Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Radom: Usługa wymiany grzejników w instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Radomiu przy ul. Marii Gajl 22 i 24
Numer ogłoszenia: 155499 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0 48 383 57 50, faks 0 48 383 57 48 w. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wymiany grzejników w instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Radomiu przy ul. Marii Gajl 22 i 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych 1) Przedmiotem zamówienia jest: wymiana grzejników w instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Radomiu przy ul. Marii Gajl 22 i 24. Szczegółowy zakres prac obejmuje: A) projekt techniczny wymiany grzejników w budynku wielorodzinnym przy ul. Marii Gajl 22 wraz z przedmiarem robót zał. Nr 1 do siwz, B) projekt techniczny wymiany grzejników w budynku wielorodzinnym przy ul. Marii Gajl 24 wraz z przedmiarem robót zał. Nr 2 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie: 2000 zł (słownie : dwa tysiące zł),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 - Prawo zamówień publicznych. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Wnieśli wadium przetargowe zgodnie z warunkami określonymi w części VI SIWZ. Ocena spełnienia w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Niespełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1(zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Wykaz pracowników z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia. Wymaga się aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę co najmniej : Kierownika odpowiedzialnego za realizację zamówienia - 1 osoba oraz dwóch pracowników z doświadczeniem co najmniej 2-letnim. Kierownik robót winien posiadać wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia a także ważne zaświadczenie o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Należy załączyć listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić. Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej w części VI pkt 1 siwz. 6. Akceptacja warunków umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Przez akceptację rozumie się parafowanie przez osoby upoważnione każdej strony projektu umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15,26-600 Radom I piętro sekretariat lub przesłana za zaliczeniem pocztowym na prośbę skierowaną przez Wykonawcę.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, 26-600 Radom, I piętro, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją instalacji hydrantowej Ośrodka Kultury i Sztuki "Resursa Obywatelska''
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic emulsją asfaltową i grysami na terenie miasta Radomia
- P-27/2025: Zakup i dostawa asortymentu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika wartości OB dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Dostawa zestawów do stymulacji rdzenia kręgowego dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P.37.2025 zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.