To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Warszawa: Dostawa sprzętu i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 155478 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99486 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226, Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: 1. Materiały eksploatacyjne - tonery 25 szt zadanie nr 2: 1. Tablice informacyjne 48 szt zadanie nr 3: 1. Folia bąbelkowa 10 m 1 szt; 2. Papier asfaltowany/arkusze 100 szt; 3. Tektura lita/arkusze 100 szt zadanie nr 4: 1. Tablica reklamowa ze składaną ramą narożnik ostry 15 szt; 2. Tablica reklamowa ze składaną ramą narożnik zaokrąglony 15 szt; 3. Tablica planistyczna roczna 4 szt; 4. Zestaw do tablic 2 kpl..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.50.00 - Tablice 30.19.57.00 - Zestawy do czyszczenia tablic lub przybory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu i artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PZM WIMET ZBIGNIEW WIŚNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PZM WIMET ZBIGNIEW WIŚNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- PZM WIMET Zbigniew Wiśniewski Sp. j., ul. Krucza 2, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7201,65
Oferta z najniższą ceną: 7201,65 / Oferta z najwyższą ceną: 7201,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu i materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o. o., Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10568,16
Oferta z najniższą ceną: 10568,16 / Oferta z najwyższą ceną: 14169,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
- Dostawa materiałów biurowych do Naczelnego Sądu Administracyjnego
- Sukcesywna dostawa akcesoriów drukujących na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Delegatur
- Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2025 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych (tonery, tusze) oraz artykułów biurowych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.