Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Wyszków: Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 1500 m2
Numer ogłoszenia: 155484 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, fax (029) 742 25 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 1500 m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg - roboty w zakresie konserwacji dróg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 1500 m2 zgodnie z Ogólną Specyfikacją Techniczną D - 05.03.17 - załącznik Nr 5 do SIWZ. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, jeżeli powstaną nowe uszkodzenia nawierzchni jezdni (wyrwy, wyboje) stwarzające zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI, według formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców wraz z ofertą i kosztorysem ofertowym powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku Nr 3 do SIWZ*; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 1.3 wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 6 do SIWZ) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje referencjami wykonanie co najmniej 2 zadań tego rodzaju tj. wykonanie remontu (cząstkowego) metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości nie mniejszej niż 1000 m2 każde; 1.4 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (załączyć na własnym formularzu). Wykonawca musi spełniać następujące minimalne wymagania sprzętowe: - remonter - 1 szt. - przecinarka - 1 szt. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum - spółkę cywilną warunki określone w rozdziale VI specyfikacji pkt 1.3; 1.4; muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum - spółki cywilnej. * dokumenty z tym znakiem winny być przedstawione przez każdego Wykonawcę, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. 39.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Dostawa implantów do rekonstrukcji ręki do SPZZOZ w Wyszkowie
- Budowa linii zasilających i oświetlenia ulicznego
- Wykonanie (...):1) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)",2) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)".
- "Remont korytarza CKZ w części nr 3, w budynku Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie"
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 4076/5 w km 0+820 - 1+230 w miejscowości Osiek
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Konin w 2025 roku
- "Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Płytnica"
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego".
- Remont elementów brukarskich - chodników, zjazdów, krawężników na ulicach: Otrębuskiej, Radziejowickiej, Ołtarzewskiej w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Głogów Małopolski - 3 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.