Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Koszalin: znak spr. I /SO/10/08
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim, ul. Złocieniecka 5
Numer ogłoszenia: 155515 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428742, fax 094 3423755, 3428897.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.koszalin.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak spr. I /SO/10/08 Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim, ul. Złocieniecka 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim, ul. Złocieniecka 5. Zakres robót obejmuje: Demontaż istniejącej instalacji c.o. i budowę nowej w budynku Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim, ul. Złocieniecka 5. Zakres robót obejmuje wszystkie czynności związane z pełnym demontażem instalacji c.o., odtworzeniem stanu pierwotnego z zastosowaniem wyrobów budowlanych innych niż były użyte w stanie pierwotnym, uruchomienie i regulację instalacji c.o. do uzyskania parametrów projektowych. Związane jest to z wykonaniem niżej wymienionych robót: - demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. - roboty remontowe budowlane polegające na naprawie i malowaniu tynków we wnękach podokiennych po zdemontowanych grzejnikach członowych oraz obróbki po przejściach przewodów przez przegrody budowlane, - montaż nowej instalacji grzewczej, - badanie instalacji c.o. - wykonanie izolacji termicznej, - uruchomienie, regulacja instalacji c.o.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium należy wnieść do dnia 01.08. 2008 r. do godz.12:00 w wysokości : 3 670,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, b) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r., nr 87, poz.605), - SIWZ. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dotyczy podmiotów zbiorowych 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch robót, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł (brutto) każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ; 8. wykazu osób skierowanych do wykonywania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w specjalności instalacji sanitarnej i c.o. w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 4 do SIWZ; 9. informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazw (firm, osób fizycznych) proponowanych podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ; 10. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp; 11. Wykaz osób, sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień; 12. potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć kserokopię przelewu wyznaczonej kwoty); 13. ogólne warunki umowy, podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 6 do SIWZ; 14. kosztorys ofertowy - musi zawierać wykaz materiałów i urządzeń wraz z cenami. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3-6 i 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.koszalin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koszalinie ul. Waryńskiego 7, pokój nr 138 , I - piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.
- Środki czystości
- Budowa zatok autobusowych w ciągu DW 163 w m. Niekanin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Adaptacja pomieszczenia przeznaczonego do utworzenia strzelnicy pneumatycznej oraz zakup i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej - Strzelnica w powiecie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.