Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-23
Międzyrzec Podlaski: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10/2015/PN
Numer ogłoszenia: 155463 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10/2015/PN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 2. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV -33.69.65.00-0 (odczynniki laboratoryjne) 38.00.00.00-5 (drobny sprzęt laboratoryjny) 3. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 7, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, wyszczególnionych w formularzach asortymentowo-cenowych, ale oferta musi obejmować co najmniej jeden pełny zakres przedmiotu zamówienia, wyszczególniony w jednym formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy będą odbywać się do magazynu Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w godzinach 7:30-14:30, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest podać oferowany termin dostawy częściowej w dniach roboczych w formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ) Nie wskazanie terminu dostawy częściowej oznacza, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy częściowej wskazany w SIWZ, tj. 5 dni robocze. 6. Oferowane wyroby (odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny), stanowiące przedmiot umowy muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiąże się również, że wraz z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy karty charakterystyk i późniejsze ich nowelizacje, a także - na żądanie Zamawiającego - atesty i świadectwa, o ile są wymagane prawem - wzór stosownych oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 7. Terminy ważności dostarczanych wyrobów, towarów, produktów w dniu dostawy, nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ich ważności podanego na opakowaniu, w stosunku do daty produkcji. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów w innych opakowaniach niż tych, które są określone w formularzu asortymentowo-cenowym, z odpowiednim przeliczeniem do ilości wymaganej przez Zamawiającego i zaokrągleniem w górę do pełnych opakowań handlowych. Przeliczenia należy uwzględnić w formularzu asortymentowo-cenowym. Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, datę produkcji, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 9. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, określonych niniejszą SIWZ. 10. W przypadku złożenia oferty na odczynniki równoważne, Zamawiający wymaga dostarczenia odczynników w zakresie zamówienia o parametrach technicznych i standardach określonych w SIWZ. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanych produktów równoważnych, pozwalające na ocenę techniczną, jakościową i funkcjonalną, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dotyczy złożenia oferty na produkty równoważne. 11. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym zobowiązany jest: a) wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur). b) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych produktów, np. materiałów zużywalnych. c) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych produktów równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 12. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 13. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 14. W przypadku przyznania zamówienia każdą zamawianą partię przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko zgodnie z zapotrzebowaniem wyrażonym na piśmie lub za pomocą faxu (dostawa z wniesieniem i rozładunkiem do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8. Ponadto na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) co najmniej jeden formularz asortymentowo-cenowy, odpowiadający danej części zamówienia - na podstawie załączonego wzoru formularzy asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 7, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie Wykonawcy, że odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny, stanowiące przedmiot umowy pochodzą z bieżącej produkcji i posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4) zobowiązanie Wykonawcy, że wraz z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy karty charakterystyk przedmiotu umowy, a także - na żądanie Zamawiającego - atesty i świadectwa, o ile są wymagane prawem, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, dołączonych do oferty - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) pisemne umocowanie (pełnomocnictwo) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stwierdzające ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika (np. umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy w zakresie warunków jej wykonania. Warunki zmiany umowy określono w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
21-560 Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 2-4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 2-4 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Formularz asortymentowo-cenowy nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki laboratoryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Formularz asortymentowo-cenowy nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki laboratoryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Formularz asortymentowo-cenowy nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki laboratoryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Formularz asortymentowo-cenowy nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki laboratoryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Formularz asortymentowo-cenowy nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt laboratoryjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Formularz asortymentowo-cenowy nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki laboratoryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Formularz asortymentowo-cenowy nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki laboratoryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania dostawy częściowej - 5
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Odbiór i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Dostawa serwerów backupowych dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim z przeznaczeniem dla POZ Kąkolewnica i POZ Rokitno
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunodiagnostycznych wraz z dzierżawą analizatora
- Sprzedaż i dostawa zestawu do inkubacji i elektroforezy dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Dostawa odczynników do badań boreliozy met Elisa i Western Blot wraz z najmem sprzętu do ich wykonywania dla ZZOZ w Wadowicach
- Zakup wraz z dostawą zestawu odczynników do wyznaczania miana fizycznego i funkcjonalnego wektora lentiwirusowego dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa odczynników do analizatora do diagnostyki molekularnej wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do diagnostyki molekularnej
- Dostawa wyposażenia pracowni leków cytostatycznych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





