eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Remont kuchni Szkoły Podstawowej Nr 4 w Ziębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Ziębice: Remont kuchni Szkoły Podstawowej Nr 4 w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 155024 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Opieki i Oświaty w Ziębicach , ul. Wojska Polskiego 4, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8191371, faks 074 8191847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata-ziebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni Szkoły Podstawowej Nr 4 w Ziębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż boazerii drewnianej ~ 35,88 m2, Rozebranie ścianek, z cegieł, ~ 14,256, m2 1 Rozbiórka pieców i trzonów kuchennych~2,031 m3, Rozebranie wykładziny ściennej z płytek ~ 59,004 m2, Zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej ~ 40,124 m2, Zerwanie posadzki cementowej ~ 57,728 m2 , Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych ~ 45,0568 m2, Rozebranie posadzek z deszczułek ~ 45,057 m2 , rozbiórka posadzek skałodrzewnych jednolitych~ 45,057 m2, Rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych~ 12,676 m2, Wykucie z muru, ościeżnic stalowych ~ 3,0szt , Wykucie z muru, ościeżnic drewnianych, ~ 3,0 szt, Wykucie z muru, ościeżnic drewnianych, ~3,33 m2, Odbicie tynków wewnętrznych ~ 115,756 m2, Przebicie otworów w ścianach z cegieł~ 3 szt., Wywóz gruzu zpryzmowanego samochodami samowyładowczymi do 2 km ~ 11,115 m3, Okna z PCV~ 2,415 m2, okna podawcze z PCV~ szt 2 ca 0,6994 m2 ,Obsadzenie podokienników PCV w kolorze białym ~2, 001szt, Drzwi aluminiowe, 1-skrzydłowe~ 3,357 m2 , Drzwi aluminiowe, 2skrzydłowe ~3,330m2, Ościeżnice stalowe ~1,00szt , Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne~l,6 m2, drzwi wewnętrzne fabrycznie wykończone składane~l,6 m2, Izolacje przeciwwilgociowe z folii PCV ~102,764m2, Warstwy wyrównawcze pod posadzki~102,764m2, Posadzki cementowe~102,764m2, Gruntowanie podłoży,~ 102,764m2 , Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych~58,928m2, Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych w karo na klej~45,737m2, , Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z gruntowaniem podłoży ~104,71m2, Tynki cienkowarstwowe wykonane na mokro wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi ~104,71m2, Obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi ~5,438m2, Ochrona narożników wypukłych kątowniki aluminiowe ~7,340 m, Malowanie farbą olejną elementów metalowych, rury ~ 11,920 m, Uzupełnienie ścianek z cegieł ~0,525m2, Ścianki działowe, pełne, grubości 1/2 cegły, ~5,22m2, Tynki sufitów wewnętrzne zwykłe ~132,27m2, Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych 95,98 m2, Ochrona narożników wypukłych ,kątowniki aluminiowe ~59,66m, Gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe~209,028 m2, Licowanie ścian płytkami na klej~161,375m2, Malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków ~ 59,225m2, Listwa wykańczająca płytki ~ 48,49 m, Malowanie farbą olejną stolarki uprzednio malowanej~6,66m2, Obsadzenie kratki wentylacyjne ~ 2,00szt. , Dostawa szaf magazynowych z wysokiej jakości stali 2 szt., Dostawa i montaż stół roboczy przyścienny - 2 szt., Dostawa i montaż patelni wychylnej elektrycznej - 1 kpl., Dostawa i montaż okapu wentylacyjnego przyściennego- 1 kpl., Dostawa naświetlacza do jaj szufladowego - 1 kpl.,. , Dostawa szatkownicy ze specjalnego stopu aluminium - 1 kpl., Dostawa tarcz tnących do szatkownicy - 6 szt., Dostawa maszynki do mielenia mięsa wilki ze stali - 1kpl., Dostawa obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn -1 kpl., Dostawa wagi sklepowej zakres ważenia do 10 kg - 1kpl., Dostawa wagi magazynowej pomostowej - 1 kpl., Dostawa brytfanny z pokrywą ze stali nierdzewnej - 1kpl., Dostawa wiader z pierścieniem i podziałką wewnątrz - 2kpl., Dostawa misek z uchwytami ze stali nierdzewnej- 6 kpl., Dostawa garnków wysokich z pokrywą ze stali nierdzewnej - 4 kpl., Dostawa garnka niskiego pokrywą ze stali nierdzewnej - 1 kpl., Demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpły?wowych - zlewozmywak blaszany, ze stali nierdzewnej lub z tworzyw sztucz?nych 6szt., Demontaż urządzeń sanitarnych bez korkowania podejść dopływowych i odpły?wowych - umywalka 1szt., Demontaż podejścia odpływowego z rur z PVC o śr. 50 mm - 7szt., Demontaż rurociągu z PVC o śr. do 50 mm na ścianach budynku - 4,3 m., Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 75 mm w gotowych wykopach, wewnątrz3,6 m, Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm w gotowych wykopach 3,15 m, Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych 6 szt., Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych 1szt., Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków o połączeniach wciskowych - 6,63 m, Wpust podłogowy nierdzewny dn 50 2 szt., Oddzielacze tłuszczu (tłuszczowniki) - 1 szt., Umywalka zabudowana z trzech stron, nierdzewna 410x410x240mm o wym. komory 325x300x150 mm - 1 szt. Umywalki pojedyncze szer. 55x42 cm z otworem porcelanowe - 2 szt., , Stół ze zlewem dwukomorowym - 4 szt., Stół z basenem jednokomorowym 1szt., Wykucie bruzd poziomych 1/2 x 1/2 ceg.w ścianach z cegieł - 10,63 m, Wykucie bruzd pionowych 1/2 x 1/2 ceg.w ścianach z cegieł - 4,35 m, Przebicie otworów dla przewodów instalacyjnych o śr.do 50 mm - 1 szt., Zamurowanie bruzd poziomych i pionowych - 14,98 m, Demontaż baterii umywalkowej - 6 szt., Demontaż rurociągu stalowego- 42,61 m., Demontaż zaworu przelotowego lub zwrotnego - 3 szt., Rurociągi miedziane lutowane miękko, na ścianach w budynkach - 50,99 m, Podejście dopływowe do zaworów czerpalnych - 13 szt., Zawory odcinające w podejściach pod baterie - 14 szt., Dodatkowe nakłady na wykonanie przyłączy elastycznych metalowych -14 szt., Naczynie wzbiorcze przeponowe 1 szt., Zawór zwrotny wodociągowy gwintowany 1 szt., Zawór sprężynowy bezpieczeństwa 1 szt., Zawór przelotowy wodociągowy gwintowany 3 szt., Bateria zlewozmywakowa stojąca, jednootworowa ze spryskiwaczem -4 szt., Bateria umywalkowa jednootworowa - 4 szt., Izolacja rurociągów - 50,90 m, Zmywarka uniwersalna do naczyń1 kpl., Spuszczenie czynnika grzejnego ze zładu z napełnieniem po zakończeniu robót. 3. kpl., Demontaż grzejnika stalowego z rur gładkich o śr. 65- 28,65 m, Demontaż rurociągu stalowego - 2,15 m, Przebicie otworów dla przewodów instalacyjnych 1 szt., Wykucie bruzd poziomych lub pionowych - 1,5 m., Grzejniki żeliwne członowe - h=500 mm, szer. czł. 160 mm, po 15 elementów - 2 kpl., Grzejniki żeliwne członowe - h=350 mm, szer. czł. 160 mm, 18 elementów - 4 kpl., Wstawienie odgałęzienia z rur stalowych - 4 szt., Rurociągi w instalacjach co. Stalowe - 29,10 m., Zawory grzejnikowe - 8 szt., Dwukrotne malowanie farbą olejną rur - 29,10 m., Próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco) - 6 urządz., Demontaż rurociągów stalowych -8,5 m, Demontaż taboretu - 3 szt., Rurociągi w instalacjach gazowych stalowe -13,25 m, Kurki gazowe przelotowe - 2 szt., Kuchnia gazowa czteropalnikowa - 1 egz., Montaż taboretu gazowego - 1 egz. Próba instalacji gazowej na ciśnienie dla wykonawcy - 7,5 m., Demontaż skrzynek i rozdzielni -1 szt., Demontaż wtyczek sieciowych - 5 szt., Demontaż nieuszczelnionego łącznika podtynkowego - 4 szt., Demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych 12 szt., Demontaż puszek i odgałęźników instalacyjnych 2 egz., Demontaż opraw oświetleniowych - 10,0 szt., Mechaniczne wykucie wnęk - 6 szt., Podrozdzielnia kuchnia stołówka 1 szt., Ograniczniki przepięć w rozdzielnicach 1 szt., Wyłącznik nadprądowy FR 103 w rozdzielnicach1 szt., Lampki kontrolne 3xL301 w rozdzielnicach 1 szt., Wyłącznik kompaktowy P-304 40A/30mA w rozdzielnicach 2 szt., Wyłącznik nadprądowy w rozdzielnicach - 23 szt., szyna łączeniowa 3-biegunowa 2szt., Oprawy podwieszane oświetleniowe-13 szt. Przygotowanie podłoża pod osprzęt - 25 szt., Puszki instalacyjne podtynkowe - 25 szt., Łączniki krzyżowe,- 5 szt., Gniazda instalacyjne wtyczkowe - 17 szt., Wtyczki sieciowe przenośne - 5 szt., Przewody YLY -15 m, Przewody kabelkowe płaskie - 610 m, Przewody uziemiające i wyrównawcze - 18 m, Podłączenie przewodów pojedynczych - 10 szt., Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach - 10 szt., Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - 300m, Badania i pomiary instalacji uziemiającej - 2 pom., Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-faz. Obw- 12 szt., Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania 35 szt., Pomiar natężenia oświetlenia wnętrz 4 szt., Urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 150 dm3 - kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez wykonawców, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: roboty budowlane modernizacyjno-remontowe pomieszczeń kuchennych i sanitarnych wraz z wymiana elementów okładzin ściennych i posadzkowych, stolarki budowlanej, instalacji wod-kan, c.o. i elektrycznej o wartości nie niższej niż 180.000,00 zł. brutto każda ( w tym co najmniej jedna wraz z wymianą urządzeń wyposażenia kuchni). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez wykonawców, że dysponują lub będą dysponować minimum: jedną osobą posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez wykonawców że, dysponują środkami finansowymi niezbędnymi do zrealizowania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę w których dowiedzie o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejszą niż 180.000,00 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 180.000 zł. na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ofertę cenową ;odpowiednie pełnomocnictwa;oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom;kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy, w przypadku okoliczności których nie przewidział. Zamawiający a wynikły w trakcie realizacji zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Opieki i Oświaty w Ziębicach , ul. Wojska Polskiego nr 4, 57-220 Ziębice - sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Opieki i Oświaty w Ziębicach , ul. Wojska Polskiego nr 4, 57-220 Ziębice - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.