eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa druku książek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Katowice: Usługa druku książek
Numer ogłoszenia: 155015 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111965 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku książek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia była usługa druku książek techniką dowolną (cyfrową lub offsetową z płyt CTP) bloków, okładek/oklejek łącznie 20 tytułów w oprawie broszurowej, twardej cało papierowej, klejonej bądź szytej (lega - 16) oraz próbne wydruki okładek/oklejek i wklejek (proofy w skali 1:1) do akceptacji o łącznej maksymalnej objętości 367,0 arkuszy drukarskich bloku (blok cz - b - 361,2 a.d.; blok kolor - 5,8 a.d. Każdy egzemplarz ofoliowany.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowe specyfikacje każdego z tytułów (zadań) stanowiły załączniki od 2.1 do 2.20.
3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): - 79810000-5 - usługi drukowania. Kat. CPC: 15 , kod CPC: 88442 - usługi w zakresie publikowania i drukowania.
4. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia: szczegółowe terminy realizacji zostały oznaczone dla każdego z tytułów w załącznikach od 2.1 do 2.20 do SIWZ. Ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia (wszystkich zadań objętych przedmiotem zamówienia) - 31 marzec 2014 r.
6. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
8. Zamawiający dopuścił możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy mieli posiadać właściwości i kwalifikacje niezbędne do realizacji tej części zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ).
9. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane miały być w polskich złotych (PLN).
10. Zamawiający nie przewidział dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewidział zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewidział udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Zamawiający nie przewidział ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie ograniczył możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U Totem s.c. M. Rejnowski, J. Zamiara, ul. Jacewska 89, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63883,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37598,82

  • Oferta z najniższą ceną: 37598,82 / Oferta z najwyższą ceną: 40947,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.