Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-23
Wodzisław Śląski: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 155009 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski , ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w poniższym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje: Część I pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.; Część II pn.: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Część I: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. Należy dostarczyć: 1) Komputer - 18 szt., 2) Monitor - 2 szt., 3) Drukarka laserowa mono typ 1 - 4 szt., 4) Drukarka laserowa kolorowa A4 - 7 szt., 5) Drukarka laserowa mono typ 2 - 2 szt., 6) Skaner dokumentów typ 1 - 2 szt., 7) Drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 szt., Część II: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. Należy dostarczyć: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A3 typ 1 - 1 szt., 2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A3 typ 2 - 1 szt. 4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku oraz posiadać deklaracje zgodności CE. 5. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych do zaoferowanego sprzętu) na okres minimum 24 miesiące i maksymalnie 48 miesięcy, a na materiały eksploatacyjne minimum 12 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji odpowiednio: - dla części I w załączniku nr 5/I do oferty, - dla części II w załączniku nr 5/II do oferty, 7. Wraz z dostarczonym sprzętem komputerowym wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiadające mu instrukcje i sterowniki producenta sprzętu. 8. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.21.33.00-8, 30.12.13.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) w przypadku składania oferty na część I zamówienia - zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego, o wartości brutto co najmniej 75.000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych); b) w przypadku składania oferty na część II zamówienia - zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku zaproponowania dla części I zamówienia komputera spełniającego wymagania wydajności obliczeniowej na podstawie testu SYSMark 2014 lub w przypadku zaoferowania komputera z procesorem, którego nie ma w załączniku z wynikami testów Passmark CPU Mark, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wyników testów przeprowadzonych w oparciu o test Passmark CPU Mark lub SYSMark2014, udowadniające w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne wymagania dot. punktów wymaganych przez zamawiającego. Testy, o których jest mowa w specyfikacji technicznej, winny być przeprowadzane na urządzeniu z zainstalowanym systemem operacyjnym zgodnym z oferowanym przez wykonawcę. Jedyna różnica może dotyczyć wersji językowej. W przypadku testów BAPCo SYSmark 2014 wszystkie ustawienia testów, o których jest mowa w podręczniku pt. BAPCo SYSmark 2014 User Guide powinny być zgodne z domyślnie proponowanymi przez producenta. Nie dopuszcza się stosowania tzw. overlockingu celem uzyskania wymaganej liczby punktów. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów, może zażądać od wykonawcy dostarczenia oprogramowania testującego oraz dokładnych opisów użytych testów. Zamawiający dopuszcza dostarczenie wyników w języku angielskim.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Oświadczenie o warunkach gwarancji odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta - zał. nr 5/I dla części I, zał. nr 5/II dla części II- wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków), wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego lub kogo konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a także w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia zawierać również informacje w jaki sposób wykonawca będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego, tzn. należy dokładnie określić świadczenie, do którego zobowiązuje się podmiot trzeci, tak aby udowodnić zamawiającemu, że wykonawca ma zapewniony rzeczywisty dostęp do zasobów podmiotu trzeciego. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale podpisane przez podmiot udostępniający zasoby lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zgodnie z powyższym zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji, gdy: 1) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego /urządzeń wielofunkcyjnych/ wymienionych w ofercie w szczególności z powodu wycofania ich z sieci sprzedaży lub zaprzestania ich produkcji po zawarciu umowy, 2) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć oprogramowania wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 3) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego/ urządzeń wielofunkcyjnych w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert, 4) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, 5) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 6) nastąpi przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego 2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących podstawą do zmiany umowy, każda ze stron występuje z wnioskiem na piśmie o dokonanie takiej zmiany, niezwłocznie po zaistnieniu tych okoliczności. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy/ urządzenia wielofunkcyjne o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) wykonawca musi zaproponować oprogramowanie w wersji wyższej lub nowszej, ale o nie mniejszej funkcjonalności niż wersja wymieniona w ofercie (co należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie 1 ppkt 3) zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski - pok. 214..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.3): w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3) musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Dotyczy sekcji III.4.1): Pod pojęciem najważniejszych dostaw zamawiający rozumie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania wiedzy i doświadczenia opisanego w sekcji III.3.2) - należy więc wykazać i przedłożyć dowody wykonania dostaw w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w załączniku nr 4 do oferty zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dotyczy sekcji III.4.2) i III.4.4): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien złożyć każdy z tych podmiotów oddzielnie. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-4 do Działu III SIWZ). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający oceniał będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Dotyczy sekcji IV.4.1): SIWZ można również uzyskać w Wydziale Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a - pokój 214 po uprzednim uiszczeniu kwoty 9,60 zł (brutto) w kasie na rachunek: GETIN BANK o/Wodzisław Śl. 22 1560 0013 2008 5502 0000 0177 lub pocztą, na pisemny wniosek (faks) wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym, lub przelewem ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zwrotu: opłata za SIWZ. Zadanie finansowane będzie ze środków własnych zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) Komputer - 18 szt., 2) Monitor - 2 szt., 3) Drukarka laserowa mono typ 1 - 4 szt., 4) Drukarka laserowa kolorowa A4 - 7 szt., 5) Drukarka laserowa mono typ 2 - 2 szt., 6) Skaner dokumentów typ 1 - 2 szt., 7) Drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A3 typ 1- 1 szt., 2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A3 typ 2- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Sprzątanie budynków Urzędu Miasta
- Budowa wiaty, zadaszenia dla karetek przed izbą przyjęć pawilonu głównego szpitala w Wodzisławiu Śląskim
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów zarządzanych przez ...DOMARO Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śląskim w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa Centrum Przesiadkowego w Wodzisławiu Śląskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





