eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekZorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Szczecinek: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 155002 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiatraczna 1, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 71 37101, faks 94 71 37101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatszczecinecki.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Nie przewiduje się: a) zawarcia umowy ramowej; b) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; c) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; d) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; e) wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 3. W sprawach nieuregulowanych treścią niniejszej SIWZ stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Posiadanie aktualnego wpisu do następujących rejestrów: rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, co najmniej jednej usługi o tożsamej tematyce dla każdej z części zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie do prowadzenia zajęć teoretycznych w zakresie każdego rodzaju kursu lub szkolenia zawodowego, co najmniej jedną osobą, która posiada przygotowanie pedagogiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnego opłaconego w całości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 tyś. zł dla każdej części zamówienia odrębnie oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następujących zakresach i pod następującymi warunkami: a) Liczba uczestników kursu określona w § 6 może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu łącznie z odpowiednim zmniejszeniem lub zwiększeniem wartości brutto określonej w § 2 ust. 1, pod następującymi warunkami: W uzasadnionych przypadkach losowych, na skutek usprawiedliwionej nieobecności uczestnika projektu spowodowanej nagłą chorobą, wypadkiem lub śmiercią uczestnika projektu lub członka jego najbliższej rodziny, W przypadku zmiany ścieżki reintegracji zaplanowanej w umowie dla uczestnika projektu lub jego rezygnacji z uczestnictwa w projekcie, W przypadku zakwalifikowania nowego uczestnika do projektu, Każdorazowo w przypadku zmiany projektu o dofinansowanie. Ponadto: b) cena jednostkowa za osobę na kursie, o której mowa w § 2 ust. 1, nie może ulec zmianie; c) Termin rozpoczęcia i zakończenia usługi mogą ulec zmianie, pod następującymi warunkami: ze względu na trwającą rekrutację uczestników projektu, niemożliwe będzie rozpoczęcie działań projektowych, w przypadku zmiany ścieżki reintegracji zaplanowanej w umowie dla uczestnika projektu, w przypadku zakwalifikowania nowej osoby do projektu. Ponadto: d) zmiana terminu nie może ulec zmianie więcej niż o 2 miesiące kalendarzowe. e) Wykładowca świadczący usługę, może ulec zmianie, pod następującymi warunkami: w uzasadnionych przypadkach losowych, na skutek usprawiedliwionej nieobecności trenera spowodowanej nagłą chorobą, wypadkiem lub śmiercią wykładowcy lub członka jego najbliższej rodziny, Ponadto: f) Wykonawcy zapewni nowego wykładowcę o co najmniej takich samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, g) przed dokonaniem zmiany, Wykonawca dostarczy pisemną informację zawierającą dane nowego instruktora wraz z opisem jego kwalifikacji zawodowych i zakresu zadań, które będzie realizował przy wykonywaniu zamówienia, wraz z uzasadnieniem zmiany. 2.Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w zakresie osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp. 3.Wszelkie zmiany umowy wymagają sporządzenia aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// pcpr.szczecinek.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZEŚĆ I - KURSY KOMPUTEROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.CZEŚĆ I - KURSY KOMPUTEROWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘSĆ II - KURSY JĘZYKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.CZĘSĆ II - KURSY JĘZYKOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - KURSY ZAWODOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.CZĘŚĆ III - KURSY ZAWODOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.