eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObrzyckoRozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami-I etap w Obrzycku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Obrzycko: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami-I etap w Obrzycku
Numer ogłoszenia: 155500 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Obrzycko , Rynek 19, 64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie, tel. 061 2913187, 2913248, faks 061 2913248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami-I etap w Obrzycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami-I etap w Obrzycku Śródmieście, ul. Wysoka, Kuźnice, Spirzchowa, Zielona, część Podgórnej, Stawnej i Dworcowej 2. Szczegółowy zakres prac przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja techniczno-projektowa ,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,specyfikacja istotnych warunków zamówienia, b) przedmiar robót c) projekt umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową, przedmiarem robót ,Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,SIWZ, przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się z terenem ,stanem istniejącym i warunkami prac objętych zamówieniem, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Finansowym zabezpieczeniem oferty jest - wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach : 1. pieniądzu 2. gwarancjach bankowych, 3. poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , ubezpieczeniowych tym że poręczenie kasy, jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U.Nr 109,poz 1158 ze zm.) Poręczenia lub gwarancje, o których mowa powyżej powinny być ważne przez okres związania ofertą, powinny dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie na rachunku zamawiającego lub zostanie zdeponowane w księgowości zamawiającego ( w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie w formie określonej w art. 46 ustawy pzp. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu : Bank Spółdzielczy Wronki oddział Obrzycko - Nr rachunku 83896110120010010010230007 z dopiskiem Wadium - przetarg Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami-etap I w Obrzycku Dokument w formie odpisu lub kserokopii wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca,który: 1.posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3.znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu,zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.(Dz.U.nr 87 poz.605): 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy pzp oraz oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ustawy pzp (wzór - zał. Nr 2 do SIWZ) 6.Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 70 % wartości umowy - ( złożonej oferty z podatkiem VAT). W przypadku posiadania polisy na termin krótszy niż termin wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć termin ubezpieczenia do czasu wykonania przedmiotu umowy. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1, 2 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.7 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.W przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp ,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert osobno dla każdego podmiotu 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 3 do SIWZ). 10.Referencje wykonanych robót opatrzone datą ich wystawienia . 11.Dane dotyczące części zamówienia które mogą zostać powierzone podwykonawcom.(wzór- zał. nr 4 do SIWZ). 12.Wykaz sprzętu technicznego (narzędzi i urządzeń) niezbędnych do wykonania zamówienia , jakim dysponuje wykonawca ( wzór - zał. nr 5 do SIWZ). 13.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wzór - zał. nr 6 do SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 14.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 16.Ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze oraz wypełnione załączniki - stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 17.Oświadczenie wg wzoru zał.nr 5a do SIWZ stosownie do Rozdziału VII pkt II SIWZ. 18.Oświadczenie wg wzoru zał. nr 5b do SIWZ stosownie do Rozdziału VII pkt II SIWZ. 19.Oświadczenie z art. 22 i 24 pzp. 20.Oświadczenie wg wzoru zał. nr 5c do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Obrzycko Rynek 19 64-520 Obrzycko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Obrzycko Rynek 19 64-520 Obrzycko pok.nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.