eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Knurów: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Numer ogłoszenia: 155187 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, fax 032 2352442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 21 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej części. Postępowanie o udzielenie zamówienia poniżej 211000euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ tj.: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. oraz w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, c) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany, d) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); e) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006, Nr 164, poz.1163 z późn. zm.) - Załącznik Nr 4; f) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, g) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) opisy oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta) - celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów, b) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której Części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymento-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek z Części, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie ulegną zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji. c) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (t. j. Dz. U. 2004 r. Nr 53, poz. 533)/ ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)/ustawą o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002r. ( t. j. Dz. U. 2007r. Nr 39, poz. 252) - załącznik nr 6
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. oraz w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, c) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany, d) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); e) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006, Nr 164, poz.1163 z późn. zm.) - Załącznik Nr 4; f) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, g) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) opisy oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta) - celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów, b) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której Części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymento-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek z Części, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie ulegną zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji. c) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (t. j. Dz. U. 2004 r. Nr 53, poz. 533)/ ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)/ustawą o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002r. ( t. j. Dz. U. 2007r. Nr 39, poz. 252) - załącznik nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów w Sekcji Zaopatrzenia Materiałowego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Budynek Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Cześć I do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Delikatne mydło w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Delikatne mydło w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część II do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Alkoholowy preparat w żelu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.Pełne spektrum biobójcze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholowy preparat w żelu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.Pełne spektrum biobójcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część III do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyn do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, działający ochronnie na skórę pH 5,5-6,5 co zapewnia utrzymanie jej warstwy ochronnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, działający ochronnie na skórę pH 5,5-6,5 co zapewnia utrzymanie jej warstwy ochronnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część IV do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łagodny preparat alkoholowy do odkażania rąk, aktywny w stosunku do bakterii (włącznie z prątkami gruźlicy) i wirusów, inaktywuje wirusy HBV i HIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łagodny preparat alkoholowy do odkażania rąk, aktywny w stosunku do bakterii (włącznie z prątkami gruźlicy) i wirusów, inaktywuje wirusy HBV i HIV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część V do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Emulsja do pielęgnacji skóry rąk narażonej na częsty kontakt z wodą i środkami odkażającymi z zawartością wosku pszczelego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Emulsja do pielęgnacji skóry rąk narażonej na częsty kontakt z wodą i środkami odkażającymi z zawartością wosku pszczelego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część VI do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, autosterylny działający na bakterie (w tym Tbc), wirusy, grzyby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, autosterylny działający na bakterie (w tym Tbc), wirusy, grzyby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część VII do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat barwiony do odkażania i odtłuszczania pola operacyjnego, zabarwiania skóry, autosterylny, nie zawiera jodu, działający na bakterie (w tym Tbc), wirusy, grzyby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat barwiony do odkażania i odtłuszczania pola operacyjnego, zabarwiania skóry, autosterylny, nie zawiera jodu, działający na bakterie (w tym Tbc), wirusy, grzyby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część VIII do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Płyn do odkażania błon śluzowych przed operacjami, zabiegami, badaniami ginekologiczno- położniczymi, przed cewnikowaniem pęcherza, autosterylny, działający na bakterie (w tym Tbc), wirusy, grzyby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do odkażania błon śluzowych przed operacjami, zabiegami, badaniami ginekologiczno- położniczymi, przed cewnikowaniem pęcherza, autosterylny, działający na bakterie (w tym Tbc), wirusy, grzyby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część IX do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gotowy do użycia antyseptyk do pielęgnacji i płukania zakażonych ran chirurgicznych, ropni oraz do dezynfekcji błon śluzowych, wykazuje pełną działalność bakteriobójczą, nie zawiera jodu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia antyseptyk do pielęgnacji i płukania zakażonych ran chirurgicznych, ropni oraz do dezynfekcji błon śluzowych, wykazuje pełną działalność bakteriobójczą, nie zawiera jodu. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formlularz cenowy Część X do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Roztwór wodny polimeru organicznego ze związanym kompleksowo jodem, działa bakteriobójczo (szczególnie na paciorkowce i gronkowca złocistego), grzybobójczo i wirusobójczo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór wodny polimeru organicznego ze związanym kompleksowo jodem, działa bakteriobójczo (szczególnie na paciorkowce i gronkowca złocistego), grzybobójczo i wirusobójczo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XI do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Środek do manualnej dezynfekcji przy jednoczesnym myciu narzędzi chirurgicznych, endoskopów sztywnych, sprzętu anestezjologicznego, chroniący materiał, niezawierający aldehydów i fenoli, zawiera bardzo aktywne inhibitory korozji, nieścinający białka, minimalny czas działania 15 minut..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do manualnej dezynfekcji przy jednoczesnym myciu narzędzi chirurgicznych, endoskopów sztywnych, sprzętu anestezjologicznego, chroniący materiał, niezawierający aldehydów i fenoli, zawiera bardzo aktywne inhibitory korozji, nieścinający białka, minimalny czas działania 15 minut. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XII do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych nie zawiera aldehydów, posiada inhibitor korozji, ekonomiczny, możliwość dodania aktywatora. Aktywator kompatybilny z preparatem do dezynfekcji narzędzi z pozycji 1, nie zawiera substancji żrących , możliwość zabarwienia przez aktywator..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych nie zawiera aldehydów, posiada inhibitor korozji, ekonomiczny, możliwość dodania aktywatora. Aktywator kompatybilny z preparatem do dezynfekcji narzędzi z pozycji 1, nie zawiera substancji żrących , możliwość zabarwienia przez aktywator. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XIII do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Preparat specjalistyczny do dezynfekcji endoskopów, nie zawiera formaldehydu i aldehydu glutarowego, roztwór roboczy skuteczny przez ok. 16 dni, dobrze tolerowany przez materiały. Preparat do manualnego mycia endoskopów kompatybilny ze środkiem do dezynfekcji poz.1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat specjalistyczny do dezynfekcji endoskopów, nie zawiera formaldehydu i aldehydu glutarowego, roztwór roboczy skuteczny przez ok. 16 dni, dobrze tolerowany przez materiały. Preparat do manualnego mycia endoskopów kompatybilny ze środkiem do dezynfekcji poz.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formlularz cenowy Część XIV do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wysoko wydajny preparat do dezynfekcji i czyszczenia produktów medycznych i wyposażenia medycznego (inkubatory) oraz wszelkich powierzchni metodą przecierania na mokro. Spektrum działania bakterie, wirusy (w tym Tbc: ), grzyby, spory..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wysoko wydajny preparat do dezynfekcji i czyszczenia produktów medycznych i wyposażenia medycznego (inkubatory) oraz wszelkich powierzchni metodą przecierania na mokro. Spektrum działania bakterie, wirusy (w tym Tbc: ), grzyby, spory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XV do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Preparat dezynfekująco -myjący do odkażania powierzchni, ścian i podłóg, nie zawiera aldehydów, fenoli, chloru, szeroki zakres oddziaływania mikrobiologicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat dezynfekująco -myjący do odkażania powierzchni, ścian i podłóg, nie zawiera aldehydów, fenoli, chloru, szeroki zakres oddziaływania mikrobiologicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XVI do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni, wysoka skuteczność biobójcza (w tym MRSA) przy niskim stężeniu roztworu 1,5 % w czasie 15 minut, ekonomiczny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni, wysoka skuteczność biobójcza (w tym MRSA) przy niskim stężeniu roztworu 1,5 % w czasie 15 minut, ekonomiczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XVII do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.44.31.60-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Tabletki dezynfekujące, zapachowe o szerokim spektrum działania uwalniające aktywny chlor. Mogą być stosowane do urządzeń sanitarnych, w kuchniach, każda pastylka zawiera 1,5 g aktywnego chloru, stabilność roztworu użytkowego 24 godziny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabletki dezynfekujące, zapachowe o szerokim spektrum działania uwalniające aktywny chlor. Mogą być stosowane do urządzeń sanitarnych, w kuchniach, każda pastylka zawiera 1,5 g aktywnego chloru, stabilność roztworu użytkowego 24 godziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XVIII do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Bezalkoholowe chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medyczne wrażliwego na alkohol jak: głowice ultradźwiękowe i szkło akrylowe, działający w czasie do 1 minuty, na bazie czwartorzędowych związków amonowych, bez aldehydów i fenoli. Wkład z zapasem chusteczek kompatybilny z poz. 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezalkoholowe chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medyczne wrażliwego na alkohol jak: głowice ultradźwiękowe i szkło akrylowe, działający w czasie do 1 minuty, na bazie czwartorzędowych związków amonowych, bez aldehydów i fenoli. Wkład z zapasem chusteczek kompatybilny z poz. 1.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XIX do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Gotowy do użycia nie zawierający aldehydów środek dezynfekcyjny do rozpylania i wycierania na bazie etanolu do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i trudno dostępnych miejsc, działający na bakterie (włącznie z Tbc, MRSA ), grzyby, wirusy, w czasie od 30 sekund do 1 minuty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia nie zawierający aldehydów środek dezynfekcyjny do rozpylania i wycierania na bazie etanolu do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i trudno dostępnych miejsc, działający na bakterie (włącznie z Tbc, MRSA ), grzyby, wirusy, w czasie od 30 sekund do 1 minuty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XX do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Preparat pielęgnacyjny do narzędzi medycznych, przedłużający żywotność materiałów, chroniący przed korozją do stosowania przed sterylizacją..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat pielęgnacyjny do narzędzi medycznych, przedłużający żywotność materiałów, chroniący przed korozją do stosowania przed sterylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy Część XXI do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.