eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćREMONT NAWIERZCHNI ROZBIERALNYCH ULIC I CHODNIKÓW, REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH , REMONT MOSTÓW I PRZEPUSTU, REMONT WIAT PRZYSTANKOWYCH NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2014 R.



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Zamość: REMONT NAWIERZCHNI ROZBIERALNYCH ULIC I CHODNIKÓW, REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH , REMONT MOSTÓW I PRZEPUSTU, REMONT WIAT PRZYSTANKOWYCH NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2014 R.
Numer ogłoszenia: 15546 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI ROZBIERALNYCH ULIC I CHODNIKÓW, REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH , REMONT MOSTÓW I PRZEPUSTU, REMONT WIAT PRZYSTANKOWYCH NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2014 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników, remonty nawierzchni bitumicznych masą na gorąco , remonty mostów i przepustu , remonty wiat przystankowych na terenie miasta Zamość w 2014 r. Zamówienie podzielono na 4 części..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.11.19-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a) dla części nr 1 - 3000,00 zł ( słownie: trzy tysiące zł), b) dla części nr 2 - 8000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy zł), c) dla części nr 3 - wadium nie jest wymagane, d) dla części nr 4 - wadium nie jest wymagane,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - według wzoru - zał. nr 1 do SIWZ, Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - według wzoru - zał. nr 1 do SIWZ, Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania lub dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - według wzoru - zał. nr 1 do SIWZ i wykaże, że posiada lub dysponuje odpowiednim do rodzaju robót potencjałem technicznym - według wzoru - zał. nr 4 do SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że dysponuje : Dla wykonania robót części nr 1 i nr 2: Wykonawca, który weźmie udział w postępowaniu przetargowym winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane branży drogowej bez ograniczeń, Dla wykonania robót części nr 3 : Wykonawca, który weźmie udział w postępowaniu przetargowym winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Dla wykonania robót części nr 4 : - Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia ww warunku wg: a) oświadczenia wykonawcy , b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61 pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników na terenie miasta ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia są do wykonania niżej wymienione roboty budowlane remontu nawierzchni rozbieralnych ulic i chodników: 1) Wykonanie koryta gł. do 10cm w gruncie kat. III-IV, 2) Wykonanie koryta w gruncie kat. III-IV za każde dalsze 5cm głębokości, 3) W-wy odsączające zagęszczane mechanicznie, grubość w-wy po zagęszczeniu do 10cm, 4) w-wy odsączające zagęszczane mechanicznie, za dalszy 1cm grubości w-wy, 5) Podsypka z piasku gr. 3cm, 6) Podsypka cem.-piaskowa gr. 3cm, 7) Wyrównanie zaniżeń nawierzchni materiałem kamiennym, 8) Wyrównanie zaniżeń nawierzchni materiałem kamiennym ( materiał zamawiającego), 9) Podbudowa z tłucznia z zagęszczeniem mechanicznym, gr. w-wy do 10cm, 10) Podbudowa z tłucznia z zagęszczeniem mechanicznym, za każdy dalszy 1cm, 11) Obrzeża betonowe 20x6 na podsypce cementowo- piaskowej, 12) Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej ( krawężnik z rozbiórki), 13) Ustawienie krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej ( krawężnik z rozbiórki), 14) Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej, 15) Ustawienie krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej, 16) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce piaskowej, 17) Rozebranie krawężników betonowych 20x30 na podsypce piaskowej, 18) Rozebranie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce piaskowej, 19) Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5, 20) Rozebranie nawierzchni z mieszanek min-bitum. gr.4cm, 21) Ławy pod krawężniki -ława betonowa z oporem, 22) Rozebranie podbudowy betonowej gr 15cm, 23) Rozebranie ław pod krawężniki z betonu, 24) Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej, 25) Nawierzchnie z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piask., 26) Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych pełnych o pow. 1 szt. płyty do 3m2, 27) Remont nawierzchni z płyt35x35x5 na podsypce cementowo-piaskowej, 28) Remont nawierzchni z klinkieru układanego na rąb na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem: - klinkier z rozbiórki - klinkier nowy, 29) Remont nawierzchni z trylinki z wypełnieniem spoin piaskiem, 30) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe, 31) Transport materiałów z rozbiórki na odl. do 5km z załadunkiem i rozładunkiem, 32) Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych z zagęszczeniem w miarę potrzeb, 33) Mechaniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni bitumicznych masą na gorąco dróg na terenie miasta,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót: 1.Frezowanie nawierzchni przy gr. 4cm z transportem do 5km na terenie miasta Zamość, 2.Remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym: - z mechanicznym ramowaniem, - z wykonaniem ramowania frezarką - nakładki o pow. remontu ponad 100 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont mostów i przepustu na terenie miasta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Most JNI 01024962 w ciągu ul. Źródlanej; - Naprawa i zabezpieczenie belki podporęczowej i płyty mostu zaprawami typu PCC ; 2. Most JNI 01024952 w ciągu ul. Lipskiej; - Wykonanie w-wy ścieralnej gr. 9 cm z frezowaniem ; - Jezdnia ulicy na dojazdach do płyty mostu ; - Frezowanie ; 3. Przepust JNI 01024961 w ciągu ul. Lipskiej I. Roboty rozbiórkowe; II. Remont przepustu; III. Wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni na długości 3,0 m , po obu stronach przepustu ; 4. Most w ciągu ul. Sadowej - Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne poręczy metodą piaskowania i trzykrotne pokrycie powłokami malarskimi powierzchni stalowych ; - Remont chodnika przy belce podporęczowej masą mineralno bitumiczną - w-wa ścieralna; - Remont obrukowania skarp ; - Remont oczepów zaprawami typu PCC ; - Remont belki podporeczowej zaprawami typu PCC ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.19-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont wiat przystankowych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana ścianki z płyt plexi gr. 4mm , 2) Wymiana szyby hartowanej o wymiarach 8 x 1245 x 1929 mm , 3) Demontaż wiaty przystankowej wraz z transportem, 4) Montaż wiaty przystankowej : - wiata Zamawiającego, 5) Malowanie wiaty , 6) Remont poszycia dachów i ścian z blachy : - przyspawanie , nitowanie , przykręcanie elementów, - wymiana elementów na nowe , 7) Remont poszycia dachów z: pleksi i poliwęglanu , 8) Remont ławek : wymiana , uzupełnienie elementów ławek , malowanie, 9) Montaż ławek nowych (ławka Wykonawcy), 10) Naprawa , malowanie i ustawienie kosza na śmieci , 11) Remont elementów konstrukcyjnych wiat : słupki, konstrukcja dachu, 12) Usuwanie napisów na ściankach z blachy, szkła i usuwanie graffiti wykonanych farbami na ścianach wiat, 13) Montaż tablicy dla rozkładu jazdy; tablica wykonawcy. Kalkulacja dla tablicy: materiał :kątownik aluminiowy anodowany 20x20x2, płyta plexi bezbarwna 3 mm; mocowanie do konstrukcji :śruby, nity , wkręty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.