Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Wrocław: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Oleśnickiej, Jedności Narodowej, Kluczborskiej oraz Kluczborskiej, Żeromskiego, Oleśnickiej
Numer ogłoszenia: 155520 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Oleśnickiej, Jedności Narodowej, Kluczborskiej oraz Kluczborskiej, Żeromskiego, Oleśnickiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: 1) zagospodarowanie wnętrza podwórzowego, w tym m.in.: a) roboty ziemne i rozbiórkowe, b) kształtowanie terenu, c) wykonanie ciągów pieszo-jezdnych, miejsc postojowych, chodników i placów (z nawierzchniami), d) wykonanie placów zabaw z ogrodzeniem, e) wykonanie odwodnienia i oświetlenia terenu, f) budowę osłon śmietnikowych, g) wycinkę drzew i krzewów z karczowaniem, przycinkę pielęgnacyjną h) nasadzenia zieleni, 2) pielęgnację zieleni przez okres 24 miesięcy od bezusterkowego odbioru końcowego robót.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia realizowanego na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.92.82.00 - Ogrodzenia 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac z zakresu: nawierzchni, architektury krajobrazu i budowy placów zabaw na terenie wnętrz podwórzowych na obszarze objętym opieką konserwatora zabytków (znajdującym się w strefie ochrony konserwatorskiej) lub na terenie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków* o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł, przy czym przez wnętrze podwórzowe należy rozumieć część bloku urbanistycznego oddzieloną od otaczających go ulic usytuowanymi obrzeżnie budynkami oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu odwodnienia terenu o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. oraz b) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie usługę nasadzenia zieleni wraz z min. dwuletnią pielęgnacją, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania prac określonych w pkt a) lub w pkt a) i b) w ramach jednej umowy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 3 (trzema) osobami, w tym: - co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności zgodne z aktualnym stanem prawnym, - co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności zgodne z aktualnym stanem prawnym, - co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności zgodne z aktualnym stanem prawnym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z ustawą Pzp możliwość zmian wykonania zamówienia w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadkach: a) brak dostępu do całego lub do części terenu, uniemożliwiający wykonanie prac objętych umową, b) dokonywania dodatkowych uzgodnień z właściwymi organami, wykonywanie obowiązków nałożonych przez te organy, oczekiwanie na decyzje, postanowienia wydawane przez właściwe organy, o ile Wykonawca należycie wykonuje obowiązki wynikające z umowy i polecenia właściwych instytucji, c) wystąpienia awarii lub katastrofy budowlanej, d) wystąpienia błędów w projekcie i koniecznością modyfikowania przyjętych rozwiązań projektowych, e) wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac zgodnie z ich technologią, f) konieczności wykonania robót dodatkowych, g) działania siły wyższej i osób trzecich, od działania których uzależniona jest możliwość kontynuowania prac objętych niniejszą umową, h) utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez Zamawiającego, i) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa w pkt 2), 2) zmiana zakresu rzeczowego zamówienia w przypadkach: a) zmian w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy lub uzasadnionymi i uznanymi przez Zamawiającego zgłoszeniami mieszkańców, dokonanych na podstawie wystąpienia kierownika budowy lub projektanta, b) zmian dokonanych podczas wykonywania robót i nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, o ile nie dotyczą zmian wskazanych w art. 36 a ust. 5 ustawy Prawo budowlane; kwalifikacji zamierzonego odstąpienia dokonuje projektant, który jest zobowiązany zamieścić w projekcie budowlanym odpowiednie informacje (rysunek i opis) dotyczące odstąpienia zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, 3) zmiana parametrów materiałów i urządzeń w przypadkach: a) poprawienia parametrów technicznych, b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu fakturowania w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) przesunięcia terminu wykonania zamówienia, bądź przerwy w jego wykonywaniu powstałej nie z winy Wykonawcy, b) w sytuacji, kiedy leży to w interesie Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie harmonogramów rzeczowo - terminowo - finansowego w przypadkach określonych w ust. 1 i 2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.zzk.wroc.pl lub w cenie 50 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok.106 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w pok. 13 (parter) przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu lub w Kancelarii Ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, a także przesłać pocztą.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: 1) zagospodarowanie wnętrza podwórzowego i nasadzenie zieleni do 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem wykonania minimum 20% wartości zamówienia w okresie do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym dla części A: wykonanie placu zabaw, części nawierzchni, części oświetlenia i odwodnienia, dla części B: wykonanie placu zabaw, części nawierzchni, osłony śmietnikowej, części oświetlenia i odwodnienia, (przy czym w przypadku trawnika za nasadzenie zieleni Zamawiający uznaje wykonanie trawnika z prawidłowym ukorzenieniem, bez tzw. łysin o wysokości trawy ok. 10-12 cm), 2) pielęgnacja zieleni - 24 miesiące od bezusterkowego odbioru końcowego robót.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/32/2025
- Usługa organizacji i realizacji szkoleń dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce - w podziale na 15 zadań
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 103 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Wykonanie wanien hydroszczelnych w szybach dźwigów Fb1, Fb2, Fb3 i Fb5
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi w zakresie przewozu pacjentów karetką transportową z miejsca zamieszkania do Poradni Leczenia Ran Przewlekłych u Zamawiającego i powrót II
- Wdrożenie projektu korekty docelowej organizacji ruchu na ul. Wieczystej i ul. Łódzkiej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Gminnego Żłobka w Hamentowie, Hamentów 15
- Przystosowanie pomieszczeń nr 108 w budynku nr 4 Zegrze
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Usługi konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS.
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.