Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-31
Warszawa: Dostawa serwerów, urządzeń infrastruktury sieciowej oraz wybór podmiotu obsługującego ramową umowę Academic Select wraz z dostawą oprogramowania
Numer ogłoszenia: 15498 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk , pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 656-66-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polska Akademia Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, urządzeń infrastruktury sieciowej oraz wybór podmiotu obsługującego ramową umowę Academic Select wraz z dostawą oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów, urządzeń infrastruktury sieciowej oraz wybór podmiotu obsługującego ramową umowę Academic Select wraz z dostawą oprogramowania - w podziale na pakiety.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.40.00-1, 48.00.00.00-8, 48.60.00.00-4, 48.21.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226, poz. 1817), w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpowiednio: I) W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 1: 1) wykaz dostaw potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch dostaw serwerów, o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 20.000 złotych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie. 2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca świadczył dostawy ujęte w wykazie jw. z należytą starannością. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawę serwerów - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy, - opinię wskazanego podmiotu stwierdzającą, że dostawy zostały wykonane należycie. II) W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 2: 1) wykaz dostaw potwierdzający wykonanie co najmniej jednej dostawy urządzeń infrastruktury sieciowej, o wartości nie mniejszej niż 120.000 złotych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie. 2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca świadczył dostawy ujęte w wykazie jw. Z należytą starannością. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawę urządzeń infrastruktury sieciowych - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy, - opinię wskazanego podmiotu stwierdzającą, że dostawy zostały wykonane należycie. III) W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 3 dokument (zaświadczenie, certyfikat) potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualny status Microsoft Large Account Reseller i jest upoważniony do sprzedaży produktów Microsoft oferowanych w ramach umowy ramowej Academic Select nr 80S60234.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy Pakietu nr 2: wykaz zawierający co najmniej dwie osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia, tj. legitymujące się certyfikatem producenta na poziomie min. inżyniera, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru z stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
Karty katalogowe, foldery, opisy lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy Pakietu 1: W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, z zachowaniem formy pisemnej: 1) w zakresie modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie, 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni, liczonych od upływu terminu, o którym mowa w par. 3 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8.1 do SIWZ, przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu umowy. Dotyczy Pakietu 2: W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, z zachowaniem formy pisemnej: 1) w zakresie modelu oferowanych urządzeń z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie, 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni, liczonych od upływu terminu, o którym mowa w par. 3 ust. 1a wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8.2 do SIWZ, przewidzianego na zrealizowanie dostawy i konfiguracji urządzeń. 3) zmiany terminu szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni, liczonych od upływu terminu, o którym mowa w par. 3 ust. 1b wzoru umowy jw., przewidzianego na przeprowadzenie szkoleń Dotyczy Pakietu 3: W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, z zachowaniem formy pisemnej: 1) zmiana któregokolwiek elementu z oferowanych produktów i zastąpienie ich innymi o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowane. 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikać ze zmian wprowadzonych do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Akademia Nauk, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1, pok. 2512 (25. piętro PKiN).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Polska Akademia Nauk, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1, pok. 2512 (25. piętro PKiN).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Dostawa serwerów - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów wyszczególnionych co do rodzaju, liczby i ceny w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SIWZ, o parametrach, cechach, wyposażeniu i w konfiguracji spełniającej wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej oraz urządzeń do centralnego logowania i raportowania, wyszczególnionych co do rodzaju, liczby i ceny w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SIWZ, spełniających wymagania określone w Załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu wymaganych warunków technicznych, wraz z konfiguracją oferowanych urządzeń oraz przeprowadzeniem autoryzowanego szkolenia producenta dla dwóch osób w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Producenta w zakresie niezbędnym do samodzielnego administrowania systemem centralnego logowania i urządzeniami UTM, stanowiącymi przedmiot zamówienia, zgodnie z pkt. 2.2.7 i 2.2.8 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Wybór podmiotu obsługującego ramową umowę Academic Select wraz z dostawą oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór podmiotu obsługującego umowę ramową Academic Select o numerze 80S60234 Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego wraz z dostawą licencji oprogramowania firmy Microsoft, wyszczególnionych co do rodzaju i liczby w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SIWZ oraz Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiący Załącznik 2.3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.60.00.00-4, 48.21.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.