eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie- budynku stołówki z zapleczem noclegowym, - modernizacji kotłowni i wykonanie sieci cieplnej, - dokończenie budowy budynku warsztatowo - technicznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-22

Warszawa: Wykonanie: - budynku stołówki z zapleczem noclegowym, - modernizacji kotłowni i wykonanie sieci cieplnej, - dokończenie budowy budynku warsztatowo - technicznego.
Numer ogłoszenia: 15550 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Młodzieży, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6203363, fax 022 6205411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie: - budynku stołówki z zapleczem noclegowym, - modernizacji kotłowni i wykonanie sieci cieplnej, - dokończenie budowy budynku warsztatowo - technicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) budowę budynku stołówki z zapleczem noclegowym, Powierzchnia zabudowy; 820m2, powierzchnia użytkowa 1.396 m2, kubatura 6.000m3. Budynek dwubrylowy, niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny (parter oraz użytkowe poddasze), nakryty dachem dwuspadowym z lukarnami. Ławy fundamentowe żelbetowe wylewane, stropy żelbetonowe, ściany fundamentowe gr. 25 cm, ściany zewnętrzne z bloczków silikatowych, stropy parteru z płyt kanałowych, stropy poddasza wylewane (12 cm). Dach konstrukcji płatwiowo - kleszczowej z drewna, kryty blachodachówką. Na parterze pomieszczenia mieszkalno/biurowe, kuchnia z zapleczem, jadalnia, sanitariaty. Na piętrze pokoje z łazienkami, świetlica, pokoje mieszkalno/biurowe. b) modernizację kotłowni i wykonanie sieci cieplnej, Modernizacja polega na wymianie istniejących obecnie piecy i instalacji na nowe dwa piece węglowe o mocy 190 kW każdy oraz wykonanie nowej instalacji w tym montaż 3 zasobników ciepłej wody o łącznej pojemności 7500 litrów. Ponadto w ramach modernizacji kotłowni należy wykonać nowy komin murowany z cegły o wys. 12 m, rozbudować istniejąca wiatę o 21m2, wybudować nową wiatę o pow. 67 m2, wybudowanie nowej sieci CO i CWU o długości odpowiednio 170 m i 60 m. c) dokończenie budowy budynku warsztatowo - technicznego. Budynek warsztatowo - techniczny, parterowy z poddaszem użytkowym z dachem dwuspadowym jest obecnie wykonany w stanie surowym zamkniętym z wykonanymi podkładami pod posadzki. Powierzchnia zabudowy - 502 m2, powierzchnia użytkowa 741 m2, kubatura 3300 m3. W ramach dokończenia budowy należy przystosować pomieszczenia do funkcji elektroenergetycznych, warsztatowych (bez wyposażenia), garażowych. Ponadto na poddaszu będą pokoje biurowe oraz świetlica.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 390.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł. (wymagane na etapie składania ofert).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy: (a) muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; (b) nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; (c) muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) co najmniej dwie roboty, których przedmiotem była budowa budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 6000 m3 i potwierdzą, to dokumentami wskazującymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, (d) muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) co najmniej jedną robotę obejmującą modernizację lub wykonanie kotłowni i potwierdzą, to dokumentami wskazującymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, (e) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie: - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych; - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych; Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia muszą być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. UWAGA: W wypadku wykonawców działających wspólnie ocena spełniania wymogów określonych w lit. (a) (c); (d); (e) będzie dokonywana łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczenia i wykazu wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczenia i wykazu, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie większej niż 20. Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każdą zrealizowaną należycie robotę polegającą na budowie obiektu użyteczności publicznej spełniającego wymogi określone w pkt. III.2.1.c) Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość ww. zamówień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2.). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a w szczególności wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; g) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; h)wykaz, wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót obejmujących budowę obiektu użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 6000m3 z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, daty wykonania i nazwy zleceniodawcy; i)dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie j) wykaz, wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty obejmującej modernizację lub wykonanie kotłowni spełniającej wymogi określone w pkt. III.2.1.d) z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, daty wykonania i nazwy zleceniodawcy; k) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie l)uprawnienia osób wskazanych w pkt. III.2.1.e) potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia; ł)aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób wymienionych w pkt l) Wzór formularza wniosku, oświadczenia i wykazu są dostępne w siedzibie Zamawiającego, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na nr faksu (022 656-66-05) lub adres e-mai: agudzak@pm.waw.pl III.2.3.Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosków przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; - oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności: a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. b) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do wniosku. Forma składanych dokumentów: a) Wniosek, wykaz i oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. b) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). d) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. e) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału. f) Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie przekazana wykonawcom zakwalifikowanym do udziału w postępowaniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 15:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Pałac Młodzieży w Warszawie pl. Defilad 1 00-901 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania informacji, co do treści ogłoszenia, w formie elektronicznej, tym wszystkim zainteresowanym, którzy zwrócą się do Zamawiającego. Treść udzielonej informacji zostanie przekazana w formie elektronicznej również wszystkim osobom, które zwróciły siędo zamawiającego między innymi o przekazanie wzoru formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz zostaną zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego. 2. Wniosek należy złożyć w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno zostać oznakowane jako WNIOSEK - wykonanie budynku stołówki. 3. Zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej realizacji zamówienia podanej w ofercie. 4. wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia przetargu zobowiązany będzie przedłożyć polisę OC na kwotę co najmniej 4.000.000,00 zł. 5. zamawiający przewiduje płatności etapowe za wykonane i odebrane prace

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.