eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Gdańsk: DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 155137 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Opera Bałtycka , Aleja Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7634912/13, faks 058 7634914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operabaltycka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prowadzący działalność kulturalną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, wyprodukowanych w roku 2011, nie używanych, nie będących przedmiotem ekspozycji, następujących instrumentów muzycznych: a) Zestaw 4 Kotłów Symfonicznych Kolberg Percussion lub równoważny spełniający kryteria określone poniżej, b) Dzwonki koncertowe Kolberg lub równoważne spełniające kryteria określone poniżej, c) Tamburyn Kolberg 2025 DC z oprzyrządowaniem lub równoważny spełniający kryteria określone poniżej, d) Tamburyn Kolberg 2030 DN z oprzyrządowaniem lub równoważny spełniający kryteria określone poniżej, e) Triangel Kolberg 2121 GE ze statywem kombinowanym lub równoważny spełniający kryteria określone poniżej, f) Para talerzy orkiestrowych a due ZILDJIAN K Constantinople Vintage MEDIUM LIGHT o średnicy 20 ze statywem na dwa talerze orkiestrowe Pearl C-1000AC lub równoważne spełniające kryteria określone poniżej. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole zdawczo-odbiorczym, na każdy instrument. W druku Oferta wykonawca zobowiązany jest określić model i producenta sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.32.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ 1 wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw obejmujących instrumenty muzyczne fabrycznie nowe o wartości minimum 70.000 netto każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: a) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). d) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz. e) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4a do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalne jest wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, b) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, c) zmian teleadresowych stron umowy. 2. Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostawy, co nie będzie wymagało zgody Wykonawcy, w drodze pisemnego powiadomienia Wykonawcy. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów ust. 1 i 3 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operabaltycka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, za opłatą w wysokości 10zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego SEKRETARIAT POB pokój nr 132.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 14.06.2011 o godz. 08.35 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 58. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Dorota Tuźnik 600 422 641.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW KOTŁÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 4 Kotłów Symfonicznych Kolberg Percussion lub równoważny spełniający następujące kryteria: Wymiary : 30? /770 mm 28? /720 mm 25? /643 mm 23 /590 mm Waga . NR. 1 - 62 Kg. NR. 2 - 60 Kg. NR. 3 - 58 Kg. NR. 4 - 56 Kg. Układ międzynarodowy Kocioł basowy z lewej strony, Drezdeńska forma mis. Misy kute ręcznie polerowane, Barwa mis o odcieniu barokowym - w stylu kotłów barokowych KOLBERG Pedał płynny z możliwością regulacji kąta nachylenia wyposażenie standardowe : membrany plastikowe REMO-Renaissance, Każdy kocioł wyposażony w dwa kółka z regulacją wysokości, Sprężyna w pedale do regulacji niskich dźwięków w kotle 1 i 2, Pokrowiec na klucze do strojenia zamontowany przy kotle, Dwa klucze do strojenia SW8, Klucz poczwórny, 1 korbka do gry barokowej zdejmowana W cenie wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DZWONKI KONCERTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzwonki koncertowe Kolberg lub równoważny spełniający następujące kryteria: - waga 30 Kg - skala f2-e5 - strój 442-443 Hz - szroki pedał tłumiący - centralna regulacja wysokości 75-95 cm za pomocą korbki - sztabki wykonane ze specjalnej stali o przekroju poprzecznym 30 x 10 mm - powierzchnia sztabek pokryta czarno-matowym chromem - podstawa na kółkach z 4 hamulcami pokryta lakierem proszkowym w kolorze czarnym - korpus wykonany z jasnego drewna bukowego - rurka zintegrowana z korpusem zabezpieczająca przed uderzeniem - rezonatory aluminiowe - pokrywa drewniana zabezpieczająca sztabki - możliwość złożenia instrumentu do transportu bez demontażu rezonatorów - 1 para pałek w komplecie W cenie wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TAMBURYN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tamburyn Kolberg 2025 DC z oprzyrządowaniem lub równoważny spełniający następujące kryteria: -średnica 25 cm - dwurzędowy - blaszki chromowane - skóra naturalna Super Kalfo - rama drewniana z mozliwoscią montażu adaptera W cenie wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TAMBURYN dwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 Tamburyn Kolberg 2030 DN z oprzyrządowaniem lub równoważny spełniający następujące kryteria: -średnica 30 cm - dwurzędowy - blaszki nikolowane - skóra naturalna Super Kalfo - rama drewniana z mozliwoscią montażu adaptera W cenie wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TRIANGEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Triangel Kolberg 2121 GE ze statywem kombinowanym lub równoważny spełniający następujące kryteria: - ramię 21 cm - pozłacany - statyw kombinowany Kolberg do zawieszenia triangla w 3 różnych pozycjach W cenie wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: TALERZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Para talerzy orkiestrowych a due ZILDJIAN K Constantinople Vintage MEDIUM LIGHT o średnicy 20 ze statywem na dwa talerze orkiestrowe Pearl C-1000AC lub równoważny spełniający następujące kryteria: - talerze kute ręcznie, młotkowane, - talerze o średnicy 20, - talerze wykonane z brązu B-20, - talerze wykończone tradycyjnie, - talerze w zestawie zawierającym jedną parę filcowych podkładek, jedną parę pasków skórzanych, torbę na talerze, - statyw na dwa talerze orkiestrowe, składany o regulowanej wysokości, - ramiona statywu regulowane, pokryte gumą. W cenie wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00-6, 37.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.