eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckPark Kulturowy Osada Łowców Fok w Rzucewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Puck: Park Kulturowy Osada Łowców Fok w Rzucewie
Numer ogłoszenia: 155265 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Puck , ul. 10 Lutego 29, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6732096 w. 40, faks 058 6732737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Park Kulturowy Osada Łowców Fok w Rzucewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi budowa: chaty kaszubskiej; elementów rekonstruowanych (chata słupowa, palenisko, grób, półziemianka, pracownia obróbki kamienia, piec garncarski, chata szamana); platformy widokowej; małej architektury; roboty drogowe (droga dojazdowa, parkingi, miejsca postojowe dla autobusów); przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, elektroenergetyczne, oświetlenie, tablice (reklamowa i informacyjna). Inwestycja realizowana będzie w etapach: Etap I obejmuje wykonanie: stanu surowego zamkniętego Chaty Kaszubskiej, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego, instalacji elektrycznej wewnętrznej Etap II obejmuje wykonanie: robót wykończeniowych Chaty Kaszubskiej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania, zagospodarowania z elementami rekonstruowanymi i elementami małej architektury, drogi wraz z parkingiem oraz remontu odcinka drogi od parkingu do tablicy wjazdowej parku kulturowego, linii zasilającej NN i oświetlenie terenu. Szczegółowy opis elementów: Chata kaszubska z ekspozycją muzealną: budynek parterowy z użytkowym poddaszem, nie podpiwniczony, dach dwuspadowy z naczółkami kryty strzechą. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 200 m2, długość budynku 20 mb, szerokość 10 mb. Ściany zewnętrzne szkieletowe z bali drewnianych podwójnie łączonych, ryglowe 24cm, ściany wewnętrzne działowe z płyt G-K 8c. Instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, elektryczna. Elewacje - systemowy pocieniony tynk gliniano-cementowy(2-3mm) wykonany na siatce systemowej, na gładko, kolor biel, cokół wykonany z kamienia naturalnego. Zagospodarowanie z elementami rekonstruowanymi takimi jak: chata słupowa, palenisko, grób, półziemianka, pracownia obróbki kamienia, piec garncarski, chata szamana. Platforma widokowa oparta o układ belkowy, z podciągami na słupach drewnianych, konstrukcja usztywniona za pomocą krzyżulców. Platforma posadowiona na ławach fundamentowych. Roboty drogowe: droga dojazdowa (oznaczona wg projektu A-D), parking na 28 miejsc postojowych, miejsce postojowe dla autobusów oraz remont nawierzchni drogi dojazdowej do tablicy parku kulturowego wykonany z płyt typu MEBA wg projektu C-F oraz przedmiaru 7. przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, linia zasilająca nn i oświetlenie terenu. Tablica reklamowa (1 szt.) oraz tablica informacyjna (1 szt.). Tablicę reklamową należy zamontować na placu budowy przed rozpoczęciem prac, natomiast tablicę informacyjną należy zamontować po zakończeniu inwestycji. Zamawiający wskaże lokalizację tablic. Treść, która zostanie umieszczona na tablicach należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do wyodrębnienia pozycji tablic w swoim kosztorysie ofertowym i na fakturze. OPIS TABLICY: Tablica drogowa o wymiarach min. 2,0 x 1,5m montowana na konstrukcji wsporczej kratowej posadowionej w fundamencie betonowym. Należy ją wykonać jako wielosegmentową w technologii obróbki plastycznej metali z blachy stalowej ocynkowanej grubości 1,5 mm wg PN-EN/10142+A1. Każdy segment wykonany z jednego arkusza blachy płaskiej. Krawędzie na całym obwodzie tablicy zagięte. Narożniki zaokrąglone o promieniu zgodnym z normami. Poziome krawędzie gięte podwójnie o szerokości min 34 mm w celu zapewnienia odpowiedniej sztywności wraz z dodatkowymi profilami poprzecznymi na długości tablicy. Dodatkowe zabezpieczenie ochronne tablicy przed korozją poprzez malowanie proszkowe. Jakość zabezpieczenia antykorozyjnego tablic odpowiednia wg PN-88/C-81523 oraz PN-76/C-81521 w zakresie odporności na działanie mgły solnej oraz wody. Tablicę należy wykonać z dwóch segmentów połączonych ze sobą wzdłuż poziomej podwójnie giętej krawędzi w taki sposób by powierzchnie łączone wzajemnie się zazębiały, tworząc połączenia zamkowe eliminujące zjawisko klawiszowania. Nadruk należy wykonać na folii PVC nie odblaskowej w technologii cyfrowego nadruku solwentowego. Tablicę na całym obwodzie należy zabezpieczyć ramą z profilu ceowego. Ze względu na wymiar tablicy 2,0 x1,5 m należy wykonać kratową konstrukcję wsporczą z rur stalowych wg PN/H-74200 ocynkowanych wg PN-93/E-04500 o wymiarach minimalnych: średnica rury 48,3 mm, grubość ścianki rury 2,9 mm, rozstaw rur 40 cm, połączenie rur pręt stalowy średnicy 14mm. Do mocowania tablic stosować obejmy stanowiące wyłącznie rozwiązania systemowe spełniające obowiązujące normy. Należy wykonać posadowienie nierozłączne stosując bezpośrednie zabetonowanie wsporczej konstrukcji kratowej w gruncie z dodatkowym kotwieniem w połowie wysokości fundamentu w celu zabezpieczenia przed obróceniem i wyrwaniem. Stopy fundamentowe dla każdej konstrukcji wsporczej wykonać z betonu B25 o wymiarach 120x50x40 cm w układzie prostopadły do tablicy, zbrojone stalą O 12mm. Fundament wykonać z zachowaniem posadowienia w gruncie 1 m, na zagęszczonej podsypce piaskowej grubości min. 10 cm, a w przypadku natrafienia na grunty nienośne należy je wymienić. Tablice należy wykonać zgodnie z aktualną księgą wizualizacji dostępną na stronie http://www.pomorskie.eu/pl/dprow/poryby/dokumenty_do_pobrania, na tablicy umieszczone zostanie również logo Gminy Puck Materiały użyte do budowy powinny posiadać wymagane atesty i aprobaty techniczne, znak B (CE) dopuszczający do obrotu materiałami budowlanymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 18 697,- zł (słownie: osiemnaście tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt siedem zł) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 55 834900020008950020000030 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osoby, które posiadają właściwe uprawnienia budowlane oraz osobę uprawnioną do robót objętych ochroną konserwatorską. Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie mogą dotyczyć: a) terminu wykonania zamówienia, b) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich np. przedłużanie zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 2) utrudnianie przez właścicieli nieruchomości dostępu do nieruchomości, 3) rezygnacji z realizacji części zamówienia, 4) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia, 2) zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto nie ulegają zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Puck ul. 10 Lutego 29 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Puck ul. 10 Lutego 29 84-100 Puck - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rybacki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.