eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Wymiana posadzek w pracowniach z zapleczamibiologicznej i chemicznej wraz z okładziną ścian przy zlewie oraz wymiana drzwi do harcówki - w budynku I LO w Wągrowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Wągrowiec: Wymiana posadzek w pracowniach z zapleczami: biologicznej i chemicznej wraz z okładziną ścian przy zlewie oraz wymiana drzwi do harcówki - w budynku I LO w Wągrowcu
Numer ogłoszenia: 155399 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Klasztorna 17A, 62-100 Wągrowiec, tel. 067 2621481.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzek w pracowniach z zapleczami: biologicznej i chemicznej wraz z okładziną ścian przy zlewie oraz wymiana drzwi do harcówki - w budynku I LO w Wągrowcu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana posadzek w pracowniach biologicznej i chemicznej (171,200 m2) wraz z okładziną ścian przy zlewie tej pracowni (14,040m2) oraz wymiana drzwi do harcówki

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - dysponują przynajmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi, - w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 2 razy położyli posadzki o wartości nie mniejszej niż 50 tys zł dla każdej z robót, - osiągnęli obrót za 3 ostatnie lata nie mniejszy niż 250 tys. zł za każdy rok, - posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w kwocie przynajmniej 50 tys. zł.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, - formularz cenowy złożony na druku stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym według przedmiaru robót załączonego do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wraz z zestawieniem ilościowo - wartościowym użytych materiałów i sprzętu, - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia złożony na druku stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, - wykaz posiadanego sprzętu złożony na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ - wykaz ułozonych posadzek w ciągu ostatnich 3 lat o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł każda złożony na druku - zał. nr 6 do SIWZ, - oświadczenie finansowe - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich 3 lat obrotowych lub z okresu prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 3 lata z oświadczeniem o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, złozone na druku - zał. nr 7 do SIWZ, - wykaz podwykonawców złozony na druku - zał. nr 8 do SIWZ, - warunki gwarancji i usług gwarancyjnych złozone na druku - zał. nr 9 do SIWZ - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat I Liceum Ogólnokształcącego ul. Klasztorna 17A 62-100 Wągrowiec tel./fax(067)2621481.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat I Liceum Ogólnokształcącego w Wągrowcu.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.