Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Urzędów: termomodernizacja budynku Przedszkola i Zespołu Szkół im. Orląt Lwowskich w Urzędowie
Numer ogłoszenia: 155014 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 081 8225052, fax 081 8285030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzedow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Przedszkola i Zespołu Szkół im. Orląt Lwowskich w Urzędowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1/. Docieplenie budynku - ścian 684,285 m2 - cokół 147,131 m2 - ościeży 88,428m2 2/. Tynki i wykładziny wewnętrzne - tynki ścian 84,124 - tynki ościeży 46,80m - licowanie ścian płytkami o wym. 30x30 cm 33,712 m2 3/. Wymiana stolarki - wymiana okien na z PCV o pow. do 0,4 m2 0,25m2 - jw. lecz o pow. do 1,0m2 0,81m2 - jw. lecz ponad 1,0m2 - 16,20m2 - jw. lecz o pow. do 1,5m2 - 3,36m2 - jw. lecz o pow. do 2,0m2 8,10m2 - jw. lecz o pow. do 2,5 m2 90,72 m2+ 12,96m2 - jw. lecz o pow. ponad 2,5m2 90,72 m2 + 58,32 m2 - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na aluminiową zewnętrzne drzwi 14,31 m2 - drzwi zewnętrzne drewniane z naświetlem o wym. 0,90x2,05 szt.3 - drzwi stalowe przeciwpożarowe EI60 o pow. ponad 2,0 m2 2,05m2 4/. Docieplenie ścian piwnic - 117,56 m2 5/. Dach konstrukcja i pokrycie ( z rozbiórką starego dachu, obróbek blacharskich, czapek kominowych , instalacji odgromowej) 664,458 m2 6/.Schody do kotłowni proste żelbetowe na płycie gr. 12 cm 4,235 m2 7/. Daszki zewnętrzne z blachy trapezowej powlekanej, wraz z obróbkami blacharskimi - 30,49m2 8/. przebudowa kotłowni roboty instalacyjne demontażowe, wymiana kotła, armatury, instalacja gazowa, 9/. przebudowa instalacji co - roboty instalacyjne demontażowe, roboty instalacyjne, roboty malarskie antykorozyjne, roboty izolacyjne 10/. przebudowa instalacji co. Szczegółowy zakres robót budowlanych według załącznika nr 1a ( przedmiary robót),projektu budowlanego oraz stwior do niniejszej siwz. Realizacja zadania nastąpi w latach 2008-2009. Zakres robót przewidzianych do realizacji w 2008 roku to konstrukcja dachu i pokrycie. Zapłata częściowa za wykonane roboty do wysokości środków finansowych przewidzianych na zadanie w 2008r. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia , dokumentacji projektowo-kosztorysowej znajdują się znaki towarowe , patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjnych/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia Podstawa prawna: - art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda od wykonawców wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca określi zakres rzeczowy i finansowy tej części. Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania płatności wykonawcy, w przypadku nie przedłożenia w terminie 7 dni od wystawienia faktury pisemnego potwierdzenia przez podwykonawców których wierzytelność jest częścią składową wystawionej faktury, o dokonaniu zapłaty na rzecz tych podwykonawców, lub pisemnego oświadczenia podwykonawców, że należność za wykonane roboty została przez wykonawcę uregulowana i nie będą żądać uregulowania jej przez zamawiającego. Za dokonanie zapłaty, o której mowa wyżej przyjmuje się datę uznania na rachunku podwykonawcy 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3 .6 Wykonawca wykaże doświadczenie w realizacji tego rodzaju robót budowlanych poprzez wykonanie conajmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu 3 7. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, opracuje harmonogram rzeczowy organizacji i wykonania robót do umowy, który określi szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne etapy, terminy oraz kwoty wynagrodzenia należne Wykonawcy za wykonane etapy robót. W harmonogramie, należy uwzględnić pkt 2 niniejszego paragrafu, oraz zapisy umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; [x] wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; ( zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji tego rodzaju robót budowlanych poprzez wykazanie conajmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia); [x] dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane , albo zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oświadczenie według załącznika nr 2 - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [x] polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oświadczenie według załącznika nr 2 do siwz - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; a.2) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do niniejszej siwz załącznika nr 1a (przedmiary robót), podpisany przez wykonawcę; a.3) parafowany wzór umowy. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. ( zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji tego rodzaju robót budowlanych poprzez wykazanie conajmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia); C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane , albo zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (kierownik budowy) D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Nie są wymagane dokumenty H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamaiającego tj. Urzędzie Gminy w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędow, pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.08.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI URZĘDÓW
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzrost poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Urzędów".
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Wodna na działce nr 473
więcej: przetargi URZĘDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia i rozwoju Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz na potrzeby administracyjno-biurowe 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie
- Przebudowa budynku małej sali gimnastycznej - siłowni położonej na terenie Zespołu Szkół Ekonomiczno- Technicznych w Rakowicach Wielkich
- Zagospodarowanie przestrzeni i odnowienie Biblioteki Nauk Przyrodniczych przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie
- Modernizacja pomieszczeń szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu wokół Szkoły Podstawowej w Białołęce gm. Pęcław, w formule zaprojektuj i buduj.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.