Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Wyrzysk: Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego -Troska o wszystkie dzieci jest naszą misją- w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wyrzysk
Numer ogłoszenia: 155208 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych , ul. Parkowa 6, 89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie, tel. 067 2862611, faks 067 2862611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapowyrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego -Troska o wszystkie dzieci jest naszą misją- w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wyrzysk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych , dla których organem prowadzącym jest Gmina Wyrzysk tj. odpowiednio dla następujących placówek oświatowych : - Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z siedzibą : Falmierowo 29, 89-300 Wyrzysk - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica z siedzibą: ul. Szkolna 2, 89-333 Osiek n/Notecią - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich z siedzibą : ul. Parkowa 8, 89-300 Wyrzysk - Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka z siedzibą : Glesno 9, 89-300 Wyrzysk - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej z siedzibą: Kosztowo 79, 89-300 Wyrzysk w ramach projektu -Troska o wszystkie dzieci jest naszą misją- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 . Przez jedną godzinę pozalekcyjną rozumie się 45 minut. Zajęcia będą prowadzone w ramach n/w zadań: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na każdą część zadania osobno) - razem przedmiot zamówienia obejmuje 31 części. Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących n/w szkołach i obejmować będą następujące zadania : ZADANIE 1 - Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Falmierowie - 6 części : Część A. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część B. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część C. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii. Część D. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej. Część E. Prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Część F. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. ZADANIE 2 - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kosztowie - 4 części : Część A. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 90 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część B. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 90 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część C. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii. Część D. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012 r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej. Część E. Opłata za basen Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 60 Część F. Dowozy na basen w ramach zajęć z gimnastyki korekcyjnej Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość przewozów - 60 ZADANIE 3 - Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Gleśnie - 4 części : Część A. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012 r. - ilość godzin - 30 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część B. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 35 Wymagane: kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej. Część C. Prowadzenie zajęć rozwijających u uczniów szczególnie uzdolnionych - zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 30 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część D. Prowadzenie zajęć rozwijających teatralne zainteresowania uczniów. Termin realizacji 06.2011 r. - 01.2012r. - ilość godzin - 30 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. ZADANIE 4 - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Osieku nad Notecią - 8 części : Część A. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2012r. - ilość godzin - 180 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część B. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2012r. - ilość godzin - 120 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część C. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2012r. - ilość godzin - 300 Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii. Część D. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub kwalifikacje w zakresie pedagogiki upośledzonych umysłowo. Część E. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej. Część F. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2012r. - ilość godzin - 120 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część G. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej Część H. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2012r. - ilość godzin - 60 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej ZADANIE 5 - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Wyrzysku - 7 części : Część A. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2013r. - ilość godzin - 108 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część B. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2013r. - ilość godzin - 36 Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii. Część C. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2013r. - ilość godzin - 216 Wymagane: kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej. Część D. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2013r. - ilość godzin - 72 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część E. Prowadzenie zajęć rozwijających u uczniów zainteresowania taneczno-muzyczne. Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2013r. - ilość godzin - 72 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część F. Prowadzenie zajęć rozwijających u uczniów zainteresowania geograficzne -społeczne -przyrodnicze Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2013r. - ilość godzin - 72 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Część G. Prowadzenie zajęć rozwijających u uczniów szczególnie uzdolnionych zainteresowania przyrodnicze Termin realizacji 06.2011 r. - 06.2013r. - ilość godzin - 36 Wymagane: kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym rozdziale: 1. Zaistnienie okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi, warunkami atmosferycznymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 2. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności dot. terminu realizacji zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany uczestników projektu. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany Wykonawcy umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapowyrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych
ul. Parkowa 6
89-300 Wyrzysk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ul. Parkowa 6 89-300 Wyrzysk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.