Ogłoszenie z dnia 2010-06-02
Bydgoszcz: Dostawa artykułów spożywczych dla 8 żłobków wchodzących w skład Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 155554 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy , ul. Chrobrego 14, 85-047 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3224840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zlobkibydgoskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla 8 żłobków wchodzących w skład Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 5 pakietów w następującej kolejności: PAKIET NR 1 - MIĘSO, DRÓB, WĘDLINY PAKIET NR 2 - ARTYKUŁY MLECZARSKIE PAKIET NR 3 - PIECZYWO PAKIET NR 4 - WARZYWA I OWOCE PAKIET NR 5 -POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. asortyment i zestawienie ilościowe - załącznik nr 2 do SIWZ. Cały asortyment ma zostać dostarczony na teren 8 żłobków w Bydgoszczy zgodnie z listą żłobków załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku. Ilość jak i asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, dla każdego pakiet odrębnie, będą zgłaszane pisemnie bądź telefonicznie dzień przed planowana dostawą, oddzielnie z każdego żłobka maksymalnie do godziny 11.00. Osobami upoważnionymi do zgłaszania zapotrzebowania ze strony Zamawiającego są panie Intendentki. Nazwiska i imiona intendentek załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku nieobecności w pracy pań Intendentek osobami do złożenia zamówienia będą panie kierowniczki-wykaz załącznik nr 4 do SIWZ. Dostawy mają odbyć się maksymalnie do godziny 8.00 następnego dnia roboczego po zamówieniu, chyba, że osoba upoważniona wskaże inny termin dostawy, pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności z zamówieniem lub warunkami umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę na pakiet 4 warzywa i owoce i na pakiet 5 pozostałe artykuły spożywcze wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4.000,00 zł. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. Wysokość wadium na poszczególne pakiety: PAKIET NR 4 - WARZYWA I OWOCE 1000,00 zł PAKIET NR 5 - POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE 3000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale XII. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy 1) celem potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający żąda: a) Obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm. i obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy) jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzających do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej (Podstawa prawna : art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn.zm.), jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydana dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r., Nr 31, poz. 265 ( Podstawa prawna: art. 122 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225z późn.zm.) jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; b) certyfikat HACCP Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale V, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków określonych w Rozdziale IV SIWZ. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale V, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków określonych w Rozdziale IV SIWZ. Spełnia złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, nie spełnia nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedno (dwa w przypadku pakiety nr 5 pozostałe artykuły spożywcze) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Do wykazu należy dołączyć przynajmniej jedną referencję (dwie w przypadku pakiety nr 5 pozostałe artykuły spożywcze), potwierdzające należyte wykonanie dostawy o podobnej częstotliwości dostawy do wymaganej przez Zamawiającego. Data wystawienia referencji, jak i wykonania samych dostaw musi być aktualna na dzień składania ofert. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale V, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków określonych w Rozdziale IV SIWZ. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale V, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków określonych w Rozdziale IV SIWZ. Spełnia złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, nie spełnia nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy wykaz posiadania co najmniej jednego środka transportu (dla pakietu 5 dwóch środków transportu) przystosowanego do przewozu żywności według wybranego pakietu lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyżej wymienionego środka - potencjału technicznego Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale V, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków określonych w Rozdziale IV SIWZ. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale V, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków określonych w Rozdziale IV SIWZ. Spełnia złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, nie spełnia nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie żąda
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przedmiocie zmniejszenia ilości (do 50%) i proporcjonalnie wartości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja, zmniejszenie stanów osobowych). Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości przewidzianych w umowie. O zaistnieniu przyczyn powodujących konieczność zmian jak wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie z jednoczesnym przesłaniem projektu aneksu do umowy w zakresie zmian jak wyżej, w terminie 14 dni od powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o wystąpieniu wyżej określonych przyczyn. 2) w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np.: innych zadań postawionych Zamawiającego przez organa władzy państwowej, restrukturyzacji, zmiany stanu żywionych dzieci, zmiany jadłospisu itp.) Wykonawca zagwarantuje realizację dostaw w odmiennych ilościach i częstotliwościach w stosunku do wcześniej złożonych zapotrzebowań do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Bydgoszczy, według cen zawartych w niniejszej umowie. Zmiany te następować będą w ramach ustalonej w formularzu cenowym wartości przedmiotu umowy. O zmianach, o których mowa w pkt 2), ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru dla poszczególnych żłobków, częstotliwości dostaw oraz wskazaniem ewentualnie nowych Odbiorców, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie, faxem, bądź elektronicznie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia od którego będą obowiązywały zmiany; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zamawianego asortymentu, w sytuacji, której nie mógł wcześniej przewidzieć. Tzn zmiana zaleceń żywnościowych zaakceptowane przez osobę tworząca jadłospis dla ZŻM. 4) danych adresowych Wykonawcy; 5) wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie; 6) zmiany gramatury opakowań jednostkowych po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego Zmiany jak powyżej pkt 1 - 6 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zlobkibydgoskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Żłobków Miejskich ul. Chrobrego 14
85-047 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Żłobków Miejskich ul. Chrobrego 14 85-047 Bydgoszcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO, DRÓB, WĘDLINY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. asortyment i zestawienie ilościowe - załącznik nr 2 do SIWZ. Cały asortyment ma zostać dostarczony na teren 8 żłobków w Bydgoszczy zgodnie z listą żłobków załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ARTYKUŁY MLECZARSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. asortyment i zestawienie ilościowe - załącznik nr 2 do SIWZ. Cały asortyment ma zostać dostarczony na teren 8 żłobków w Bydgoszczy zgodnie z listą żłobków załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. asortyment i zestawienie ilościowe - załącznik nr 2 do SIWZ. Cały asortyment ma zostać dostarczony na teren 8 żłobków w Bydgoszczy zgodnie z listą żłobków załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WARZYWA I OWOCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. asortyment i zestawienie ilościowe - załącznik nr 2 do SIWZ. Cały asortyment ma zostać dostarczony na teren 8 żłobków w Bydgoszczy zgodnie z listą żłobków załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. asortyment i zestawienie ilościowe - załącznik nr 2 do SIWZ. Cały asortyment ma zostać dostarczony na teren 8 żłobków w Bydgoszczy zgodnie z listą żłobków załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup i dostawa ultrasonografu w ramach realizowanego projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 251 ul. Dworcowa - ul. Mickiewicz w m. Żnin" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót konserwacyjnych i utrzymaniowych na obiektach inżynierskich usytuowanych na autostradzie A1 odc. węzeł Toruń Pd.(z węzłem) - węzeł Kutno Pn. (bez węzła) od km 151+900 do km 244+300
- 51/PA/2025 Remont pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. I. Paderewskiego 15 w Bydgoszczy zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont okablowania strukturalnego w budynku nr 21 (w którym trwają prace remontowe|) w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych i prac w zakresie remontu części dachu budynku przy ulicy Teofila Gackowskiego 1b w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 82 "Stumilowy Las" w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy ryb, warzyw mrożonych, mięsa i wędlin
- Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Machowinie w II półroczu 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 35 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.