eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoWYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 30 W OLECKU



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Olecko: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 30 W OLECKU
Numer ogłoszenia: 155214 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 30 W OLECKU.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wykonawcy: ¨ nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 tekst jednolity) oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy, ¨ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, ¨ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ¨ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ¨ posiadają udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy robót będących przedmiotem zamówienia lub zbliżonym profilu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale II niniejszej SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: Oferta ostateczna, pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego, musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 3 d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, f) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, g) wykaz zamówień publicznych o zbliżonym profilu wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3-ch lat obiektów podobnych do przedmiotu zamówienia i wartości /doświadczenie zawodowe - załącznik nr 4 do SIWZ/ - dołączyć minimum 2 szt. referencji, h) uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, i) podwykonawcy - załącznik nr 5 j) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy/-ów przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy, k) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy/-ów - dotyczący każdego podwykonawcy - wyciąg z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji, sposób reprezentacji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, l) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilna - umowy tej spółki, m) wykaz sprzętu - załącznik nr 6, n) wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, o) kosztorys ofertowy (łącznie z zestawieniem R, M i S).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spolecko.bip.doc.pl/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W OLECKU, UL. KOLEJOWA 32, 19-400 OLECKO, P. 37.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W OLECKU, UL. KOLEJOWA 32, 19-400 OLECKO, P.22.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.