałem przez osobę uprawnoną do reprezentowania wykonawcy. e. aktualne zaświadczenie o członkostwie kierownika prac w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa złożone w formie orginału lub kserokopii potwierdzone za zgodność z orginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. f. wykaz inwentaryzacji zrealizowanych przez wykonawcę ptwerdzone referenjami. g. kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac.W przypadku załączenia dokumentu za okres krótszy,do oferty należy dołączyć zobowiąznie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. h.akualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zkresie określonym w art 24 ust.1 pkt 9 ustawy,wystawiona nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. i.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art 22 i art 24 ustawy- zał nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,85
- 2. stawka za roboczogodzinę - 0,15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaminskiego com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracji Neruchomościami Łódż-Śródmieście ul Kamińskiego 6 pok. 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Administracja Nieruchomościami ul kamińskigo 6 Łódż pok 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Ekspertyza techniczna 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Śremie, przy ul. Żurawiej 10 i 12
- WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY "PUCHATEK" W NOWEM II ETAP
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





