Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego dla 34 WOG
i jednostek pozostających na zaopatrzeniu.
Numer ogłoszenia: 155202 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON-Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego dla 34 WOG i jednostek pozostających na zaopatrzeniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego dla 34 WOG i jednostek pozostających na zaopatrzeniu. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego dla 34 WOG i jednostek pozostających na zaopatrzeniu. Dostawa i odbiór towaru nastąpi do 14 dni od podpisania umowy w dzień ustalony telefonicznie. Przedmiot dostawy zostanie odebrany przez Zamawiającego, po dostarczeniu go przez Dostawcę w miejsce jego przeznaczenia. Odbiór towaru odbędzie się w magazynach Zamawiającego: a) Magazyn Użytku Bieżącego ul. Konopnickiej 5, Rzeszów b) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Wojska Polskiego 22, Żurawica c) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Poniatowskiego 49a, Jarosław d) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Sandomierska 20, Nisko Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczo-kuchennego wg systemu HACCP dla 34 WOG i jednostek pozostających na zaopatrzeniu. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt gospodarczy służby żywnościowej wg systemu HACCP do 14 dni od daty podpisania umowy do magazynu znajdującego się w m. Rzeszów, ul. Lwowska 5 (Magazyn żywnościowy - bud. nr 33 i 36). Oferta może być złożona na jedną lub dwie części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.43.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12 pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu gospodarczego dla 34 WOG i jednostek pozostających na zaopatrzeniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego dla 34 WOG i jednostek pozostających na zaopatrzeniu. Dostawa i odbiór towaru nastąpi do 14 dni od podpisania umowy w dzień ustalony telefonicznie. Przedmiot dostawy zostanie odebrany przez Zamawiającego, po dostarczeniu go przez Dostawcę w miejsce jego przeznaczenia. Odbiór towaru odbędzie się w magazynach Zamawiającego: a) Magazyn Użytku Bieżącego ul. Konopnickiej 5, Rzeszów b) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Wojska Polskiego 22, Żurawica c) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Poniatowskiego 49a, Jarosław d) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury ul. Sandomierska 20, Nisko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu gospodarczo-kuchennego wg systemu HACCP dla 34 WOG i jednostek pozostających na zaopatrzeniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczo-kuchennego wg systemu HACCP dla 34 WOG i jednostek pozostających na zaopatrzeniu. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt gospodarczy służby żywnościowej wg systemu HACCP do 14 dni od daty podpisania umowy do magazynu znajdującego się w m. Rzeszów, ul. Lwowska 5 (Magazyn żywnościowy - bud. nr 33 i 36)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji licencji oprogramowania komputerowego dla Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Zakup i dostawy worków foliowych na odpady, worków na zwłoki, pojemników na zużyty sprzęt medyczny, koszy na śmieci i silnie skoncentrowanych preparatów do mycia i konserwacji różnych powierzchni.
- Sprzedaż i dostawa mikroskopów stereoskopowych dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem i montażem krzeseł oraz foteli obrotowych dla Wydziału Prawa i Administracji
- Zakup licencji do oprogramowania graficznego typu Adobe Creative Cloud
- Wykonanie instalacji oraz dostosowanie ppoż. w budynku K - Etap II. Budowa instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego wraz z urządzeniami
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej
- Dostawy materiałów do utrzymania czystości
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk z podziałem na zadania
- Zakup wyposażenia żłobka w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża
- ZP.271.17.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.